Orange ulepszył proces zakupu w sklepie internetowym

Newsy
Opinie: 6

Agencja IMAGINE wdrożyła dla Orange projekt, polegający na usprawnieniu procesu zakupowego w portalu orange.pl. Celem jest polepszenie jego ergonomii, a co za tym idzie - User Experience, oraz w efekcie końcowym – wzrost sprzedaży w sklepie online operatora. Agencja była odpowiedzialna m.in. za zaproponowanie zmian w serwisie na podstawie dogłębnej analizy poprzedniej wersji procesu sprzedażowego dostarczonej przez klienta, a następnie stworzenie makiet funkcjonalnych procesu zakupowego w Orange.pl oraz finalny projekt graficzny.

Dokonane przez IMAGINE zmiany polegają m.in. na nowym, bardziej intuicyjnym interfejsie kolejnych kroków w procesie zakupowym. Zmieniła się również prezentacja podsumowania zakupów - tak by każdy klient korzystający z serwisu, na każdym etapie zakupów i składania zamówienia, wiedział za co płaci i na jakim etapie procesu zakupowego się znajduje.

Agencja zmieniła także osnowę graficzną procesu zakupowego. Po wprowadzeniu zmian, wszystkie elementy są większe, co znacznie poprawiło ich czytelność na poszczególnych etapach zakupów. Nowy projekt graficzny został zaprojektowany na bazie nowego, odświeżonego Corporate Identity operatora Orange – wprowadzonych zostało 5 nowych kolorów, znacznie powiększono czcionki, jak i inne elementy nawigacyjne.

Agencja interaktywna IMAGINE współpracuje z Orange od 2009 roku, przygotowując dla tej marki wiele projektów z obszaru digital (np. w ub.r. stworzyła dla niej platformę informacyjną Orange Finanse). IMAGINE jest też jednym z pomysłodawców i współtwórcą platformy „Testuj z Orange”; agencja pracuje przy obsłudze tej akcji od pierwszej jej edycji, która miała miejsce w 2011 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2015-09-03 21:09
    Może i litery i cyfry większe , ale wszystko jest tak ułożone aby klient myślał ,że nie ma innej możliwości zakupu. Orange wciska a to tylko stare iphone na raty innym razem wysoki abonament. Dotyczy przedłużenia umowy .
    1
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2015-09-03 22:14
    System wdrożony a nie działają zakupy przy przedłużaniu umowy i przenoszeniu numeru z innej sieci oraz z karty. Proszę spróbować to zrobić.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-09-03 23:01
    celowo nie dziala bo nowy numer ma działać a nie jakieś przedłużanie umów, tu nie mamy nic z przedłużeń, tylko stękających klientów jak oni wielce dużo płacą 39,90 i oczekuja iphona a jak nie to idą do PLAY do jeszcze gorszej sieci hahahaah pozdrawiam was klienci
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-09-03 23:02
    sorry 39,90 to majątek, gorzej, 19,99zł i jeszcze tel chcą, a słoma z butów wychodzi jak sie buraki pojawią w salonie chamstwo zero kultury bo im sie nalezy zmiencie postawę piszę do tych aroganckich klientow bez kultury.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomeck pisze: 2015-09-03 23:32
    To teraz czas na poprawę Orange online, bo po ostatnich zmianach jest taki koszmar że aż nie chce mi się tam logować. No chyba że taki był cel.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-07 19:47
    To tylko pokazuje że wszystko dla Orange robią firmy zewnętrzne...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: