Orange Polska podpisał umowę z firmą Salesforce, producentem CRM oraz z firmą Vlocity, dostawcą rozwiązań chmurowych.
“Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej. Osiągnęliśmy już istotny poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. „Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange”.
Rozwiązanie Vlocity Communications wykorzystuje platformę Service Cloud firmy Salesforce. Objemuje ona Enterprise Product Catalog, rozwiązanie CPQ (Configure-Price-Quote), zarządzanie kontraktem, funkcje obsługi klienta detalicznego i zarządzania zamówieniami, bibliotekę programów wsparcia przedsprzedażowego, a także zarządzanie procesami zapytań o usługi i rozliczanie. Jest to rozwiązanie stworzone specjalnie dla dostawców usług komunikacyjnych.
Podobne umowy podpisał Orange w Belgii.