Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!
Integrated Solutions (Grupa Orange Polska) oraz Orange Polska wdrożyły rozwiązanie do komunikacji zintegrowanej w technologii cloud computing (UCaaS - Unified Communications as a Service) w spółce RUCH. Z usługi korzystają pracownicy 14 centów logistycznych, w sumie blisko 550 osób. Wdrożenie trwało cztery dni.
Obecnie już 80 proc. transmisji realizowanej jej za pomocą rozwiązania UCaaS. Oprócz samej usługi, Orange dostarczyło także dedykowane łącza, telefony stacjonarne i komórkowe. Orange Polska odpowiada też za integrację systemu UCaaS z systemem wykorzystywanym do tej pory przez dział Call Center. W tym roku RUCH planuje także uruchomienie testów narzędzi do wideokonferencji.
Unified Communications as a Service łączy wszystkie dostępne kanały komunikacji takie, jak: telefon, komunikator, e-mail, w jedną łatwą w obsłudze platformę. Z oferty IS i Orange korzystają już m.in.: BOŚ, Grupa Danone oraz Konsalnet Holding.
Wartość wdrożenia nie została podana w komunikacie.