Orange On-line także dla prepaida

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 160

Orange udostępnił od 9 listopada usługę Orange On-line dla użytkowników prepaid taryf Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na kartę, POP, Dla Każdego, Zrób to Sam, HIT, MAX, WEEKEND. Posiadacze telefonów na kartę mogą skorzystać z następujących funkcji systemu online:

  • sprawdzenie statusu wybranych usług,

  • aktywacja/deaktywacja wybranych usług,

  • sprawdzenie stanu środków do wykorzystania

  • sprawdzenie, przez jaki okres czasu istnieje możliwość realizowania połączeń wychodzących oraz korzystania z połączeń przychodzących,

  • sprawdzenie ilości wykupionych pakietów oraz okresu, w którym istnieje możliwość wykorzystania przedmiotowych pakietów,

  • sprawdzenie planu taryfowego

  • zmiana planu taryfowego,

  • doładowanie konta Użytkownika przez Internet.

Regulamin usługi Orange On-line obowiązuje od 9.11.2005r.

Regulamin określa zasady korzystania z usługi Orange On-line, zwanej dalej ,,Usługą”.

1. Zasady ogólne

1.1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu zostają przyjęte następujące definicje:
1.1.1. „Usługa” – usługa Orange On-line
1.1.2. „Kontrakt”– forma rejestracji numeru abonenckiego w systemie rozliczeniowym PTK Centertel Sp. z o.o. na podstawie pisemnej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej między Abonentem a PTK Centertel Sp. z o.o.
1.1.3. „Kod abonencki”– ciąg cyfr, nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8, pierwotny lub własny, umożliwiający autoryzację Abonenta,
1.1.4. ,,Kod abonencki dla konta” - ciąg cyfr, nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8, umożliwiający autoryzację Abonenta w ramach danego konta abonenckiego Abonenta,
1.1.5. „Konto abonenckie”– konto w systemie rozliczeniowym PTK Centertel Sp. z o.o. o niepowtarzalnym numerze, jednoznacznie identyfikujące zobowiązania i wpłaty Abonenta, na którym może być rozliczanych wiele kontraktów. Konto abonenckie może mieć jednopoziomową lub wielopoziomową strukturę (konta w ramach których są prowadzone subkonta i może być wystawiana więcej niż jedna faktura w jednym cyklu rozliczeniowym).
1.1.6. „Abonent” – Abonent PTK Centertel Sp. z o.o. korzystający z wybranych planów taryfowych, wymienionych w pkt 1.3. niniejszego Regulaminu,
1.1.7. Abonent Mix – Abonent PTK Centertel Sp. z o.o. korzystający z wybranych palnów taryfowych, wymienionych w pkt 1.4 niniejszego Regulaminu,
1.1.8. Użytkownik – osoba nie korzystająca z abonamentu, która zawarła z „PTK Centertel” Sp. z o.o. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez włączenie do sieci telekomunikacyjnej.
1.2. Usługa jest dostępna na stronie internetowej www.orange.pl, www.orange.pl/on-line oraz www.orangeon-line.pl
1.3. Usługa jest dostępna dla Abonentów PTK Centertel Sp. z o.o., korzystających z wybranych planów taryfowych Twój Plan, Twój Plan – Oferta Wewnętrzna, Jedna Idea z rachunkiem, Nowa Idea Optima, Idea Optima, Pakiet DoMowy, MEGA w Idei, Plan Codzienny, Premium, Jedna Idea – Oferta Wewnętrzna, Nowa Idea Optima – Oferta Wewnętrzna, Firma, Nowa Idea dla Firm, Idea Firma, Idea Top Firma, Idea Meritum, Taryfa Malejąca dla Firm,, zwanych dalej ,,Abonentami”.
1.4. Usługa jest dostępna dla Abonentów PTK Centertel Sp. z o.o. korzystających z wybranych planów taryfowych Twój Mix, Jedna Idea Mix, Idea MIX, Firma MIX, Nowy Mix dla Firm i Abonamentu Limitowanego, zwanych dalej „Abonentami Mix”.
1.5. Usługa jest dostępna dla Użytkowników korzystających z wybranych planów taryfowych Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na kartę, POP, Dla Każdego, Zrób to Sam, HIT, MAX, WEEKEND, zwanych dalej „Użytkownikami”.

2. Zasady korzystania z Usługi przez Abonentów

2.1. Z Usługi mogą korzystać zarówno Abonenci, których konta abonenckie mają jednopoziomową strukturę, jak też Abonenci, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę (konta w ramach których są prowadzone subkonta i może być wystawiana więcej niż jedna faktura w jednym cyklu rozliczeniowym).
2.2. Warunkiem korzystania z Usługi przez Abonentów, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę jest uprzednia aktywacja przez tych Abonentów co najmniej jednej usługi: Orange On-line - Administrator Konta albo Orange On-line - Administrator Kontraktu. Usługa Orange On-line - Administrator Konta umożliwia Abonentowi dostęp do całego rozbudowanego konta abonenckiego oraz wszystkich kontraktów należących do tego konta. Usługa Orange On-line - Administrator Kontraktu umożliwia Abonentowi dostęp tylko do pojedynczego kontraktu.
2.3. W przypadku, gdy do korzystania z Usługi w zakresie opisanym w niniejszym Regulaminie niezbędne jest podanie kodu abonenckiego lub kodu abonenckiego dla konta, Usługa w tym zakresie nie będzie dostępna dla Abonentów, którzy nie dokonali wcale lub dokonali wyboru kodów abonenckich i kodów abonenckich dla konta, niezgodnych z opisem zawartym w pkt 1.1.3. i 1.1.4. niniejszego Regulaminu. Warunkiem koniecznym uzyskania dostępu do Usługi jest dokonanie uprzedniej zmiany kodów abonenckich i kodów abonenckich dla konta na zgodne z opisem zawartym w pkt 1.1.3. i 1.1.4. niniejszego Regulaminu.
2.4. Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w obowiązującym Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci PTK Centertel Sp. z o.o. oraz w cenniku Abonenci korzystający z Usługi mają możliwość uzyskiwania informacji o stanie konta abonenckiego i poszczególnych kontraktach na danym koncie abonenckim Abonenta, mogą realizować zlecenia jednorazowe i stałe, a także składać reklamacje do Orange Biura Obsługi Klienta.
2.5. Aby uzyskać możliwość korzystania z Usługi Abonent po wejściu na stronę internetową www.orangeon-line.pl musi dokonać autoryzacji oraz zaakceptować niniejszy Regulamin. Zalogowanie się w celu korzystania z Usługi oznacza akceptację Regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
2.6. W celu rozpoczęcia autoryzacji, o której mowa w pkt 2.5. niniejszego Regulaminu Abonent podaje numer telefoniczny, a następnie otrzymuje SMSa z tymczasowym hasłem, które umożliwia Abonentowi dokonanie jednorazowego zalogowania się do systemu w celu skorzystania z Usługi. Po wylogowaniu się każda kolejna próba wejścia na stronę internetową www.orangeon-line.pl w celu skorzystania z Usługi powoduje konieczność ponownego podania przez Abonenta numeru telefonicznego i uzyskania kolejnego tymczasowego hasła.
2.7. Po otrzymaniu tymczasowego hasła, o którym mowa w pkt 2.6.niniejszego Regulaminu, Abonent wpisuje w wyznaczonym polu na ekranie treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa. W przypadku podania przez Abonenta wyłącznie tymczasowego hasła Abonent może korzystać w sposób ograniczony spośród funkcji spośród dostępnych w ramach Usługi. W takiej sytuacji (tj. w przypadku podania przez Abonenta jedynie tymczasowego hasła) uprawnienie Abonenta w ramach Usługi obejmuje wyłącznie:
2.7.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla danego kontraktu, dostępnych w ramach Usługi,
2.7.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja usług dla danego kontraktu, z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta, w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Abonent nie ma wystarczających uprawnień do dokonania operacji w odniesieniu do danej usługi w sposób opisany
w 2.6. i 2.7. Regulaminu, na stronie internetowej Usługi zostaje wyświetlony odpowiedni komunikat z informacją o wymaganym sposobie dokonywania operacji w przypadku tej usługi,
2.7.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym,
2.7.4. rejestracja Abonenta – dla danego kontraktu - w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.7.5. sprawdzenie planu taryfowego dla danego kontraktu,
2.7.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi.
2.8. W przypadku, gdy po otrzymaniu tymczasowego hasła, opisanego w pkt 2.6. niniejszego Regulaminu powyżej, Abonent podaje treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa oraz kod abonencki, Abonent może korzystać z następujących funkcji dostępnych w ramach Usługi (opcja ta nie jest dostępna dla Abonentów opisanych w pkt 2.2.- tj. dla Abonentów, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę):
2.8.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla danego kontraktu, dostępnych w ramach Usługi,
2.8.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja usług dla danego kontraktu z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego dla konta, w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Abonent nie ma wystarczających uprawnień do dokonania operacji w odniesieniu do danej usługi, na stronie internetowej Usługi zostaje wyświetlony odpowiedni komunikat z informacją o wymaganym sposobie dokonywania operacji w przypadku tej usługi,
2.8.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym,
2.8.4. rejestracja Abonenta – dla danego kontraktu - w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.8.5. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany planu taryfowego, wybranego dla danego kontraktu,
2.8.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi,
2.8.7. wysłanie zgłoszenia/reklamacji do Orange Biura Obsługi Klienta,
2.8.8. zmiana kodu abonenckiego.
2.9. W przypadku, gdy po otrzymaniu tymczasowego hasła, opisanego w pkt 2.6. powyżej, Abonent podaje treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa oraz kod abonencki dla konta, Abonent może korzystać z następujących funkcji dostępnych w ramach Usługi:
2.9.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla wszystkich kontraktów znajdujących się na danym koncie abonenckim, dostępnych w ramach Usługi,,
2.9.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja wszystkich usług aktywowanych dla wszystkich kontraktów na danym koncie abonenckim, dostępnych w ramach Usługi z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta,
2.9.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym dla wszystkich kontraktów na danym koncie abonenckim,
2.9.4. rejestracja – dla wszystkich kontraktów - w programie Profit, podgląd danych, zmiana danych w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.9.5. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany planu taryfowego dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim,
2.9.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim,
2.9.7. wysłanie zgłoszenia/reklamacji do Orange Biura Obsługi Klienta,
2.9.8. dostęp do historii płatności, historii wpłat, aktualnego salda na koncie abonenckim,
2.9.9. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany formy płatności,
2.9.10. sprawdzenie adresu głównego i adresu korespondencyjnego oraz dokonanie zmiany adresu korespondencyjnego,
2.9.11. umożliwienie podglądu oraz pobrania na twardy dysk komputera 3 ostatnich faktur VAT wystawionych po 10 sierpnia 2005r., 3 ostatnich zestawień dla konta abonenckiego wystawionych po 10 sierpnia 2005r. oraz 3 ostatnich rachunków szczegółowych dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim (z tym zastrzeżeniem, że funkcja podglądu rachunku szczegółowego niedostępna jest dla Abonentów Mix),
2.9.12. zmiana kodu abonenckiego.
2.10. Abonent korzystający z Usługi w zakresie dostępnym po podaniu samego tylko tymczasowego hasła w każdej chwili ma możliwość uzyskania dostępu do uprawnień opisanych w pkt 2.8. albo w pkt 2.9. niniejszego Regulaminu po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta.

3. Zasady korzystania z Usługi przez Użytkowników

3.1. Aby uzyskać możliwość korzystania z Usługi Użytkownik po wejściu na stronę internetową www.orange.pl powinien zarejestrować oraz zalogować się na stronie internetowej www.orange.pl. Zalogowanie się przez Użytkownika na stronie internetowej www.orange.pl w celu skorzystania z Usługi oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie się Użytkownika do przestrzegania jego postanowień.
3.2. Każdorazowo w celu skorzystania przez Użytkownika w ramach Usługi z funkcjonalności, o których mowa poniżej w pkt. 3.3.2. oraz 3.3.7. niniejszego Regulaminu Użytkownik powinien posłużyć się tymczasowym hasłem otrzymanym za pośrednictwem wiadomości SMS.
3.3. Użytkownicy, korzystający z Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie mogą dokonywać w ramach Usługi następujących czynności:
3.3.1. sprawdzenie statusu wybranych usług,
3.3.2. aktywacja/deaktywacja wybranych usług,
3.3.3. sprawdzenie stanu środków do wykorzystania
3.3.4. sprawdzenie, przez jaki okres czasu istnieje możliwość realizowania połączeń wychodzących oraz korzystania z połączeń przychodzących,
3.3.5. sprawdzenie ilości wykupionych pakietów oraz okresu, w którym istnieje możliwość wykorzystania przedmiotowych pakietów,
3.3.6. sprawdzenie planu taryfowego
3.3.7. zmiana planu taryfowego,
3.3.8. doładowanie konta Użytkownika przez Internet.

4. Zasady korzystania z Usługi przez Abonentów Mix

4.1. Abonenci Mix mają możliwość korzystania z Usługi zarówno w sposób opisany w pkt. 2 jak i w sposób opisany w pkt. 3 niniejszego Regulaminu.
5. Postanowienia końcowe
5.1. PTK Centertel Sp. z o.o. dołoży starań, aby chronić tajemnicę telekomunikacyjną i dostęp do danych Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika w zakresie uzasadnionym względami technicznymi i ekonomicznymi. PTK Centertel Sp. z o.o. nie jest jednak w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa, jakie niesie za sobą korzystanie z Internetu, w tym posłużenie się hasłem lub kodem abonenckim Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika przez osoby trzecie. PTK Centertel Sp. z o.o. rekomenduje, aby Abonent, Abonent Mix, Użytkownik utrzymywał na swoim komputerze odpowiednie oraz legalne oprogramowanie w postaci firewall i programów antywirusowych.
5.2. PTK Centertel nie ponosi odpowiedzialności za zmiany, jakie nastąpią w dokumentach o których mowa powyżej w pkt 2.9.11. niniejszego Regulaminu lub za zniszczenie (uniemożliwienie odczytania treści) tych dokumentów, jeżeli te zmiany lub zniszczenie nastąpią po zapisaniu dokumentów na twardy dysk komputera z którego korzysta Abonent, Abonent Mix..
PTK Centertel nie ponosi również odpowiedzialności za udostępnienie treści dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2.9.11. osobom trzecim (innym niż Abonent, Abonent Mix), jeżeli udostępnienie treści tych dokumentów nastąpi po zapisaniu dokumentów na twardy dysk komputera, z którego korzysta Abonent, Abonent Mix bez względu na to, czy zapisanie dokumentów na twardym dysku komputera nastąpiło za wiedzą i zgodą Abonenta, Abonenta Mix, czy bez jego wiedzy (w sposób automatyczny, bez użycia przez Abonenta, Abonenta Mix funkcji przeznaczonych do zapisania dokumentu na twardym dysku komputera).
5.3. PTK Centertel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za skutki wejścia przez osoby trzecie w posiadanie aparatu telefonicznego Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika, tymczasowego hasła Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika oraz kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta.
5.4. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i po uprzednim powiadomieniu Abonentów, Abonentów Mix oraz Użytkowników. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronach www.orange.pl.
5.5. Skutki wszelkich operacji wykonywanych przy użyciu kodu abonenckiego oraz kodu abonenckiego dla konta obciążają Abonenta lub Abonenta Mix.

Opinie:

Opinie archiwalne (160):

Komentuj

Komentarze / 160

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    cvi pisze: 2005-11-11 10:57
    Żadna nowość. W Erze to standard ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-11-11 11:01
    Dobra wiadomość - w świątecznym nastroju :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Info pisze: 2005-11-11 11:07
    Podobnym jak nie i lepszym...
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-11-11 11:08
    Na razie to jedyny plus ze strony Orange.Reszta do bani.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-11 11:12
    O , Plus zmienił gprsX.plusgsm.pl , na numerowe IP... Co do OrangeEboku , to z pewnościa będzie to przydatna funcja. A pocztę głosową i clir też już można samemu włączyć i wyłączyć też? Oooo , to postęp , nie wiem dlaczego narzekacie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2005-11-11 11:18
    osobiscie jestem bardzo zadowolony z oferty orange.osoby z ktorymi kontaktuje sie niemalze codziennie maja telefony w orange badz stacjonara(mama puszcza mi sygnał jak coc chce).za 40 gadam z 5 osobami bez limitow!!!takze 2czy3 grosze wiecej za minute zdecydowanie przeboleje.pakiety esow po 1gr tez jest spoko(jak dla mnie bo wam pewnie sa nie potrzebne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    IGOR pisze: 2005-11-11 11:20
    ORANGE ORANGE ORANGE CODZIENNNIE TO SAMO! Ten portal ma swoją pomarańczową misję, śledze te newSu od jakiego czasu i to co czytam o ORANGE to broda i nie zawsze prawda! SIO W KARTOFLE!!! DOBRZE, IZ PLUS I ERA (A RACZEJ uzytkownicy tych operatorów,ktorzy sie wypowiadaja) nie dają tu za bardzo pola do POPiSU pomarańczowej rewolucji!!00000000000
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-11-11 11:26
    a o podwyzkach smsow/mmsow zagranicznych dalej cisza, juz chyba z tydzien.. :-/ proponuje nastepna ankiete na GOLu pt. "czy nasz portal jest rzetelny i obiektywny?" odpowiedzi: "tak", "tak bym chcial", "nie", "nie wierze", "nie wiem", "oso chozi?".. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-11 11:31
    *issa: rzeczywiście, musieli to zrobić w nocy, korzystałem przed północą i wyswietlało jeszcze gprs(x).plusgsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-11-11 11:33
    A gdzie pakiet SMSowy w POPie???????
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-11 11:44
    a gdzie ma być ?
    0
  • Users Avatars Mini
    alfred pisze: 2005-11-11 11:44
    Mnie w JINK to nie dziala, juz od dwoch dni sie loguje i oprocz zwyklych danych skrzynki mbox nic innego tam nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-11 11:49
    *Q!, co do portalu to nie wiem, za to znajoma mowila mi o jeszcze bardziej chamskim zachowaniu Orange. Znajoma ma POPa i przez pierwsze dni listopada wysylala SMSy do Anglii, gdzie mieszka jej siostra. Gdy powiedzialem, ze Orange podwyzszyla ceny SMSow za granice to nie wierzyla, mowiac, ze caly czas oplata to 20gr/szt. I tez tak bylo - aczkolwiek do wczoraj, gdy okazalo sie ze Orange sciagnelo z jej konta roznice w oplatach. Chamstwo, tym bardziej, ze znajoma caly czas dostaje SMSy promocyjne, ale o tej "promocji" to ani mru mru.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-11 11:50
    ***arthur: to znaczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-11 12:00
    Na razie Orange On-line w POPie wygląda ubogo i dziwne, że nie wchodzi się tam tak jak abonamentowcy, tylko najpierw trzeba się zalogować w portalu i dopiero później przejść do zarządzania kontem. Mam teraz porównanie z TT i tam jest to dużo lepiej zrobione. Jedyny plus POPa to to, żeby tam wejść, nie trzeba mieć komórki przy sobie, ale jak już chcę aktywować coś, to tak, bo przychodzą kody do wpisania.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-11 12:02
    ***Longman*** ja wysyłałam po podwyżce dużo smsów do Niemiec i na razie nie ściągnęli mi tej różnicy. Jeżeli to zrobią, to napiszę do nich mejla. Gdy napisałem, że zrobili po cichu podwyżkę i nikogo nie poinformowali, to odpisali mi, że bardzo dziękują za zwracanie im uwagi na ich uchybienia i że to dla nich bardzo cenne. Standardowy marketingowy bełkot. Szkoda, że dalej nie napisali, że to ludzka rzecz okradać i że dalej będą tak robić.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-11 12:10
    Gdy włączam Regulamin świadczenia usług w dziale Orange Go, to pojawia się regulamin, w którym wyraźnie jest napisane, że w przypadku podwyższenia cen usług, operator zobowiązany jest powiadomić abonenta (kolejny błąd, bo regulamin powinien dotyczyć użytkownika) pisemnie na miesiąc wcześniej o podwyżkach. Znowu złamali swój regulamin i nikt im nic nie zrobi.
    0
  • Users Avatars Mini
    eMb pisze: 2005-11-11 12:16
    Tp niech ja koncza, bo ja jestem w Zrób to sam, a oni mi na to, ze nie obsluguja tej taryfy :] Ehh, mam nadzieje, ze przenosnosc numerow bedzie tez dla prepaidow.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-11 12:22
    Ja od dwóch dni dostaje odpowiedzi z Boku Orange,że nie mają w ofercie POP Siemensa AX72,a dzisiaj,że nie nie ma czegoś takiego jak oferta 30% więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-11 12:24
    Co do smsów międzynarodowych,to mi także ściąga 20gr za jednego.Może to taka promcja,ciekawe do kiedy potrwa :P
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-11-11 12:29
    bardzo fajne :) wreszcie po tylu miesiacach
    0
  • Users Avatars Mini
    Enrico pisze: 2005-11-11 12:38
    Lepsze to niz nic. ja sobie probowalem juz zastrzec nr, potem spowrotem go odstrzeglem, wszystko dziala jak narazie. ciekawe jak to bedzie z ta promocja na darmowy nr bo dla mnie bylo by to w sam raz bo i tak na pakietach za grosz wydaje ok 10 zl miesiecznie zeby pisac z laska wiec doloze 5 i mam wszystko za free przez miesiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:41
    Z przykrością muszę stwierdzić, że kolejna kompromitacja informatyków pomarańczy, czy też przez nich wynajętej firmy (co na jedno wychodzi). Otworzyłem z jednego z POP-ów Orange-online. O niezbędnym flash-u nie wspomnę, bo już nawet szkoda gadać. Ale najpierw dziwne zachowanie - przerzuca na stronę logowania gdzie wybiera się prepaid, mix, abo, a po wybraniu prepaida wyświetla dziwną treść, bo przerzuca znowu na główną stronę, i trzeba dużo dobrej woli, żeby się domyśleć, że trzeba poszukać cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    d4RYl pisze: 2005-11-11 12:43
    Twój plan taryfowy nie jest obsługiwany przez Orange On-line. Zmień plan taryfowy. (twój aktualny plan taryfowy Jedna IDEA na kartę)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:45
    cd.: "O-online" po prostu na menu mBoxa - bo na głównej stronie linku nie ma, a ten z wyboru pre-mix-abo nie łączy z O-online, tylko główną stroną... Co za analfabeta to projektował? Ale to mało - po wejściu w końcu na O-online i próbie wyboru _jakiegokolwiek_ linka usiłuje zapisywać na dysku jakieś pliki (pewnie cookie-s), i nawet jak się na to pozwoli, to zapisuje, ale mimo to potem żadnej strony nie otwiera... Żarty jakieś. cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:48
    cd.: Zgłaszałem już do BOK inny błąd - przy otwieraniu wszystkich okien mBox-a przeglądarka pluje komunikatami o błędach składni na stronie. I cisza... Ja wiem, że pewnie orangutany informatyczne nie zauważyli, że normalni ludzie mają legalną Windę i aktualizują ją na bieżąco, i pewnie maszyny są za dobrze zabezpieczone jak na ten poziom serwisu www, ale to ponoć ma być profesjonalne? Za Idei ostatnio takich wstydów nie pamiętam... (O początkach mBoxa jak najbardziej... ;-)) ).
    0
  • Users Avatars Mini
    robson pisze: 2005-11-11 12:59
    u mnie nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-11-11 13:08
    Wie ktos jak teraz mozna wymieniac punkty profit na karty pop? Bo slyszalem ze poszlo w gore, pewnie na stronie jest ale nie chce mi sie szukac ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-11 13:54
    Szkoda, że w Simplusie nie ma EBOK-u :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-11 14:16
    mam nadzieje, ze orange-on-line poprawia o drobine, bo po zakupie przez internet pakietu minut, musialem dluuuzsza chwile odczekac nim pojawil sie w informacji o koncie. ble :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bielszczanin pisze: 2005-11-11 14:26
    czy można zaoszczędzić choć 1gr dzięki orange online?
    0
  • Users Avatars Mini
    jonny pisze: 2005-11-11 14:28
    Super, na pewno z czasem pojawia sie nowe mozliwosci. Najbardziej cieszy mozliwosc sprawdzania stanu pakietow.
    0
  • Users Avatars Mini
    ruta pisze: 2005-11-11 14:29
    umnie nie dziala :/ pisze ze numer nie jest obslugiwany ... jednym slowem lipa:/
    0
  • Users Avatars Mini
    bielszczanin pisze: 2005-11-11 14:36
    fajnie że można zmieniać za darmo z pop na orangego ciekawe czy odwrotnie również, na jink wygląda na to że nie można
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-11 14:38
    ***bielszczanin: tak, mozna zaoszczedzic chociaz jeden grosz. nie trzeba wysylac smsa ILE zeby sprawdzic pozostale pakiety :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 14:41
    Cierpliwość popłaca... ;-)) Wpuściło tym razem do O-online. Ale za to w środku fajne kfjatki... ;-)) Na jednej stronie, że pakiet Masz Gadane 40 - nieaktywny, a na innej, że mam jeszcze drobne 20 minut z kawałkiem przez 8 dni (nawiasem mówiąc oszustwa, jakim była kradzież jednego dnia ważności nadal nie naprawiono). Toż to nie jest nawet wersja beta. Panowie orangutanowie od www piszą stronę na oczach widzów... ;-)))Zresztą jest tak od początku rebrandingu. Trudno o większą kompromitację, i większe zdemaskowanie "profesjonalizmu" nowej marki...
    0
  • Users Avatars Mini
    jonny pisze: 2005-11-11 14:53
    Czytek Newsów: Przestan ssac... u mnie wszystko dziala. A pakiety Masz Gadane mozna wlaczac wielokrotnie i suma sie zwieksza. I nie uzywaj tak mocnych slow jak "oszustwo" bo mozesz jeszcze sobie zaszkodzic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-11-11 15:01
    Może mi ktoś wyjaśnić, jakim prawem orange podnosi w popie cenę smsa zagranicznego? Przecież ja chyba musze to zaakceptować??
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:07
    *** jonny (johnny... ;-)) ) - To ma _u_WSZYSTKICH_, _ZAWSZE_ i na każdej platformie działać. A nie u Ciebie akurat... ;-)) A nie dość, że amatorsko projektowane, to działa albo nie działa nawet na najbardziej standardowej platformie na świecie (XP/IE). Oszustwo jest tu na miejscu. Jak być zamiast się wymądrzać od czasu do czasu czytał, niechby GOL-a ;-)) to byś zauważył, że reklamowałem to w BOK, _przyznano_mi_rację(!)_, ponoć poprawiono w systemie, ale nie na moim _zapłacony_ koncie. A pouczanie jak działa pakiet daruj sobie, wszyscy tutaj (no, może poza Tobą...) to wiedzą...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:53
    *** zafir - przecież pisałem, że teraz także u mnie działa, a _nic_ nie zmieniałem w przeglądarce. Tylko, że i Twoja rada dziwna - co mam zrobić - usunąć patch'e od Windy i przeglądarki i odbezpieczyć system? Żeby łatwiej czytać skopany serwis www? Zabezpiecza się, żeby mieć bezpieczny _swój_ system, a nie ułatwiać pracę niechlujnym programistom www. I co, uważasz, że jak wyłączę komunikaty o błędach składniowych na stronie to znikną...?? ;-))) Znaczy "stłucz termometr"...? ;-)) "Wiersz 306, Znak 1, Błąd: Błąd składni, Kod 0,..."
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:56
    c. dalszy: - i tak na każdej stronie mBox-a. Błąd który nie dawał czytać linków dzisiaj parę godzin temu opisałem wyżej. Żartujesz sobie? Poza tym co tu ma do rzeczy aktualizacja wielkości pakietów, o której piszesz. To zresztą znowu jakieś głupstwo, jeżeli naprawdę jest tak jak piszesz (nie chce mi się sprawdzać), bo powinno po prostu po odświeżeniu strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-11-11 16:06
    Mnie za dwadzieścia pare smsów wysłanych do USA w listopadzie liczyło zawsze po 20 gr, ale Orange już mi kasy nie zabierze bo ten numer leci do szuflady, a na koncie zostały 2 gr. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 16:14
    To Orange OnLine skopane jest od samego poczatku. 9 listopada zalogowalem sie i sie nie dostalem. Pozniej udalo mi sie okazalo sie, ze pokazuje mi plan taryfowy "Zrob to sam", mimo iż do Nowego POPa przeszedlem w dzien, w ktorym oficjalnie sie Nowy POP pojawil. Musialem na Orange OnLine wybierac sobie Nowego POPa mimo iż mam Nowego POPa. Jaki system taka siec. Dobrze, ze mi pakietow nie zabralo, bo byl sie wkurzyl.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonny: pisze: 2005-11-11 16:16
    Czytek Newsów: To moze jeszcze w trakcie rozmowy przy odswiezaniu strony powinno pokazywac stan pakietu na biezaco :) Zaden system dla kilku milionow uzytkownikow nie wytrzymalby takiego obciazenia. Jak dla mnie koniec dyskusji bo widze ze masz misje oczerniania orange-a. Nie podoba sie to nie korzystaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 16:18
    Kolejny blad Orange OnLine. Jesli zaloguje sie na mBoxa i przejde do Orange OnLine to nie jestem w orange online. Pokazuje mi tylko, ze jestem zalogowany jako.... i nic wiecej. Musze sie wylogowac, wejsc na strone glowna, kliknac w linka do orange online i ponownie sie logowac. Paranoja. Co za mozg, pisal te wszystkie skrypty. Ja rozumiem, ze nowosc i w ogole. Ale jesli sie cos wypuszcza, to bez bugów. No chyba, ze Orange lubi byc krytykowana. Przytocze tu slynny cytat: "Nie ważne co mówią, ważne by o tobie mówili."
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-11-11 16:20
    Czytek Newsów *** dziwne ze tylko Ty piszesz o błędach na stronie, moze zainstaluj sobie noralny system operacyjny he he he
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 16:21
    Oczywiscie chodzi o linki w gornym i dolnym menu.
    0
  • Users Avatars Mini
    athlonik pisze: 2005-11-11 16:22
    DLa każdego-JiNK Podany numer telefonu nie jest obsługiwany w Orange On-line.
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 16:22
    konsul, strona ide czy obecnej orange, nigdy nie byla bez bledow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów... pisze: 2005-11-11 16:48
    *** jonny 11-11-2005 15:16 - na początek przepraszam za przekręcanie nicka (myślałem, że zabawna w skutkach literówka). Nie pisałem o odświeżaniu na bieżąco w czasie rozmowy, tylko o aktualizacji ręcznej \"na życzenie\". cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 16:57
    c.dalszy - Uważasz, że wylogowywanie - logowanie - odświeżanie mniej obciąży system niż samo odświeżenie...?? ;-)) Nieźle... ;-)) A może i Ty maczasz palce w pisaniu tego "dzieła"... ;-)) Nawiasem z tym "żaden system" też bym uważał, bilingowe jakoś wytrzymują... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 16:57
    Całe mnóstwo stron jest bez błędów (choćby duże portale) i to bez względu na używaną przegladarkę. Pozostałe są robione z mniejszą lub większą niechlujnością lub niewiedzą. Pomijam sytuacje, że użytkownicy korzystają z "dziwnych" providerów, jakieś chałupniczo dzielone łącza, "radiówka" z duzymi pingami, itp. Błędy wystepują przy legalnym oprogramowaniu, poprawnie skonfigurowanym kompie i rzetelnym providerze, i co wtedy??? Strona powinna być tak napisana by przy spełnieniu powyższych warunków można było z niej korzystać. Dlaczego np.: niektóre strony nie działają z Operą lub Firefoxem skoro to są legalne produkty? Bo te "nie wpuszczają" śmieci a IE wprost przeciwnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 16:59
    c.d. A jeżeli chodzi o korzystanie - cóż, byłem w Idei od początku, jeszcze 1800, ale teraz powolutku się ewakuuję... Razem z rodziną, na razie trzy pierwsze numery...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 16:59
    E-boki to działalność "uboczna" opa. Przy jak najmniejszym nakładzie ma w założeniu usprawnić obsługę przez pozbycie się wydzwaniających nachalnych klientów i w mojej subiektywnej ocenie nic więcej. Po złych doświadczeniach z e-bokiem w Plusie, po wielokrotnej korespondencji z bok-iem, która nic nie zmieniła (rozliczanie pakietów), moja rada jest, żeby nie podniecać się takimi rozwiązaniami bo to ma wyłącznie odciążyć opa a nie pomóc klientowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:00
    c.d. Aha, jeszcze z tym oczernianiem. Nie trzeba oczerniać... Nikt od samego Orange tego lepiej nie zrobi... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:02
    *** konsul 11-11-2005 15:20 - masz na myśli domowego Linuksa... ;-)) Niestety, na co dzień potrzebuję oprócz tego profesjonalnego systemu, i przeglądarki, która nie sypie się na większości profesjonalnych stron (np. bankowych). Na Linuksie to można sobie postawić jakiś serwerek. Ale do pracy potrzebuję czegoś porządniejszego. Tyle, że ten temat, to nie na ten portal...
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 17:04
    **zafir nie mam szczescia w totku, wiec nie bede dzwonil do BOKu. Zbyt czesto mozna nadziac sie na kogos, kto wie mniej niz my sami. Dobrze, ze wyszukiwarka dziala o niebo lepiej, niz ta na z idei. Pomalo wszystko sie jakos poprawia ale jest jeszcze na co ponarzekać. Wlasnie dzieki takim narzekaniom cos sie zmienia. Jakby sie zachwalalo Orange, to by popadla w samozachwyt. Po rebrandingu wlasnie taki zachwyt ogarnal ludzi z Orange, teraz sie troche opamietali i poprawiaja swoje bledy. Dostali od swoich uzytkownikow kopa, za ktory musza zaplacic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:07
    *** zafir 11-11-2005 15:31 - ja jestem z tego pokolenia, w którym programista wieszał się razem ze swoim programem. A nie mówimy tu o jakichś, czasem ujawniających się błędach, tylko stałych i prymitywnych. Do tego (błędy projektu) kompromitująco amatorskich. A tak nawiasem błędy składni przekazałem mailem do BOK a oni podobno do działu technicznego. Nie mogą zasłonić się niewiedzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:09
    *** zafir 11-11-2005 15:35 - zadzwonić do BOK-u?? ;-))) Po instrukcję obsługi serwisu www... ;-))) Zabawny jesteś... To raczej powinno być odwrotnie... ;-)) Po co mi O-online gdy muszę po drodze dzwonić... Mogę od razu załatwić w BOK to co mi potrzebne... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:13
    *** tymis - samo słuszne w każdym zdaniu... Z tymi przeglądarkami - właśnie dlatego, że wiele serwisów robionych jest pod IE muszę jej używać. A z tym e-BOK-iem - oczywiste. O kilkudziesięciu BOK-istów mniej w call-center... Ale tym bardziej w ich interesie jest, żeby ludzie tego używali... A jak to tak wygląda... ;-))) Wstyd i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 17:27
    *Czytek Newsów: w ich interesie jest, żeby ludzi zachęcać do korzystania z e-boku i odciążyć BOK. To, że coś nie działa nie ma znaczenia :-) Pewnie ludzie mają nielegalne oprogramowanie, źle skonfigurowany komp i oczywiście "niesłuszną" przegladarkę. Można tym tłumaczyć, że coś jest zrobione na "odczep się". Kiedyś w Plusie nie mogłem aktywować Strefy Plus, po telefonie do "pseudo" BOK-u dowiedziałem się, że mam popsuty telefon :-))))) Proszę Państwa, my klienci mamy korzystać z usług zamówionych i nie zamówionych ;-) a nie wymagać od opa, żeby coś działało :-) Naprawdę zachęcam do poznania obecnego świata i panujących w nim reguł, bez względu na opa, z którego usług się korzysta :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-11-11 18:00
    przedluzylem umowe z orange mialem ab. jedna idea 25 mix przeszledlem na twoj mix 25 i dostalem SE K300i za 70zl, proponowali mi tez samsunga x480 za 1,22. jednak wybralem Sony, dobrze zrobilem?
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-11 18:48
    Ale poco to jest potrzebne??
    0
  • Users Avatars Mini
    mirs pisze: 2005-11-11 18:50
    Ile trzeba dać jak przedjuże umowe w twoim planie za eriksona k700i
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-11-11 18:55
    a jaki masz abonament dotychczas? i na jaki chcesz przejsc?
    0
  • Users Avatars Mini
    mirs pisze: 2005-11-11 18:59
    jedna idea25 na twój plan 25
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 19:03
    Przepraszam, która godzina bo ja nie jestem stąd a na moim zegarku jest 18:06 :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-11-11 19:17
    18:16 :-D moze nie jestes stad, ale jestes w tej samej strefie czasowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 19:23
    *ralph: dobra odpowiedź ale nie o to chodziło ;-) Pytanie było na poziomie zapytania: "jaki masz abonament i na jaki chcesz przejść" :-) Pytany użytkownik jest zarejestrowany więc można o takich rzeczach pogadać na priva.
    0
  • Users Avatars Mini
    Monika pisze: 2005-11-11 19:27
    Mam pytanie. Jak wysłać kabelkiem film z siemensa m 65 na komputer - jaki prorgam jest do tego potrzebny ? Z góry dzięki za odp :) Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-11 19:35
    :-)))))))))))))))))) A kabelek z Allegro? :-))))))))))))))))))) Dziekuję za lekturę, znowu na dłużej mi starczy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-11-11 19:55
    No i lipa. Wbijam numer z POPa 506xxyyyz i pokazuje się "Podany numer telefonu nie jest obsługiwany w Orange On-line". No i jak tu się cieszyć jak nie można się cieszyć... Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle...
    0
  • Users Avatars Mini
    chholera mnie birze pisze: 2005-11-11 20:02
    Szlag mnie trafia. tak powalonej strony jaką ma zafajdany ORANGE to chyba nikt nie ma. Wchodzisz w coś i dalej masz to samo !!!!!!!!!!!! Klikasz "więcej" i kórwa dalej masz to samo !!!!!!!!!! To jakiś obłęd - ORANGE to patałachy.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-11 20:05
    hmm jak fajnie!!!Od tygodnia czekam na aktywację popa,``numer przekazany do aktywacji,prosze cierpliwie czekac``No i tak czekam :-)TPSA pełną gębą fuck :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-11-11 20:07
    dziala dziala tylko ze nie wchodzi sie przez strone www.orangeon-line.pl tylko przez strone www.orange.pl tam trzeba zalogowac sie do swojego konta mbox czy jak kto woli multibox i dopiero wtedy kliknac link do orage on line proste prawda ???...
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-11 20:08
    rejestracja numeru,blank page :-) Telefon do telepsa po nr abonenta orange(gruba ślepa świnia-facet)proszę dzwonić do orange,w orange -proszę dzwonić do telepsa(sic!)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-11-11 20:29
    Będzie mi brakowało tego hosta "gprsX.plusgsm.pl chlip ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2005-11-11 20:51
    Czy Wam dziala ten orange online dla popa ? U mnie moge sie tylko zalogować i zobaczyc strone glowna a potem jak probuje wejsc w inne zakladki system prubuje cos zapisywac i d.... . moze mial ktos podobny problem i jest to wina np konfiguracji?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-11-11 20:55
    Sprawdziłem nowe plusowe IP i oto jakie info mi sie pokazało: Region-warszawa, miasto-warszawa, organizacja PlusGSM NET, provider Polkomtel S.A. Intryguje mnie to że pierwszy raz pojawiła się nazwa "PlusGSM NET" a nie samo Plusgsm - wygląda na to że Plus zaczyna wyraźnie rozdzielać dział usług transmisji danych od usług telefonicznych. Wygląda na to że bardzo poważnie traktują usługi internetowe i pewnie iPlus będzie się szybko rozwijał i atakował konkurencję :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-11-11 20:56
    ***biznes_tomek Od kiedy daja tekie ceny??? w mix25 k300 kosztuje 299zł, czyli 229zł TANIEJ!!! Dzwoniłes sam do poprppozycji? Mam umowę do 15-11 i złozyłem juz rezygnacje(ji25) bo ceny słuchawek zaproponowali mi jak w cenniku dla NOWYCH:(((( Chcieli mi dac 70% ceny za weekendy przez 12-msc. Czyzby zmienili polityke???
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-11 21:26
    działa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-11 21:28
    ej... dlaczego mam IP: 212.2.100.231, a nie gprsX.plusgsm.pl?? chyba coś jest źle...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-11-12 00:44
    *** Monika - do zabawy plikami (i nie tylko) w m65 dobry jest programik SiMoCo (siemens mobile control)..
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-11-12 01:15
    ***Monika, znajdz mobile phone manager i wszystko smiga
    0
  • Users Avatars Mini
    wst1 pisze: 2005-11-12 01:52
    A ja mam IP tak jak zawsze: gprsbal :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ts pisze: 2005-11-12 02:36
    super :) przydatna rzecz
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-11-12 03:09
    KOSZT ZA SMS MIEDZYNARODOWY POZOSTAJE BEZ ZMIAN
    0
  • Users Avatars Mini
    pipka pisze: 2005-11-12 03:29
    qrwa- dla JINK tez mialo to byc dostepne a tu LIPA! Naciagaja czlowieka na zmiane na POPa albo GO. A mnie sie podoba JINK i chce przy niej zostac. ehhh...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-11-12 06:51
    orange na WEEKEND
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-12 08:14
    ten orange dla pre-paid jest troche dziadowski, ale lepszy taki niż żaden ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    Nieznajomy pisze: 2005-11-12 09:49
    Myślę, iż przesadzacie. Do Orange On-line wchodzi się przez stronę główną po zalogowaniu, więc nie wiem po co ta śmiechy, że nie da się wejść. Wszzystko, co najważniejsze dla konta można sobie zobaczyć i zmienić. Nie różni się to niczym od e-BOKu Tak Taka... też byłem pesymistycznie nastawiony do zmiany nazwy z Idei na Orange, ale trzeba obiektywnie stwierdzić, że coś rusza do przodu i to już chyba koniec rozczarowań, teraz powinno być tylko lepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-12 10:05
    oczywiście dziala be problemu, z resztą nie maco oczekiwać rozbudowanego eBOK-a dla uslugi pre-paid. W orange e-bok jest na tyle wygodny, że nie ma haseł sesji.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-12 10:15
    jednak ma hasła ... żąda jednorazowego hasła przy zmianie statusu usług ;/ wygodniej by było podać 1 hasło przy logowaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-12 12:12
    no oczywiscie ze ma hasla aby cos zmienic w ustawieniach konta. a to, ze do logowania nie potrzeba 1razowego hasla jest moim zdaniem dobrym i wygodnym pomyslem. w koncu bede mogl latwo i szybko sprawdzic stan pakietow na koncie mojej matki, dla ktorej jest to czysta abstrakcja :) co ciekawe, nigdzie przy nazwie taryfy itd. nie pisze ze to POP Na Okraglo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2005-11-12 13:36
    Witam. Co szanowne grono podpowie mi w temacie " chcę kupić kartę sim z najtańszym obonamentem"?? Zrezygnowałem właśnie ze stacjonarnego i szukam czegoś co by na półce stało:-)) Słuchawka jakaś się znalazła, poczciwa N3330, może byc to zakup na firmę. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-12 13:55
    Jak to co? Orange GO , jako zamiennik stacjonarnego. 80groszy za minutę , znasz lepszą ofertę?;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-12 14:00
    A tak na serio , to obawiam się , że nie znajdziesz niczego tanszego niż MaxProfit!15 z włączoną znienawidzoną Strefą. 24 grosze od pierwszej do ostatniej sekundy okresu rozliczeniowego + darmowy billing.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-12 14:53
    *issa dobre lol ... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mac pisze: 2005-11-12 14:54
    heh a moze Plus DOM??
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2005-11-12 14:57
    o max proficie myślałem, mam już tam dwa telefony ale umowa niestety na min. 2 lata w Orange abo 10 zł i bez terminu, właśnie dzwoniłem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-12 15:36
    pitt... superkarta jest na 6 albo najwyżej 12 m-cy - nie pamiętam dokładnie. Nie sądzę być w Orange miał takie możliwości jak w Max Profit 15 - połączenia ze strefy po 20 groszy netto na stacjonarne i Plusa a do 30 wybtanych (nie za darmo - z 1 zł abonamentu od numeru) po 10 gr netto za minute. O możliwości aktywacji innych usłuhg nie wspominam, bo mi zaraz powiedzą, że nikomu to nie potrzebne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-12 15:40
    ***pit - to może Sami Swoi? Nie żartuję , nie sądzę , żeby Orange w jakimś wydaniu było lepsze , chyba , że zamierzasz dzwonić dużo do Orange z tego "niby stacjonarnego" , no ale z drugiej strony chyba nie po to go kupujesz (bo wtedy weź POPa) :-) W każdym razie średnia minuty z Samych Swoich to 24+72 , czyli 49 groszy brutto;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2005-11-12 15:49
    wlo... rzeczywiście superkarta jest na 6 miesiecy i chyba w to wejdę issa.. j.w. sami swoi i inny prepaid raczej odpada mam już dwa numery w plusie jeszcze trzy i zapodam kontakt plus:-))) swoją drogą dla kogoś kto nie siedzi na bieżąco w temcie taryf itp. wcale niełatwo jest znaleźć cos fajnego za małe pieniądze. Poczytałem trochę ostatnio pod swoim kontem i stwierdzam że najsłabiej chyba jest w Erze. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2005-11-12 16:06
    upss nie kontakt ale system plus:-)) jeszcze jedno czy zapis w regulaminie Max profit X par. 2 punkt 4....\" z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości\" oznacza że po 12 mies. mogę zmienić abo na niższy np. z MP30 na MP15?? zastanawiam się czy nie wziąć jakiejś słuchawki pod choinkę przy okazji:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-12 16:08
    A w sprawie super karty: sam miałem 2 numery w tej ofercie i uważam że jest bardzo dobra, Plus po zakonczeniu umowy proponował mi abonament za 12 zł z groszami i bardzo tanie minuty, ale i tak zrezygnowałem bo potrzebowałem nowy telefon więc wziąłem w max profit. Uważam że plus nie ma dobrych ofert dla stałych abonentow (oczywiście jest to moje zdanie). Za to w ORANGE wywalczyłem dla mojej babci nokie 6020 za 1zł, dadatkowe minuty, dodatkowy starter i darmowy billing na cały okres umowy - mimo, że nie planowali tego to dali bo byliśmy skłonni rozwiązać umowę ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2005-11-12 18:15
    News zawiera błąd - dla JInK strona orange-online nie działa. Nie zamierzam zmieniać lepszej taryfy dla gorszej tylko aby móc sprawdzać stan konta przez internet... Żenada... Pzdr adam
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-11-12 18:43
    ***pipka - 12-11-2005 02:29 - moim zdaniem warto przemyslec zmianę JInK na Popa zawsze można taniej smsowac - no chyba że nie smsujesz lecz dzwonisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-12 18:46
    ***pitt 15.06 - niestety taryfa Max!15 jest tylko taryfą promocyjną a nie cennikową i nie możesz przejść na nią po 12 miesiącach , jeśli podpisałeś umowę na dwa lata z telefonem. Za to możesz rozważyć zakup telefonu w Max!15 na dwa lata , jest trochę telefonów po przystępnych cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-11-12 19:13
    dexter: myślałem, że już to nie zaglądasz. Pozdarwiam, Grzes.
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-11-12 20:27
    *dexter online dziala tylko dla taryf co sa obecnie dostepne na rynku;/ Ale czy jink jest lepsza od POPa? Naprawde nie wiem w czym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Yoshi pisze: 2005-11-12 22:30
    507xxxxxx tez nie dziala. Lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    adios pisze: 2005-11-12 22:37
    Zgodnie z pkt. 1.5 regulaminu powinno dzialac tez dla JINK, w zwiazku z tym zapisem zlozylem w boku reklamacje i czekam podobno do 3 dni na rozpatrzenie. A JINK to niezla taryfa, ma na stale w cenniku pakiety wiec nie oplaca sie zmieniac na popa ktory ma pakiety jako promocje lub OGo, totalna zenade.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-11-12 23:56
    NOWA USLUGA W ORANGE ;) Jesli posiadasz dostep do mbox, zarejestrowany na nr tel ktorego juz dawno nie masz, mozesz sprawdzic jaki jest stan konta twojego 'nastepcy', mozesz zakupic mu rowniez pakiety. coz za 'mistrzowska' oferta ;) Trzymajcie tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gall...bez Anonim :) pisze: 2005-11-13 00:55
    co to znaczy jink ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 01:07
    **Gall, JINK = Jedna Idea Na Karte
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 01:10
    *rafcyk, tez to zauwazylem. Po prostu zenada, jednego numeru nie mam od tygodnia - rozumiem, ze jeszcze istnieje w systemie, mimo ze chyba go jeszcze nikomu nie dano po mnie w spadku. Tyle, ze mam jeszcze jeden z ktorego zrezygnowalem w 2001 roku (501-842-xyz), a tu dlubie sobie w nim jak chce. IMO kompromitacja!
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-13 02:20
    *Longman: inni tez wspominali o takiej "funkcjonalności" w Orange. Dla mnie takie "coś" dyskwalifikuje opa ale ludziom to nie przeszkadza, przecież dzwonią i sesemesują... jak tylko sieć nie jest zapchana :-) Każdy ma to co lubi...
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-13 03:55
    ***rafcyk: w jaki to sposob mozesz kupic pakiety swojemu "nasteony"? przy zakupie pakietow wysylaja haslo 1razowe. nie wprowadzajcie ludzi w blad!
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 06:58
    *tymis,zgodze sie z toba w pelnej rozciaglosci. Pare lat temu mialem Oskarte kupiona w Czechach. Prepaid, a mozliwosci o jakiej w Orange PL sie nie snilo byly od samego poczatku. Po trzech miesiacach od wylaczenia numeru (ktore nastapilo co do dnia!) juz nie moglem sie zalogowac. I tak byc powinno! *xor, nie rozsmieszaj mnie - tak jakby Inteligo argumentowalo "ktos szaleje na pana koncie, ale i tak nic nie zrobi, bo nie ma karty zdrapki z haslami jednorazowymi"... Taka sytuacja w ogole nie powinna miec miejsca i tyle! Jesli uwazasz inaczej a jestes uzytkownikiem Orange to daj namiary na konto - golowicze w nim beda dlubac. Bac sie nie masz czego - w koncu hasla jednorazowe do nas nie przyjda :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-13 09:17
    ***longman - to ty mnie nie rozsmieszaj. ***rafcyk napisal ze MOZNA zamowic komus pakiety, a to nie prawda. przeciez nie napisalem nic wiecej!!! nie twierdze ze sie nie da wejsc na swoje stare konto, ktore moze byc juz u kogos innego przypisane. najpierw przeczytaj dokladnie, a pozniej pisz :[
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 10:04
    *xor, jesli sadzisz, ze PIERWSZE nowe logowanie do systemu Orange nie powinno byc obwarowane potwierdzeniem SMSowym to gratuluje ufnosci w mozliwosci intelektualne "pomaranczowych". Brak mozliwosci technicznych? Wyobrazni? A moze po prostu Orange jak zwykle ma to w nosie?
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-13 10:25
    ***longman - ale czy ja tak napisalem gdziekolwiek??? mnie osobiscie odpowiada obecny sposob logowania dla pre-paidu, ale NIE TWIERDZE ze jest odpowiednio zabezpieczony w przypadku zmiany wlasciciela numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2005-11-13 11:07
    issa.... jutro kupuje numer z k300i w MP15 chyba najlepszy stosunek cena/bajery (słuchawka dla 11-sto latka)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-13 11:18
    *zafir - nawet jeśli ktoś posiada twój login i hasło nie dokona zmiany - każda zmiana jest chroniona hasłem jednorazowym wysyłanym sms-em.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-13 11:26
    a co do nie kasowania kont - ja pod koniec sierpnia rezygnowalem z mix-a (508083688) i od razu konto usunęli, jednak kiedys kupilem popa - chciałem się zarejestrować w proficie, a na koncie było już ponad 3000 punktów - więc zdarzają się różne rzeczy. Do tego jeszcze rejestrowałem się w 5+ - przez internet, do tej pory jestem pewien, że nie wysłałem potwierdzenia rejestracji (papierowego) a twierdzą, że je mają. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-11-13 11:31
    U mnie to nie działa a dlaczego oto cytat: twój plan taryfowy nie jest obsługiwany przez Orange On-line. Zmień plan taryfowy. twój aktualny plan taryfowy Jedna IDEA na kartę dostępne plany taryfowe Nowy POP Orange Go jak zwykle orange olewa starych użytkowników
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 11:35
    *Zafir, *Sebastian dobrze mowi - operacje wymagaja potwierdzenia rozsylanego SMSem. A chcialbym tylko niesmialo zauwazyc, ze gdyby na 100% przyjac to co piszesz to oznaczaloby, ze Orange nigdy nie "wygasza numeru". Jesli kupujesz go na siebie i dajesz dalej, to zgoda, masz racje. Gorzej jesli jest tak jak w przypadku ktory opisalem. Z numeru zrezygnowalem w sierpniu 2001, potem ulegl on wygaszeniu, od pewnego czasu znow funkcjonuje w puli. Osoby nie znam (a wlasciwie do niedawna nie znalem).
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-13 11:36
    Niektore argumenty uwazam za smieszne - tak jakby administrator dawal haslo komus, aby mogl sobie poharcowac na koncie netowym, pod warunkiem ze niczego nie zmieni. Aby bylo jeszcze smieszniej (??) pisalem do Orange (i to nie do Biura Olewki Klienta, tylko na mail dostepny salonom sprzedazy ten xyz@centertel.pl, xyz - dwie litery takie same, zorientowani wiedza...). I co? I nic!!! Zadzwonilem wiec do tej kobiety, ktora odziedziczyla po mnie numer. Poczatkowo nie wierzyla, ale jak rzucilem pare szczegolow jakich sie dowiedzialem przegladajac konto to jak sie to kolokwialnie mowi "wymiekla". Czy to moj obowiazek dzwonic i ostrzegac? Nie! Powiedzmy szczerze - Orange zgodnie z nowa swiecka tradycja zawalil na calej linii. Teraz juz dobrze wiem, ze slusznie zrobilem rezygnujac z uslug Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    survivor pisze: 2005-11-13 13:52
    Piknie to wygląda... tylko żeby wszystko działało. Kilka godzin temu włączyłem sobie pocztę głosową, aktywacja przebiegła bez problemu, dostałem potwierdzenie SMS. Niestety, tylko w smsie pisze że jest aktywna, ona nadal nie działa. Dzwoniąc pod *501 Pani mi mówi "Przepraszamy, ale skrzynka o podanym numerze nie istnieje". Fajnie im to działa - łorange, jak tak ma wyglądać przyszłość to ja dziękuję....
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-13 13:56
    ***survivor - bardzo sprawnie i szybko mozna aktywowac/dezaktywowac poczte pod numerem *111. mimo komunikatu lektorki o tym, ze usluga zostanie update'owana do 30 minut, u mnie dziala natychmiast. podobniez ukrycie prezentacji numeru. dla mnie orange-on-line to wielki plus glownie za mozliwosc prostego i szybkiego sprawdzenia pakietow. ale juz chociazby zamawianie pakietow jest obarczone pewna "bezwladnoscia" czasowa. rozumiem wszystkich ktorzy krytykuja ten system za liczne wady, ale spojrzmy prawdzie w oczy - jest to duzy krok do przodu i to w dobrym kierunku. orange napsulo nam wszystkim duzo krwi, ale w koncu cos sie zaczyna dziac dobrego.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-11-13 14:31
    [OT] poszedlem dzisiaj do salonu orange'a i chcialem kupic samego fona "poza promocja" i koles powiedzial mi ze nie moge u nich kupic samego fona (jedynie na karte), a cena poza promocja jest orientacyjna i tylko mnie informuje jacy oni sa dobrzy ze mi tyle a tyle dotuja fona. Czy jest to prawda? Moze ktos tu pracuje w orange'u i mi to wytlumaczy? Mam nadzieje ze koles byl troche niedoinformowany
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2005-11-13 15:58
    ***gm*** bardzo rzadko, ale czasami wpadam ;-) ***glodek*** JInK jest lepsza bo ma pakiety. .pakiet transmisji danych za 5 gr/100 kB. W zasadzie tylko do tego czasami korzystam z JInK (standardowo z JIzR). W POPie tego nie ma... pzdr adam
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-13 19:12
    *** Longman 13-11-2005 09:04 i dalej - widzisz, tu jest chyba taki problem, że najwyraźniej my rozumiemy co to jest "informatyka" (cudzysłów specjalnie, samo słowo to jest puste, ale mam na myśli to, jak ma wyglądać program, jego projekt, itd...), a panowie oranżowi orangutanowie od www (i w ogóle od IT, ktoś w końcu to wszystko w imieniu Centertela kupuje) niekoniecznie... Możliwości techniczne są oczywiste, mieć w nosie to zawsze ryzyko, że poleci się z roboty, stawiam na brak wyobraźni, plus niestety chyba także _kompetencji_. I tyle. Smutne.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-14 00:05
    Strona Orange padła.Straszne dziadostwo,nie moga sobie poradzić z uruchomieniem pełnej funkcjonalności strony,szczególnie sklep online jest kulawy.Komus udalo sie cos kupić przez ten sklep?
    0
  • Users Avatars Mini
    taaak pisze: 2005-11-14 00:39
    niop padla i tyle.... nie ma juz nic!!! windu!!! a kto by kupowal w takim sklepie jak nic taniej, ani zdrapki taniej ani nic... lepiej w sklepie sobie poogladac... DZIWI MNIE JEDNO, ze idea tzn orange nie sprzedaje zdrapek przez swoja strone np z 15% rabatem, przeciez czysty zysk dla wszystkich, nie placa dystrybutorom a kasa wplywa im tatychmiast... placac przelewem!
    0
  • Users Avatars Mini
    coneser pisze: 2005-11-14 00:51
    Leży i kwiczy. Co za dziadostwo. Dlaczego ta sieć schodzi na psy ????? A propos. Po jakim czasie dochodzą do was smsy zwrotne o stanie pakietów z 1222 ("ILE"). Po kilku czy kilkunastu godzinach ???????
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-14 01:04
    ***coneser: czasem od razu, czasem po kilku[nastu] minutach. w ubiegly weekend od piatku wieczorem nie dochodzily do soboty po poludniu. a strona orange padla, co za syf :///
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-14 01:08
    *Czytek Newsów, masz 150% racji. Branza IT, czy teleinformatyczna to powazny biznes, a nie radosna tworczosc. Rzecz niby oczywista, ale Orange ma odrebne zdanie na ten temat. Sa mozliwosci techniczne, mozliwe sa proby - jednym slowem da sie to zrobic. Jak jednak widze jak to w praktyce wychodzi to zalosc ogarnia. Przy tym do niedawna strona Idei odmawiajaca posluszenstwa i wiecznie sie wykladajaca w najmniej oczekiwanych momentach to drobnostka. Nieboszczka Idea co najwyzej narazala na drobne niedogodnosci (aczkolwiek potrafiace zirytowac), Orange naraza na duzo wieksze nieprzyjemnosci z narazeniem na ujawnienie danych bez wiedzy wlasciciela wlacznie. Kompromitacja na calego!
    0
  • Users Avatars Mini
    WTK pisze: 2005-11-14 10:18
    ***survivor: Miales calkowicie usunieta skrzynke , a przez *111 czy online to mozna wlaczyc tylko samo przekierowanie. Musisz rozmawiac z konsultantem :-( .
    0
  • Users Avatars Mini
    survivor pisze: 2005-11-14 12:43
    ***WTK: Wielkie dzięki za info. Narazie poczta mi jest nie potrzebna wiec odstawiam ten problem na później. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-14 18:26
    Też mi wielkie halo... Nie ma tam nic, czego nie dałoby się od dawna w simplusie regulować krótkim kodem czy z poziomu samego aparatu. Nie ma się czym podniecać.
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-11-15 07:16
    Panowie krytykanci wszystkiego co pomaranczowe, a w szczegolnosci ***Czytek newsów i ***Longman :) Otorz nie czepiajcie sie OPERATORA, za to jak wygladaja i dzialaja jego strony, bo pragne Was poinformowac, ze dla Ery i Plusa strony wykonuje TA SAMA FIRMA :D Zowie sie ona AMG :] Strony Ery i Plusa te nie sa rewelacyjne odnosnie funkcjonalnosci i logiki ;] Owszem, nalezy zracac uwage operatorowi, ze podwykonawca zawala robote, ale www jakby nie patrzec nie jest glownym i najwazniejszym medium :) Sam mam firme, i szczerze Wam powiem, ze klienci wola kontakt bezposredni lub posredni za pomoca telefonu, niz przez www... Malo kto zaglada i kozysta z uslug i informacji tam zawartych... Jedynie tacy fanatycy jak my mozemy sie czepiac, ale wiekszosc szarakow nawet neta nie ma, a nawet jak ma, to na strony opa zaglada, zeby SMSa wyslac, i nie zaprzata sobie glowy p i e r d o l a m i w stylu eBokow :P
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-11-15 07:27
    Co do technicznego spojzenia w tej kwestii, to ***Czytek-ciesz sie, ze wogole mozna wejsc na pomaranczowe strony z kazdej przegladarki... Znam o wiele wazniejsze i bogatsze instytucje, do ktorych nie wejdziesz na strony nie posiadajac jedynej i slusznej przegladarki ;] I spojz sobie na ranking.pl ile ludzi posiada inne niz ta \"niewlasciwa\" przegladarki ;) Liska uzywaja ludzie lubiacy wodotryski i jest ich 1/10 Bardziej wyrafinowanej technologii w stylu Operki uzywa juz tylko 3/100, wszyscy pozostali uzywaja tego, co proste i najmniej skomplikowane... Podobnie jest z takimi wodotryskami w stylu eBokow... to, ze opek a 10mln userow, nie oznacza, ze nawet 50proc z nich z tego skozysta... jak skozysta z tego 2proc. to bedzie wielki sukces...
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-11-15 07:33
    Nawiazujac do jeszcze jednego watku, a mianowicie do wciaz aktywnych mBox'ow, to sie zgodze, ze to paranoja :] Mam login do kilku takich kont, gdzie byly to nie jakies pre paidy, ale FIRMOWE nry, ktore juz dawno zostaly zdeaktywowane :D A mBox jak dziala, tak dziala ;) i wysylajac SMSa z tego mBoxa na np. Plusa wciaz sie pokazuje nr, ktorego de facto juz nie ma hihihi Interwencja w BOK tez nic nie dala, bo sz.pani powiedziala, ze jest to niemozliwe, by taka sytuacja mogla zaistniec, i ze ja bzdury mowie ;) Lecz jedna uwaga-bzura jest twierdzenie, ze mozna cos zrobic (aktywowac jakies pakiety na Oonline) posiadajac jedynie dostep do mBoxa... jesli sa kody w postaci SMSow, to nic z tego nie wyjdzie... I nie mowcie mi, ze to mozliwe.Owszem,mozna jedynie aktywowac na mBox jakies uslugi, ale z tego co pamietam, to tez chyba kody dostawalem, zeby je wpisac w odpowiednie okienko... bez nich mozna sobie tylko pomarzyc o karierze hackera :P
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-11-15 07:44
    Ach, zapomnialem o jednym(ta skleroza) ;) Panie ***Czytek newsow-czemus sie to Pan nie czepial tego jedynego i slusznego potralu, jakim jest GOL, ze zle strony dzialaja w Operze? ;) W koncu to taka sama instytucja jak kazda inna, w ktorej powinno chodzic wszystko jak w zegarku :P Moze nie placimy GOLowi, ale jest to taka sama komercja jak wszystko inne, bo zarabiaja dzieki nam na reklamach... I tez mozna by sie czepiac... a jakby nie bylo, to chyba tylko TRZY osoby interweniowaly TU na lamach tych stron, ze cos jest nie tak... Gdzies Pan wtedy byl? :] Czemu to tylko Orange jest wiecznie niedobry i zly, a cala reszta to tylko po d...e calowac? ;) Bo taka teraz moda? ;] Albo polecam obejzenie strony Ery w Operze ;) zeby gdzies sie dostac, to trzeba sie niezle naglowic, by dojsc sensu, gdzie jakie informacje sa ;) Tak wiec ludziska-porownujcie do innych, a nie krytykujcie jednego... Nigdzie w REGULAMINIE nie ma napisane, ze strony www musza fuckcjonowac IDEALNIE, i ze wogole musza :D
    0
  • Users Avatars Mini
    eMb pisze: 2005-11-15 11:42
    Chyba przesadzili z iloscia obslugiwanych ofert w tym newsie: "Dziękujemy za korespondencję. W odpowiedzi informujemy, że Orange On-line Prepaid umożliwia samodzielne zarządzanie kontami i konfigurowanie dostępnych usług. Aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników ofert Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na Kartę, Dla Każdego. Oferta Zrób to sam nie jest obsługiwana. "
    0
  • Users Avatars Mini
    rob pisze: 2005-11-15 12:17
    niestety wczoraj chcialem sobie online w moim popie wyprobowac i nie bylo to mozlwie - wiec co ten Orangutan klamie ze ta usluga jest juz dostepna?? niech sie klepna w czolo i przrpeosza za swa nieudolnosc!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:31
    *** HawkEye - widzisz tu są dwa aspekty sprawy. Jeden to obsługiwane przeglądarki. Niestety standardem są strony wymagające IE, i walka z tym robi się walką z wiatrakami. A myślę o tym dokładnie to samo co Ty. A drugi aspekt to to, że jest niejaka różnica pomiędzy GOL a Orange. GOL to strona "prywatna", niespecjanie znana - nie mówię o takich maniakach jak my (a znam GOL-a od początku, z czasów KaCyKo i podobnych stron, pamiętam jak na GOL-u był np. newsreader podpięty pod p.m.t.g.), ale w ogóle, i do takich maniaków adresowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:35
    c. d. do *** HawkEye - Jak sobie właściciele portalu ograniczają rynek - a żyją z "likaczy", czyli czytelników, to ich problem. Są inne portale, jest p.m.t.g. i listy mailowe, są portale operatorów, można sobie poradzić. Jak niechlują newsy i tandecą testy, nie aktualizują (kiedyś najlepszej) bazy telefonów, to też ich strata. Natomiast sam serwis działa O.K. i nie kompromituje ich jako jego nabywców. A Orange to całkiem inna sprawa. To wizytówka potężnego operatora, teraz europejskiego. I "noblesse oblige"... cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:39
    c.d.: - Portale internetowe operatorów to nie tylko jakiś tam lepszy czy tandetniejsz, ale samodzielny biznes. To (a) reklama firmy - tu wady możemy sobie odpuścić, tak jak i GOL-a - nie chcą zarobić ich problem, ale także (b) informacja dla aktualnych użytkowników - zmiany cenników, usług, e-BOK - czyil tani dla operatora, a wygodny dla klienta "salon firmowy", nie będę codziennie czy co miesiąc nawet latał do salonu, żeby sprawdzić czy "złodzieje z Orange" nie zmienili czegoś w doładowaniach i premiach z Profitu, czy nie zlikwidowali go dla... cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:43
    c.d: - dla firm w skandaliczny sposób (np. bez możliwości "wydania" punktów na stary sposób), czy nie zmienili cennika POP, starczy, że podmieniają w żenujący sposób (po!reklamacjach) regulaminy, i cenniki bez uprzedzenia, wywieszenie na www operator uznaje za ogłoszenie - nie dostałem o tym np. sms-a ani jazgotu pod *111 (a o nieistniejących promocjach stale!), a więc jest to nie biznes, który jak "olejemy" co najwyżej padnie, ale pozbawienie nas _istotnego_ elementu _płatnej_usługi_ jaką jest używany numer telefoniczny. I (c) _usługa_dodana_ - np. mBox, za którą... cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:48
    c.d.: - _PŁACIMY_ w cenie rozmów, sms, i abonamentów. Będąca czynnikiem wyboru operatora! Nie jest bez znaczenie, że _idealny_ (dosłownie!) Idea.net, nieporównanie lepszy od Plusnetu (zwłaszcza w pierwszych Plusnetu latach... ;-))) ), spsił się w mBox-ach, a teraz to nawet szkoda gadać... Do tego serwis www słono _kosztuje_. To nieprawda, że nie ma znaczenia. Ma, bo idzie na niego _kupa_forsy_. AMG nie robi darmo. Jeżeli operator kupuje takie g... jak rebranding w serwisie Orange, to co są warte jego główne usługi??? To jest po prostu kompromitacja ogromnej firmy. A www ma przeciwnie, być obrazem doskonałości!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:50
    c.d.: - a że AMG robi i dla innych? To bez znaczenia. Tam się bardziej szanowali i dział IT dopilnował, żeby serwis spełniał minimum przyzwoitości. Co najmniej. A Orange nie... Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    pitus pisze: 2005-11-21 16:11
    fajnie ze orange tez mysli o klientach na karte aby tak dalej a bedzie ok orange go jest ok narka
    0
  • Users Avatars Mini
    Gosia pisze: 2006-04-29 13:19
    LUDZIE NIE PAMIĘTAM LOGINU!! CO MAM ZROBIĆ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Jola pisze: 2007-01-18 15:20
    Jak zalogowac sie na punktach profit?
    0
  • Users Avatars Mini
    kristofus pisze: 2007-04-11 19:19
    nie moge zalogowac sie na orange online bo mowi mi ze moj numer nie jest w sieci orange, no pieknie ale bzdura. co mam zrobic? nie moge zaladowac konta, sprawdzic jego stanu ani nic! co najwyzej moge zadzwonic na informacje o moim numerze pod numer *555...pomocy
    0
  • Users Avatars Mini
    Agaaaaaa pisze: 2007-10-25 17:25
    nie pamietam ani loginu ani hasła no to klops....
    0
  • Users Avatars Mini
    kamila pisze: 2007-11-08 18:01
    Jak mam aktywować karte sim ?? Kupiłam telefon przez internet w orange .
    0
  • Users Avatars Mini
    Zygmuntowieczny pisze: 2008-03-27 16:56
    Nie mam zdania.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: