W prasie i telewizji pojawiła się kampania teaserowa nowej odsłony akcji Środy z Orange, z Mupetami Disneya w roli głównej. Pełna kampania o nowościach w Środach z Orange rusza 2 stycznia 2012 roku i potrwa miesiąc.
- Chcemy, by nasi klienci mogli dowiedzieć się, jakie zmiany w akcji Środy z Orange czekają ich od stycznia 2012 roku. A są to zmiany rewolucyjne. Nowym partnerem akcji będzie sieć kin Multikino, znikną limity kodów na środowe seanse, a ponadto do akcji włączamy filmy w 3D. W kreacji kampanii wykorzystaliśmy legendarne postaci Muppetów Disneya. Ma to związek z filmem „Muppety”, który w kinach pojawi się w styczniu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Grupy TP.
Kampania obejmuje prasę, internet oraz outdoor w 18 miastach Polski, w których są kina sieci Multikino – nowego partnera akcji Środy z Orange. W ramach kampanii w telewizji pojawią się 60-sekundowe spoty reklamowe.
Odsłona teasorowa kampanii będzie obejmować 10-sekundowe spoty telewizyjne oraz reklamę prasową w sekcjach zawierających repertuar kinowy.
Za kreację odpowiada agencja Fallon UK oraz Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kampania jest realizowana we współpracy z Disneymedia+.