Agencja IMAGINE wdrożyła dla Orange projekt, polegający na usprawnieniu procesu zakupowego w portalu orange.pl. Celem jest polepszenie jego ergonomii, a co za tym idzie - User Experience, oraz w efekcie końcowym – wzrost sprzedaży w sklepie online operatora. Agencja była odpowiedzialna m.in. za zaproponowanie zmian w serwisie na podstawie dogłębnej analizy poprzedniej wersji procesu sprzedażowego dostarczonej przez klienta, a następnie stworzenie makiet funkcjonalnych procesu zakupowego w Orange.pl oraz finalny projekt graficzny.
Dokonane przez IMAGINE zmiany polegają m.in. na nowym, bardziej intuicyjnym interfejsie kolejnych kroków w procesie zakupowym. Zmieniła się również prezentacja podsumowania zakupów - tak by każdy klient korzystający z serwisu, na każdym etapie zakupów i składania zamówienia, wiedział za co płaci i na jakim etapie procesu zakupowego się znajduje.
Agencja zmieniła także osnowę graficzną procesu zakupowego. Po wprowadzeniu zmian, wszystkie elementy są większe, co znacznie poprawiło ich czytelność na poszczególnych etapach zakupów. Nowy projekt graficzny został zaprojektowany na bazie nowego, odświeżonego Corporate Identity operatora Orange – wprowadzonych zostało 5 nowych kolorów, znacznie powiększono czcionki, jak i inne elementy nawigacyjne.
Agencja interaktywna IMAGINE współpracuje z Orange od 2009 roku, przygotowując dla tej marki wiele projektów z obszaru digital (np. w ub.r. stworzyła dla niej platformę informacyjną Orange Finanse). IMAGINE jest też jednym z pomysłodawców i współtwórcą platformy „Testuj z Orange”; agencja pracuje przy obsłudze tej akcji od pierwszej jej edycji, która miała miejsce w 2011 roku.