Orange tnie koszty produkcji reklam

Newsy
Żródło: Press
Opinie: 4

Serwis internetowy Press podał, że Orange Polska obniżył marże studiom produkującym reklamy dla tej sieci. Firma wysłała propozycje zmian do wszystkich firm, które dla niej pracowały w ubiegłym roku. Dynamo, Film It, Film Produkcja, Lemon, Opus Film i Papaya Films dostały propozycje przedłużenia współpracy, ale pod warunkiem zmniejszenia marży - do 4,5 proc. w przypadku produkcji krajowych i 3 proc. wobec projektów zagranicznych. Średnie marże produkcyjne obowiązujące na rynku to 8-10 proc. Klienci, którzy dużo i stale zlecają, mogą wynegocjować marże na poziomie ok. 5-6 proc. Marża poniżej 5 proc. jest już dla producentów obarczona zbyt dużym ryzykiem poniesienia ewentualnej straty w przypadku np. zmian kursu walut. Dlatego nie wszystkie studia produkcyjne zdecydowały się na przedłużenie kooperacji z Orange, część jeszcze nie podjęła decyzji.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2014-01-11 10:52
    Orange "lubi" by pracować "na niego" przy wyśrubowanej marży (w dół) , ale swoją politykę cenową ustawia tak by wycisnąć maksymalną marżę w górę. Typowa cecha Francuzów którzy myślą że są w Afryce ! Dobrze by poszukał we Francji chętnych do produkcji !
    6
  • Users Avatars Mini
    Kiwaczek pisze: 2014-01-11 22:31
    Duży może więcej.
    -1
  • Users Avatars Mini
    j pisze: 2014-01-11 22:49
    to teraz pewnie abonenci obniżą marżę Orangowi :-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    RGG pisze: 2014-01-13 08:22
    Zajmuje sie branza reklamowa i powiem szczerze, juz dawno odpuscilismy wspolprace z duzymi podmiotami... taka wspolpraca to dzialania autodestrukcyjne, angazujace duzo zasobow . Najlepszymi klientami sa przedstawiciele MiS przedsiebiorstw. Lepiej obslugiwac 5 przedstawicieli MiS niz jednego 'giganta'
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: