Orange Smart Care

Newsy
Opinie: 9

Orange Smart Care to nowa usługa zapewniająca pokrycie kosztów naprawy smartfonów, niezależnie od przyczyny i okoliczności ich uszkodzenia. Obejmuje w szczególności uszkodzenia mechaniczne i skutki zalania wodą, zapewniając szerszy zakres świadczeń niż w przypadku produktów ubezpieczeniowych.

Usługę można zamówić w przy zakupie nowej aktywacji oraz przy przedłużeniu umowy. Abonament wynosi 0 zł w pierwszym miesiącu, a w każdym kolejnym 7,98 zł (z VAT). Usługa zapewnia pokrycie kosztów naprawy telefonu do wysokości rocznego limitu wynoszącego 700 zł oraz odbiór uszkodzonego urządzenia od użytkownika, transport do serwisu i jego zwrot po naprawie. W przypadku konieczności wykonania następnych napraw lub naprawy przekraczającej roczny limit, użytkownik może skorzystać z 10 proc. zniżki na koszty naprawy przekraczające limit. W cenie usługi jest także bezpłatna diagnoza stanu urządzenia oraz infolinia techniczna pod numerem  501 030 030.

Klienci, którzy chcieli zabezpieczyć się przed skutkami przypadkowego uszkodzenia telefonu mieli dotąd do wyboru jedynie oferty ubezpieczenia wyświetlacza lub telefonu. W odróżnieniu od Orange Smart Care uwzględniają one konkretne zdarzenia, które kwalifikowały telefon do naprawy lub nie.

Usługa została przygotowana we współpracy z Digital Care.

Regulamin usługi dostępny jest w załączeniu poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    A pisze: 2016-10-18 21:01
    Super ciekawe jak sie ma limit 700 zł do typowego uszkodzenia np iPhone 7 np rozbita szybka :/
    4
  • Users Avatars Mini
    borka11 pisze: 2017-01-24 09:07
    UWAGA! To ubezpieczenie to jedna wielka ściema!!! Wymiana szybki s7 edge... Czekam na telefon już prawie 2 MIESIĄCE... i cały czas słyszę to samo: TELEFON PRZEKAZANY DO NAPRAWY , NIE WIADOMO ILE TO JESZCZE POTRWA , BRAK CZĘŚCI, OPÓŹNIONA DOSTAWA, POINFORMUJEMY PANA SMS... a co na to Orange? Nic, przecież mam kartę SIM i dostęp do ich usług jest nie ograniczony, A co z miesięczną ratą za telefon którego nie mogę używać bo leży na serwisie? Nic, trzeba płacić... i ewentualne roszczenia kierować do w/w serwisu... nie wspominając o tym że dopłacałem do naprawy prawie 500zl z własnej kieszeni bo koszt wymiany szybki w s7 edge przewyższa limit ubezpieczenia... Jestem klientem orange od 10lat, ale najwidoczniej czas na zmiane operatora...
    4
  • Users Avatars Mini
    StaryLary pisze: 2017-02-15 10:59
    Punkt z regulaminu: "3. Do wykonania Ekspertyzy i rozpoczęcia Naprawy niezbędne jest usunięcie Blokady założonej na Urządzeniu przez Klienta lub Użytkownika. " Co jeśli uszkodzenie wyświetlacza uniemożliwia zdjęcie takiej blokady?
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxx pisze: 2017-03-28 12:32
    a ja nie chce tej usługi, jak z niej zrezygnowac??
    1
  • Users Avatars Mini
    majkel pisze: 2017-04-04 10:27
    niestety musiałem skorzystać z usługi którą opłacam mój iphone 7 od 2 tyg jest naprawiany a zapewniany byłem że do 10 dni roboczych wróci do mnie. oczywiście dopłaciłem do naprawy bo koszt musiał być większy niż w jakimkolwiek innym serwisie. W cortland mają taniej http://www.blog.cortland.pl/home/wydarzenia/146-wymiana-ekranu-szybki-iphone-cena czyli spokojnie bym sie zmieścił w limicie ale firma musi zarobić. oczywiście poinformowano mnie że i kurier mam za free - bzdura dopłata 49zł regulamin to proforma bo nie ma możliwości sledzenia statusu nikt mnie o niczym nie informuje.. aplikacja do zgłaszania i śledzenia nie działa. tylko infolinia :) nie polecam!
    2
  • Users Avatars Mini
    Mcvir pisze: 2017-05-04 20:00
    info do majkela a ile musiałeś dopłacić do naprawy??
    0
  • Users Avatars Mini
    Michal pisze: 2017-06-06 11:28
    Usługa spoko. Zalał mi się galaxy s6 w bezpłatnym miesiącu usługi. Przestał działac wyswietlacz. Wymienili bez problem bez kosztów :D W sumie wszystko trwało 4 dni . Ze swojej strony mogę polecić
    0
  • Users Avatars Mini
    digital to sciema pisze: 2017-08-21 17:53
    wymiana wyswietlacza w digital kosztuje 785 zl a w serwisie autoryzowanym 350 zl sciema i jeszcze raz sciema NIE POLECAM ZA NIC W SWIECIE [oszusty ityle]
    0
  • Users Avatars Mini
    dolina-koni pisze: 2017-11-30 10:47
    6 listopada zgłosiłam szkodę do Digital Care od Orange ( ROZBITY WYŚWIETLACZ - TELEFON BYŁ OCZYWIŚCIE SPRAWNY - Samsung Galaxy S7 Edge ) . Następnego dnia kurier przyjechał po telefon - super :-) Ale od tego momentu zaczęły się "schody " ... W/g regulaminu serwis ma 7 dni roboczych na naprawę i odesłanie sprzętu do klienta . 14 listopada ( 5 dzień roboczy od oddania telefonu do serwisu ) dostałam @ z prośbą o kontakt . Telefonicznie zostałam poinformowana , że naprawa przewyższa sumę gwarantowaną 700 zł. ( natomiast na stronie Orange wyraźnie pisze , że telefon jest ubezpieczony na 800 zł. I w tym momencie zobowiązanie Orange nie pokrywają się z rzeczywistością ... Naprawa akurat tego modelu kosztuje w serwisie ponad 1200 zł. ( z kosztami transportu - taką informację dostałam w oficjalnym piśmie ) . Abstrahując od kosztów - termin realizacji powalający !!! Dzisiaj tj. 30.11 ( 17 dzień roboczy ) zadzwoniłam do serwisu i dostałam informację , że telefon jest nadal w serwisie - podobno już po naprawie , na testach ) . I czekam dalej ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: