Nowy CEO Orange UK, Tom Alexander, zaprezentował na początku czerwca swoją strategię oraz nową strukturę w firmie. Orange ma skupić się na obsłudze klienta typu: "21st century customer". Plany Orange to m.in.:
zwiększenie liczby własnych sklepów do 400 (60 nowych sklepów) oraz otwarcie nowego sklepu online
rozwój zasięgu i jakości sieci 2G i 3G
budowa sieci bezprzewodowej oferującej prędkość 14.4 Mbps w 2009 r. (5 dużych miast)
przyspieszenie sieci 3G do 7.2 Mbits w 30 największych miastach w ciagu najbliższych 18 miesięcy
wprowadzenie do sprzedaży produktów “totally connected” - laptop z dostępem do Internetu w sieci stacjonarnej i komórkowej
ulepszenie obsługi klienta przez instant messaging i serwis www (samoobsługa)
uruchamianie kolejnych lokalizacji LLU (obecnie 850 central, do końca roku 950 central) - Orange obsługuje w Wielkiej Brytanii 1.1 mln klientów broadband
redukcja stanowisk administracyjnych o maksymalnie 450 pozycji
Orange obsługuje w Wielkiej Brytanii 15.8 mln klientów.