Orange: Dzięki Wam jesteśmy siecią #1

Newsy
Opinie: 26

Orange przygotował nową reklamę wizerunkową, w której podkreśla, że obsługuje 16 mln klientów:

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-10 15:42
    Mnie już nie obsługują, dzięki awariom inni sobie zarobią.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-08-10 16:19
    Ja też żóciłem osrange i przeszłem do najlepszy sieci Play. Teraz na grońcu jezdem kimś i panny za mnom sznórem!
    -7
  • Users Avatars Mini
    Minta pisze: 2016-08-10 16:20
    Bez przesady. Awarie zdarzają się w każdej sieci. Pewnie Ci konkurencja tańszą słuchawkę zaproponowała ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2016-08-10 16:44
    @asf i ja żóciłem orangutana, dostałem tańsza oferta w P44, o całe 99groszy, co mie da super oszczednosci, mam najtaniej. Tylko to je ważne! :D
    -8
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-10 16:55
    @Minta słuchawkę to akurad zaproponował mi Apple i nie była wcale taka najtańsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ha ha ha pisze: 2016-08-10 17:41
    O f...k! Aleeeee numeeeerrrrrrrrrrr! Sieć nr 1! Ha ha ha.
    4
  • Users Avatars Mini
    hdhdf pisze: 2016-08-10 17:48
    Najtańszy to jest premiummobile na sieci plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    leonciogoniisaure pisze: 2016-08-10 17:56
    wszyscy są siebie g warci. wszędzie coraz bardziej zagmatwane regulaminy, coraz sprytniejsze oferty aby naciągać na kasę, wszędzie tak samo bezczelni konsultanci, głupkowate konferencje i prezentacje zarządów. nie ma róznicy czy jest ktoś w play czy orange czy tdebile. itd.
    2
  • Users Avatars Mini
    sdgsdg pisze: 2016-08-10 18:59
    Zajebista sieć! Super szybkie LTE. 1,56Mb/s !!! A tak reklamowali 4Gmalo co sie nie posr...li
    -3
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-08-10 19:07
    A ja jestem nadal w Orange, jest dobrze, w play miałem same problemy a jako imigrantowi nie chcieli mi zarejestrować, kazali zgolić brodę i zdjąć turban, wy też mieliście takie problemy?
    9
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-08-10 19:10
    Niestety Lisu z pisu podszywaczu, jestem w Orange nadal. Pomimo awarii:-) A pseudosieć flej jest dla takich jak ty, słabych podszywaczy-frustratów dobrej zmiany którzy myślą że ktoś się nabierze na twoje wypociny ortograficzne. (Komentarze asf bez awatara wypisuje "Lisu" - tchórz podszywacz)
    13
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-08-10 22:25
    @asf dawno nie pisałeś, wreszcie wypuścili cię na przepustkę z Tworek i wpadłeś do swojej gronieckiej rodzinki platfonsów i kodomitów. Nigdy baranku nie byłem w Play a zawsze w T-Mobile.
    2
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-08-10 23:14
    Do kogo ta reklama ? WIzerunek? Dajcie spokój. Może trafi do kogoś z wykształceniem podstawowym , powyżej podstawówki każdy to oleje.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-11 00:19
    szczyt chamstwa i KŁAMSTWA - szczyt.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-11 00:25
    ta reklama to brzmi jakby prosili o jakąś litość...
    2
  • Users Avatars Mini
    orangutanów sieć pisze: 2016-08-11 02:30
    Orange #1 ?? Buahahaha!!! Dobry żart tynfa wart!
    1
  • Users Avatars Mini
    dfhdf pisze: 2016-08-11 07:03
    Totalna bezczelność operatora i tyle. Na jakiej podstawie tak sądzą? Były jakieś badania prowadzone? Co na to UOKiK?
    2
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2016-08-11 11:57
    Ja tam jestem w NJU (Orange) i jestem bardzo zadowolony. Nie rozumiem Waszego narzekania. Wcześniej przez kilkanaście lat w Plusie, a później rok w Play (który okazał się niezbyt elastyczny w negocjacjach), więc ostatecznie wybrałem NJU i od ponad 2 lat korzystam bez przeszkód. Polecam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rwq pisze: 2016-08-11 12:31
    Orange to sieć awaryjna która na dodatek nie szanuję swoich klientów, byłem w niej 4 lata!!! i dalej czuję sie jak klient gorszej jakości dla nich. Dlatego przy okazji rejestracji planuje zmienić sieć, a póki co najbardziej mnie przekonuję rok internetu za darmo po doładowaniu. Bey bey Orange!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    hfh pisze: 2016-08-11 13:16
    Ja przeszedłem do PremiumMobile. Najtaniej
    -2
  • Users Avatars Mini
    Adi pisze: 2016-08-11 18:57
    Jestem w Orange od 12 lat. Obecnie mam firme spółke cywilną i 5 numerów łacznie. Wszystko działą super. Internet LTE na biuro też śmiga. Kumpel przeszedł 2 lata temu z Orange do Play i za miesiąc wraca do Orange, bo w Play miał kłopoty z zasięgiem - a niby 4 sieci, które gubiły i zrywały połączenia. Wszystko dzieje się w Poznaniu. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adi Adrian pisze: 2016-08-11 18:57
    Jestem w Orange od 12 lat. Obecnie mam firme spółke cywilną i 5 numerów łacznie. Wszystko działą super. Internet LTE na biuro też śmiga. Kumpel przeszedł 2 lata temu z Orange do Play i za miesiąc wraca do Orange, bo w Play miał kłopoty z zasięgiem - a niby 4 sieci, które gubiły i zrywały połączenia. Wszystko dzieje się w Poznaniu. Pozdrawiam!
    -2
  • Users Avatars Mini
    Franciszek pisze: 2016-08-12 12:38
    Nie zgodzę się z tytułem artykułu. Sieć nie należy do najtańszych, słabe zniżki dla stałych klientów, do tego częste awarie. Nowi operatorzy typu premium mobile mają ciekawsze oferty, tutaj stagnacja :/
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-08-14 14:04
    czy nasz fantastyczny troll z Rzeszowa costamdziadostwo nie zrobil przypadkiem wiochy w samolocie Ryanair http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,20545322,pijany-polak-w-samolocie-ryanair-awanturowal-sie-i-palil-papierosy.html#Czolka3Img nic dziwnego ze tutaj durnoty wypisuje
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-14 16:44
    Flej może być co najwyżej numerem jeden w braku infrastruktury i zasięgu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skazany na udrękę z orange pisze: 2016-09-19 21:23
    Sieć nr 1? Chyba w niekompetencji i ignorancji. Nie potrafią przenieść nr stacjonarnego od kilku miesięcy, bo nie wiedzą jakim procesem. Dwa razy anulowali z powodu błędnego procesowania przez pracownika i gdybym nie zadzwonił co w mojej sprawie to bym się nie dowiedział (oczywiście na infolinii mają tylko że anulowane i nie wiedzą dlaczego). Nikt nie zadzwonił że coś nie tak. I do tego płatny nr kontaktowy i to nie mało bo każde połączenie trwa po kilkadziesiąt minut. Gdybym miał możliwość wyboru innej sieci to bym nie wybrał pomarańczowego pyszałkowatego dyletanta.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: