e-sklep Orange ma 15% sprzedaży postpaid

Newsy
Opinie: 7

Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy sieci Orange, podał, że od 2011 r. ilość salonów tej sieci zmniejszyła się z 1070 do 845. Część sklepów została zlikwidowana po zmianie marki TP na Orange (kwiecień 2012) w procesie redukcji pokrywających się lokalizacji. Coraz większą rolę w procesie sprzedaży odgrywa także internet. Udział w pozyskaniu klientów abonamentowych Orange poprzez e-sklep wynosił odpowiednio: początek 2013 roku - 9,4 proc., cały 2013 rok - 13 proc., 2014 15 proc. Część klientów zamawia usługi w internecie, ale sprzęt odbiera w zwykłym salonie. W grudniu ub.r. z takiej możliwości skorzystało prawie 3 tys. klientów. Ta usługa została wprowadzona miesiąc wcześniej.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Witt pisze: 2015-02-09 22:20
    A czemu Pan Jabczyński nie wspomni ani słowem o tym, w jaki sposób dostarczane są zamówione w tym sklepie towary? Zatem ja wspomnę: w sposób skandaliczny, bez żadnych bąbelków i i zabezpieczeń. Nie kupujcie tam nic!!! To samo zresztą robi T-Mobile.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-02-09 23:31
    Pan Jabczyński niech jeszcze wspomni ile.... 1) zlikwidowano kas firmowych w salonach 2) jak bardzo wydłuzyły się kolejki w salonach, oraz że zazwyczaj są czynne 1-2 stanowiska obsługi (gdy np. wszystkich jest 4-6). 3) ile Orange zaoszczędziło na likwidacji salonów i ile osób zwolniło
    6
  • Users Avatars Mini
    Inco pisze: 2015-02-10 00:16
    Potwierdzam- żenująco niska jakość obsługi klienta, do tego bałagan i brak organizacji. Słowem tylko nazwa się zmieniła, ja widzę ciągle Telekomunikację Polską SA.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-02-10 00:22
    Bo to ciągle jest TP S.A. ...Ci sami ludzie, te same zwyczaje, identyczna mentalność. Orange Polska to ciągle spółka opanowana przez "dinozaurów" z TP, szczególnie w oddziałach regionalnych i centrali. Dlatego generalnie, jest tam dziwne myślenie i mentalność oszusta-złodzieja.
    4
  • Users Avatars Mini
    orange na www pisze: 2015-02-10 12:21
    Orange na www dla wybranych tylko. Skladalemtam kilka razy zamowienie i za kazdym razem odrzucone. Z powodow brak ale jazali udac do salonu i tam zamowic. Co z tego ze tam jest gorsza oferta nizna www. A zadnych kredytow umowy smieciowej i innych przeciwskazan nie mam.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Thomas pisze: 2015-02-10 21:35
    Do Orange na www. Tak a jak coś będzie nie tak to przyjdziesz do salonu po pomoc i wtedy taki konsultant powinien cię skasować jak za zboże bo tylko na www lepiej, guzik prawda konsultanci siedzą w salonach i coraz cześciej są od reklamacji za które im nic nie płaca. A ty będziesz miał taniej ale tylko pozornie
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-02-11 07:27
    No oczywiscie ze pozornie. Bo czas, ktory poswiecisz na uzeranie się z tymi partaczami, chodzenie do salonow z zalami i skladanie reklamacji tez ma swoja cene. Lepiej zaplacic wiecej i miec swiety spokoj, u innego operatora. Orange to firma rozlozona na lopatki.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: