Z usług punktu mogą korzystać wszyscy klienci, którzy posiadają usługę Orange Smart Care.
Zarówno obsługa klienta, ekspertyza, naprawa i odbiór sprzętu dokonywane są w jednym miejscu.
Podczas wizyty w punkcie można dokonać aktywacji usługi Orange Smart Care w dowolnym momencie trwania abonamentu, o ile diagnoza smartfona wykaże, że jest on w dobrym stanie.
Jeśli po wykonaniu ekspertyzy urządzenia okaże się, że wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części znajdują się w punkcie, a proces technologiczny umożliwia przeprowadzenie naprawy w czasie 2 godzin, serwisant zaoferuje Naprawę Ekspresową.
Orange Smart Care to usługa oferowana przez Orange we współpracy z firmą Digital Care. Skierowana jest do klientów, którzy decydują się na zakup smartfona od operatora lub kupili go w innym miejscu, ale używają karty SIM Orange.
Oferowana jest w dwóch opcjach - 9,99 zł miesięcznie lub 15,99 zł miesięcznie.
W pierwszym przypadku użytkownicy mogą skorzystać z napraw urządzenia mobilnego w limicie do 1000 zł, w przypadku uszkodzenia wyświetlacza lub zalania wodą.
W drugim, z jednej nieograniczonej kosztowo naprawy w przeciągu 12 miesięcy, w ramach której możliwa jest wymiana nawet całego urządzenia w przypadku zalania wodą, czy naprawa dowolnego elementu ze względu na uszkodzenia mechaniczne.