Orange Love to prosty rabat, gdy klient ma przynajmniej dwie usługi. Marka została wprowadzona 19 miesięcy temu i zastąpiła wcześniejsze zmniejszenia opłat.
Klienci Orange Love korzystają średnio z ponad 4 usług. Na jednego klienta przypadają niemal 2 karty SIM. 600 tysięcy klientów ogląda telewizję z Orange TV, a ponad 150 tysięcy ma światłowodowy internet.
Orange Love składający się z 4 usług jest dostępny już za 99,99 zł miesięcznie. W ofercie jest także pakiet łączący 2 usługi.
W przyszłym roku Orange zamierza poszerzyć liczbę usług dostępnych w ramach Orange Love. Można się spodziewać, że będzie to np. energia.
Fallacher już na spotkaniu z analitykami żalił się, że jeden z konkurentów jest znowu bardzo agresywny cenowo. Szef Orange wyjaśnił później, że chodzi mu o PLAY i jego oferty związane z MNP. PLAY od kilku tygodni oferuje dla przenoszących numer 6 miesięcy abonamentu za darmo. Gdy decydujemy się dodatkowo na zakup smartfonu Samsung to od producenta z Korei otrzymamy kolejne 3 miesiące abonamentu za darmo.
PLAY z ofertą 6 miesięcy wzorował się na Plusie, który już od paru miesięcy ma taką ofertę i wpływa to bardzo dobrze na jego bilans w usłudze MNP. Według nieoficjalnych informacji oferta PLAY także spodobała się klientom i operator ma lepszy bilans w MNP w ostatnich tygodniach. Można przypuszczać, że bilans MNP jest jednym z ważniejszych benchmarków dla udziałowców PLAY, więc zarząd P4 za wszelką cenę będzie starał się odwrócić ostatnie złe trendy widoczne w wynikach MNP za III kw.
Orange na razie wysyła przez media do swoich konkurentów komunikat, że według niego wyniszczająca gra ceną nie ma sensu i na razie pomarańczowy operator się w nią nie angażuje. Nie wiadomo jednak, czy promocje świąteczne tego nie zmienią i Orange będzie zmuszony do wprowadzenia bardziej lukratywnych dla klientów propozycji, bo IV kw. to okres „mobilnych żniw”.
#1mlnLove #dziękujemy #AllYouNeedIsLove pic.twitter.com/2OlYOxSYab
— JF Fallacher (@fallacher) October 25, 2018
Dziś na briefingu pochwaliliśmy się dobrymi wynikami za 3Q 2018. Ogłosiliśmy też, że mamy już 1 000 000 klientów oferty #OrangeLove. Milion razy dziękujemy za zaufanie pic.twitter.com/ek1eIabeRa
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) October 25, 2018