Orange o swojej nowej sieci komórkowej - wideo

Newsy
Opinie: 7

Orange podsumował na filmie półmetek modernizacji swojej sieci komórkowej. O całym procesie opowiada Maciej Zengel, dyrektor strategii współpracy międzyoperatorskiej Orange Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tridlle pisze: 2013-06-28 16:52
    Dzięki popsuciu sieci przez chińczyków musiałem przełączyć się na 2G. Oby im to bokiem nie wyszło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Orenglada pisze: 2013-06-28 17:54
    W Białymstoku w samym centrum mniej więcej od godz 8:00 do 17:00 na 2G i na 3G jest dokładnie to samo. Nic nie słychać, przestery i itd. Nadajniki są przeciążone i będą. Tak przynajmniej przedstawia się sprawa w Białymstoku
    0
  • Users Avatars Mini
    muszynskijan pisze: 2013-06-28 18:48
    skoro operator nie spełnia swoich obowiązków w Białymstoku to reklamować albo zmieniać sieć a nie tutaj wylewać żale
    3
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2013-06-28 18:53
    Świetny materiał, niestety już trzeci tydzień cierpię z powodu tych prac i pozostaje tylko nadzieja, że uwiną się z dostrojeniem w, wspominane w materiale, 4 tygodnie. Dostałem już nawet odpowiedź na reklamację, echhhh ... , więcej dowiedziałem się z tego materiału .
    1
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2013-06-28 22:06
    miejscowość Biskupice gmina Koszyce -małopolskie brak zasięgu wewnątrz budynku ,nie tylko u mnie kilka domów
    2
  • Users Avatars Mini
    mario1 pisze: 2013-06-29 13:10
    ... nie działa , no to PLAY ! lub PLUSZ ! jest wybór ! i "Heyah" od Francuza !
    0
  • Users Avatars Mini
    Orenglada pisze: 2013-06-29 18:15
    Prawda jest niestety smutna, ponieważ przy konsolidacji sieci nie wzięto chyba a raczej na pewno pod uwagę w szczycie obciążenia nadajników. Po godz. 17 można rozmawiać całkiem przyzwoicie ale wiekszosc firm pracuje od 7:00 do 16:00. Druga kwestia to oferta Nolimits ktora znasczaco przynilila sie do tego, poniewaz teraz kazdy z taka oferta zamiast skupic sie na konkretnych sprawach przez telefon, pitolą bez sensu i zapychsja kanaly na nadajniku. Biorąc pod uwagę szybkość i reakcje Orange co nie raz operator pokazał straci znaczna cześć klientów.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: