Orange Polska znowu używa niestandardów w reklamie

Newsy
Opinie: 3

Płatności zbliżeniowe Orange Cash, usługa Gdzie jest dziecko, Czytelnia Tu i Tam oraz Nawigacja Orange - to usługi Orange Polska, których działanie będzie można zobaczyć w nowym reality show „Bankomat. Wyścig z czasem” w telewizji Puls. To kolejny, po „Boskich w sieci” w TVP 2, pomysł na pokazanie w praktyce możliwości jakie dają nowoczesne technologie.

Coraz częściej sięgamy po niestandardowe formy dotarcia do klientów z ofertą Orange Polska. Wykorzystywanie popularności seriali i reality show doskonale sprawdza się na naszym rynku - uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska. - Standardowa reklama nie jest w stanie przekazać tylu informacji, ile chcemy, a przede wszystkim zademonstrować klientom dlaczego warto korzystać z nowoczesnych usług w codziennym życiu.

Premiera programu „Bankomat. Wyścig z czasem” odbędzie się 25 września ok. godz. 22:30. To reality show, w którym liczy się spryt i szybkość, a do wygrania są duże pieniądze. Akcja rozgrywa się w „miejskiej dżungli”, wśród samochodów i budynków. W każdym odcinku zamknięty w bankomacie uczestnik programu musi tak kierować wybranymi przez siebie pomocnikami tzn. znajomymi lub przypadkowymi przechodniami, by ci znaleźli w różnych zakątkach miasta cztery cyfry kodu PIN do bankomatu. Gracz jest wyposażony w smartfon, który umożliwia mu kontakt ze światem zewnętrznym. Dodatkowo są w nim zainstalowane aplikacje (Orange Cash, Gdzie jest dziecko, Czytelnia Tu i Tam i Nawigacja Orange), które umożliwią wykonanie zadania. Wygraną daje prawidłowe wprowadzenie kodu PIN. Kwota początkowa to 100 000 zł, ale z każda minutą upływającego czasu stan konta w bankomacie zmniejsza się. Gospodarzem programu jest aktor Rafał Cieszyński.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: