Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!
Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy sieci Orange, podał, że od 2011 r. ilość salonów tej sieci zmniejszyła się z 1070 do 845. Część sklepów została zlikwidowana po zmianie marki TP na Orange (kwiecień 2012) w procesie redukcji pokrywających się lokalizacji. Coraz większą rolę w procesie sprzedaży odgrywa także internet. Udział w pozyskaniu klientów abonamentowych Orange poprzez e-sklep wynosił odpowiednio: początek 2013 roku - 9,4 proc., cały 2013 rok - 13 proc., 2014 15 proc. Część klientów zamawia usługi w internecie, ale sprzęt odbiera w zwykłym salonie. W grudniu ub.r. z takiej możliwości skorzystało prawie 3 tys. klientów. Ta usługa została wprowadzona miesiąc wcześniej.