Orange wprowadza wirtualnego asystenta do obsługi awarii łączy internetowych BSA FTTH

Newsy
Opinie: 0
Orange wprowadza wirtualnego asystenta do obsługi awarii łączy internetowych BSA FTTH

9 czerwca 2025 roku Orange uruchomi nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji oraz usuwania uszkodzeń usług hurtowych w ramach BSA FTTH.

Dyspozytora zastąpi wirtualny asystent, który ma zapewnić “szybszą i bardziej efektywną obsługę.”

Nowy sposób kontaktu z klientem będzie dotyczył przypadków:

  • Potwierdzenia terminu instalacji i konfiguracji urządzeń w lokalu abonenta
  • Zmiany terminu instalacji
  • Braku możliwości technicznych instalacji
  • Potwierdzenia poprawności działania usługi (po zgłoszeniu uszkodzenia przez operatora)

Połączenie będzie wykonywane z nowego numeru: 500 955 608.

W przypadku nieodebrania połączenia klient będzie mógł oddzwonić na wskazany numer.

Zmiana sposobu kontaktu z klientami ma nie wpłynąć na na procesy dostarczania usług. Wszystkie dotychczasowe procedury pozostają bez zmian.

Wdrożenie wirtualnego asystenta ma na celu “usprawnienie komunikacji.”. Orange nie wspomina o tym, że nowy asystent ma zapewne obniżyć koszty obsługi infolinii wychodzącej.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: