Na koniec 2021 r. Orange Polska miał 653 salony sprzedaży na terenie kraju. Na koniec 2020 r. było ich 687.
Obecnie w pomarańczowej sieci trwa projekt Best Retail Network. Rozwiązania znane wcześniej z dużych salonów typu Smart Store m.in. intuicyjne i funkcjonalne wnętrze, są wykorzystywane także w mniejszych salonach.
Na koniec roku było 369 punktów sprzedaży zmodernizowanych do nowej wizualizacji, w porównaniu do 317 na koniec 2020 r.
Według operatora, wdrażane zmiany są doceniane przez klientów. Mają to potwierdzać wyniki badania Kantar, które kolejny rok z rzędu pokazują, że Orange jest siecią nr 1 jeżeli chodzi o NPS transakcyjny salonów. Klienci odwiedzający salony Orange deklarują, że poleciliby wizytę w salonie Orange innym osobom, częściej niż robią to klienci operatorów konkurencyjnych w stosunku do swoich operatorów.
Rok 2021 to dalszy rozwój sprzedaży w kanałach cyfrowych w ujęciu wolumenowym i wartościowym. Rok 2021 to szczególny rozwój sprzedaży i obsługi w aplikacji Mój Orange, która zapewnia dostęp do głównych informacji o koncie klienta, prezentuje oferty a także umożliwia realizację procesów obsługowych.
Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję oraz marketing automation pozwoliły rekomendować klientom oferty, które mogły ich najbardziej zainteresować. W celu zapewnianie klientom benefitów przy sprzedaży online wdrożono pod koniec pierwszego półrocza dedykowaną ofertę online z dodatkowym, bezpłatnym miesiącem.
Udział sprzedaży przez kanały cyfrowe odnotował wzrost do poziomu 16%, co jest zgodne z celem strategicznym dojścia do 25% w roku 2024.
Dobre wyniki odnotowała także Telesprzedaż, która jest realizowana przez partnerów zewnętrznych oraz własne Call Centre. Orange pracuje także nad modelem pracy hybrydowej telesprzedawców – praca zdalna po ustaniu sytuacji pandemicznej.
Doładowania pre-paid są dostępne w ponad 80 tysiącach POS detalicznych (sklepy spożywcze, kioski, stacje paliw). Zachowania konsumenckie w zakresie sposobu doładowania konta zmieniają się, pandemia wzmocniła te zmiany. Klienci coraz chętniej doładowują swoje konto pre-paid w kanałach zdalnych (poprzez serwisy transakcyjne banków, stronę orange.pl oraz aplikację mobilną Mój Orange)
W całym 2021 r. zanotowano 17% wzrost sprzedaży (rok do roku) doładowań we wszystkich kanałach online.