Orange Polska wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange, bardzo dobrze rozpoznawalny i budzący pozytywne skojarzenia, pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów, na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia. W badaniach prowadzonych m.in. w Polsce ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to m.in. bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma.
- Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codziennie doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby.– powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.
– Pozytywne doświadczenia klientów to nasze główne wyzwanie. Dlatego przyspieszamy cyfryzację firmy na wielu poziomach. Klienci odczują ją w postaci nowoczesnych i wygodnych rozwiązań oraz jeszcze bardziej przyjaznej i efektywnej obsługi – dodał.
Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów i usług.
Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.
Nowe hasło sprzedażowe brzmi: Liczy się to, co ważne dla Ciebie.
Nowa kampania trwa do drugiej połowy czerwca.
Reklamy TV:
Zdjęcia z konferencji: