Orange szybko zamyka salony - ładnie rośnie online

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Orange szybko zamyka salony - ładnie rośnie online

Na koniec I połowy 2022 r. Orange Polska miał 628 salony sprzedaży na terenie kraju. Na koniec 2021 r. było ich 653.

Operator jest w trakcie realizacji projektu Best Retail Network (pol. Najlepsza sieć sprzedaży). Rozwiązania znane wcześniej tylko z dużych salonów typu Smart Store wykorzystywane jest również w mniejszych salonach. Na koniec czerwca 2022r. Orange miał 392 punkty sprzedaży zmodernizowane do nowej wizualizacji, w porównaniu do 369 na koniec 2021 r.

Według badania Kantar Orange jest numerem jeden, jeżeli chodzi o NPS transakcyjny salonów (klienci odwiedzający salony Orange deklarują, że poleciliby wizytę w salonie Orange innym osobom, częściej niż robią to klienci operatorów konkurencyjnych w stosunku do swoich operatorów).

Pierwsze półrocze 2022 r. to kontynuacja strategii rozwoju sprzedaży i obsługi w aplikacji Mój Orange. Sprzedaż online wspierały kampanie na bazie bieżących wydarzeń oraz behawioralnych profili klientów, a także stała praca nad optymalizacją procesów. Udział sprzedaży przez kanały cyfrowe odnotował dalszy wzrost do poziomu ponad 17%, co jest zgodne z celem strategicznym dojścia do 25% w roku 2024.

Sprzedaż Telefoniczna w pierwszej połowie 2022 r. wprowadzała zmiany związane ze sposobem prowadzenia kampanii, w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności pracy przy jednoczesnym utrzymaniu rentowności sieci agencyjnej. We wszystkich Call Centers wdrożono narzędzie, które korzystając z modeli predykcyjnych ma za zadania minimalizować ryzyko odejścia klientów, którzy nie są związani umową lojalnościową poprzez selekcjonowanie baz i próby konstruowania dedykowanej dla nich oferty.

W II kwartale zwiększono wykorzystanie e-umowy w ofercie mobile do poziomu 65% (+6pp vs. 4Q`21) i osiągnięto 23% (+15pp vs. 4Q`21) udział paczkomatów dostarczaniu umów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: