Orange - można odbierać zamówienia internetowe w salonach operatora

Newsy
Opinie: 16

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

Orange wprowadził w procesie sprzedaży usług opcję  „odbiór zamówienia w salonie Orange”. Od teraz można zamówić wybraną ofertę mobilną przez internet lub podczas rozmowy z doradcą telefonicznym, a potem odebrać ją w dowolnym salonie własnym Orange. Powiadomienie o gotowości przesyłki w salonie klient otrzymuje e-mailem i poprzez SMS.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grzesieo pisze: 2014-12-08 18:08
    Orange otwiera pocztę? :D
    1
  • Users Avatars Mini
    brum pisze: 2014-12-08 18:16
    Widać, że idą Święta... tak niektórzy zdążą odebrać zamówienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bsz pisze: 2014-12-08 18:35
    Za ten punkt regulaminu może być spora kara - były już przypadki, gdy za odbiór w punkcie zamówienia złożonego przez internet było odbierane prawo do odstąpienia od umowy, a później poszły milionowe kary, liczone od obrotu, a w Orange jest od czego liczyć... Klientowi, który skorzysta z Usługi nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartych w wybranym salonie Orange umów (umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych czy umowy sprzedaży urządzenia) w terminie czternastu dni z tytułu zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
    4
  • Users Avatars Mini
    kw pisze: 2014-12-08 18:45
    Skorzystałem z takiej możliwości, nie chcieli wydać telefonu z powodu braku prowizji w salonie? Różnica na telefonie między zakupem w salonie a zamówieniem internetowym z odbiorem w salonie to 300zł.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-12-08 23:06
    To juz od dawna mozna bylo odbierac. Zadne novum. To stara usluga, pare lat temu tez istniala, nawet swoj regulamin miala... po prostu teraz widocznie zaczeli ja "promowac".
    -1
  • Users Avatars Mini
    granat_orange pisze: 2014-12-08 23:17
    ludziom sie wydaje ze zamowia przez internet a odbiora w salonie i konsultant bedzie ich obslugiwal i wyjasnial i moze jeszcze kopiowal kontakty i jeszcze nauczy ich obslugi telefonu ktory zakpil przez internet na stronie internetowej albo przez konsultanta ktory wcisnal mu jakis telefon to wszystko za free dla konsultanta, ktory dostaje nędzną podstawe + prowizje od sprzedazy i chyba jest to jasne ze nie bedzie sie bawic w obsluge klienta, ktory niejako zrezygnowal z obslugi w salonie i zaplacil mniej na www... to jest chore. ludzie - klienci są beszczelni oczekują od konsultantów Bog wie jakiej obsługi w takim wypadku. Jesli kupujesz w salonie, masz pelną obsługę od konsultanta, ponieważ on dostaje pieniądze od klienta tak to się kręci. Jeśli ludzie myslą inaczej, to proszę zamiencie się rolą. Odbierz podstawę która jest najniższą krajową i obsuguj klientów z infolinii i www, a wtedy przezyjesz w tej Polsce! Ludzie, klienci, dajcie nam szacunku w salonie, a dostaniecie od nas szacunek trzykotny. Ja rozumiem ze firma dba o klientów, ale klienci też powinni wykazać się kulturą osobistą, ponieważ większość jej nie posiada i z "pyskiem" zaczyna prowadzić rozmowę, to niestety ale dostanie od konsultanta również chamstwo :)
    8
  • Users Avatars Mini
    granat-gsm pisze: 2014-12-08 23:24
    cenzura na portalu!!!
    -2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-12-09 00:35
    dziadostwo się robi i tyle - coraz większe dziadostwo. I Panie, stój Pan w salonach w tych kolejkach gdzie obsługuje 1-2 handlowców studentów. Dno i metr mułu.
    3
  • Users Avatars Mini
    brum pisze: 2014-12-09 07:57
    czekać na sms i dopiero wtedy iść do salonu po odbiór od kuriera? tak jest w regulaminie...
    2
  • Users Avatars Mini
    dawid pisze: 2014-12-09 12:24
    Granat Orange opisał całą sytuację wzorcowo. Won z takimi klientami. Nie kupujesz w salonie nie zawracaj dupy tylko rozwiazuj swoje problemy poprzez neta lub call center.
    -1
  • Users Avatars Mini
    ges pisze: 2014-12-09 13:22
    #OrangeToDziadostwo - co Ty pier..., nie było takiej usługi
    1
  • Users Avatars Mini
    thec pisze: 2014-12-09 13:23
    Co się w ogole dzieje,to ja już nie czaje. tylko robia,aby korporacja zarabiala,a w salonie dziecioszka nie dadza. ale jak uzerac się z klientami co chcą s4 w doładowaniach 30 na 2 lata i wieczni problemy i radz tu sobie to zapominają. jeb... korporacje. a w konkurencji laduja oferty,podcinaja przedluzenia do 2msc przed koncem i nie ma tel . kazda siec to dziadostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-12-09 19:14
    Była. Była na specjalne życzenie klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Granat Orange pisze: 2014-12-09 22:52
    Juz nie mowie o babciach i dziadkach ktorzy zostali naciągnięci na infolinii od innych operatorow ze niby Telekomunikacja Polska dla domu, ludzie czytajcie umowy, bo my w salonach juz nie mamy cierpliwosci wysłuchiwać tego placzu że daliscie sie nabrać, za swoją niewiedze i niedopatrzenie się płaci. Konsultant jak a sprzedawca to są dwa rózne stanowiska w sieciach... juz mi nawet takich ludzi nie zal co dali sie nabrać, to jest ich wina, zawacaja dupe i placzą i mysla ze konsultanci maja czas na wysłuchiwanie tych historii. naprawde polecam czytać umowy zanim cos sie podpisze bo ludzie na infoliniach sa nieuczciwi, nie polecam zaoszczedzic 50zl na telefonie tylko po to aby przyjsc do salonu wymienic karte sim, za ktora niestety ale w salonie klient za nią zapłaci, no chyba ze przedluża w salonie to za free. Chcecie to oszczedzajcie na obsłudze, ale potem nie płaczcie :)sory za szczerosc, ale przynajmniej moze ludzie otworza oczy na obsługę w salonie i to kazdej sieci nie tylko Orange...a ta siec ma najwięcej klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-12-10 12:52
    T-Mobile ma najwięcej klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    goska pisze: 2014-12-12 22:53
    Klient was/nas nie zrozumie bo i po co Skoro wszystko mu się należy bo kupił u operatora. Prosta zasada w handlu byla i jej w kazdej branży Obsluz sie od poczatku do konca u sprzedawcy z ktorym podpisales umowę i dales mu zarobić. Jak wysylkowo To dzwon, jak na salonie To tam wracaj z pytaniami.Ile dajesz Tyle dostajesz w zamian :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: