Orange zaprezentował nową platformę komunikacyjną Orange Sponsors You czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią Fan of the Match.
Platforma Orange Sponsors You koncentruje się na kibicach.
Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:
Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.
We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.
29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.
Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.
Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.
Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.
W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.