Orange wydał w tym roku więcej na reklamę, reszta przycięła wydatki

Newsy
Żródło: Press
Opinie: 2

Serwis Press opublikował dane firmy Kantar Media (Expert Monitor) dotyczące wydatków reklamowych firm za 10 miesięcy br. (dane cennikowe netto, bez autopromocji). Wsparcie reklamowe ograniczyły - w porównaniu z ub.r. - m.in. Polkomtel SA (o 35,3 proc., do 283,71 mln zł), P4 (o 14,4 proc., do 243,04 mln zł), Polska Telefonia Cyfrowa (o 13,4 proc., do 418,13 mln zł). Więcej we wsparcie reklamowe zainwestował natomiast PTK Centertel - o 41,1 proc. (629,3 mln zł). Wynika to z wiekszych wydatków w czasie EURO oraz z przeprowadzanego rebrandingu.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    olotoja pisze: 2012-12-04 14:12
    630 mln zł !!! a czy ktoś w ogóle kojarzy jakąś reklamę Orange, jeszcze żeby fajna była? Polkomtel wydał połowę mniej ale ;) der'z noł limits hula na przystankach
    0
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2012-12-04 22:58
    Orange ma własny styl dla tych na kartę inny dla biznesu. Ostatnia reklama to "Stan darmowy" - promocja na miesiąc ( teraz przedłużona . Chyba nie przyniesie spodziewanego efektu.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: