Orange pomaga powodzianom

Newsy
Opinie: 1

Do 13 września PTK Centertel wstrzymuje działania windykacyjne wobec klientów poszkodowanych w powodzi. Akcją obejmujemy klientów biznesowych i indywidualnych.

Kwalifikacja klientów została przeprowadzona w oparciu o kody pocztowe zalanych obszarów, na podstawie adresów głównych i do korespondencji. Wstrzymanie działań windykacyjnych dotyczy przede wszystkim Klientów z Bogatyni, Zgorzelca oraz miejscowości w gminie Bogatynia: Markocic, Radomierzyc, Sieniawki, Kopaczowa, Opolna Zdroju i Porajowa.

Ponadto Orange podejmuje następujące działania:

prolongaty należności oraz rozkładanie płatności na raty
bezpłatne zawieszenie czasowe usług na max. 3 miesiące w drodze reklamacyjnej
bezpłatna zmiana planu taryfowego na niższy lub migracja do oferty mix
anulowanie opłat abonamentowych lub wstrzymanie naliczania opłat za usługi głosowe i internetowe na max. 3 miesiące w drodze reklamacyjnej

Klient powinien przedstawić zaświadczenie potwierdzające utratę dobytku w powodzi. W sytuacji, kiedy zostanie odnotowany ruch wychodzący na jego koncie, reklamacje będą rozpatrywane w sposób indywidualny.

Dla klientów oferty Orange stacjonarny oraz Orange Freedom/Internet dla Firm zostaną podjęte następujące działania:
anulowanie opłat abonamentowych proporcjonalnie do czasu trwania przerwy w świadczeniu usługi
możliwość przeniesienia usług bez opłat specjalnych, a w sytuacji braku warunków technicznych na przeniesienie, możliwość rozwiązania umowy wraz ze zwolnieniem z opłat (wymagane zaświadczenie potwierdzające utratę dobytku w powodzi)

Wszyscy poszkodowani w powodzi klienci otrzymują SMS-y informujące o wystawieniu faktury. Do 13 września 2010 Orange nie blokuje możliwości wykonywania połączeń wychodzących, mimo zadłużenia na koncie poszkodowanych klientów. Nie zostaną też naliczone odsetki od opóźnionych wpłat. Wstrzymujemy także działania wobec poszkodowanych klientów, których obsługa zadłużenia jest realizowana przez firmy windykacyjne.

PTK Centertel zastrzega sobie prawo do kontaktu z klientem oraz innych działań w przypadku podejrzenia o nadużycia lub niestandardowo wysokiego rachunku - w celu ustalenia rozłożenia płatności na raty.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: