Orange chwali się wdrożeniem Unified Communications as a Service

Newsy
Opinie: 4

Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!

Integrated Solutions (Grupa Orange Polska) oraz Orange Polska wdrożyły rozwiązanie do komunikacji zintegrowanej w technologii cloud computing (UCaaS - Unified Communications as a Service) w spółce RUCH. Z usługi korzystają pracownicy 14 centów logistycznych, w sumie blisko 550 osób. Wdrożenie trwało cztery dni.

Obecnie już 80 proc. transmisji realizowanej jej za pomocą rozwiązania UCaaS. Oprócz samej usługi, Orange dostarczyło także dedykowane łącza, telefony stacjonarne i komórkowe. Orange Polska odpowiada też za integrację systemu UCaaS z systemem wykorzystywanym do tej pory przez dział Call Center. W tym roku RUCH planuje także uruchomienie testów narzędzi do wideokonferencji.
Unified Communications as a Service łączy wszystkie dostępne kanały komunikacji takie, jak: telefon, komunikator, e-mail, w jedną łatwą w obsłudze platformę. Z oferty IS i Orange korzystają już m.in.: BOŚ, Grupa Danone oraz Konsalnet Holding.

Wartość wdrożenia nie została podana w komunikacie.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: