Orange poinformował, że 24 stycznia 2024 r. przestał pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci.
Teraz w porozumieniu z prezesem UOKiK zwraca środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci.
Opłata za utrzymanie numeru w sieci w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności abonenta w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r.
Zwrot zostanie przyznany klientom, którym w okresie 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobrano opłatę za utrzymanie numeru w sieci.
Przyznawany jest on na:
- numer, który został obciążony opłatą i nadal jest aktywny w ofercie na kartę,
- inny aktywny numer w ofercie na kartę tego samego klienta, jeżeli numer, z którego została pobrana opłata, jest zdezaktywowany.
Przyznane środki są ważne 60 dni od daty doładowania.
Zwrot środków będzie od 9.07.2024 r. Gdy konto zostanie zasilone to klient otrzymasz potwierdzenie SMS.
Jak mogę sprawdzić kwotę zwrotu, który mi przyznaliście
Mój numer, z którego pobrana była opłata jest teraz w ofercie na abonament/ przeniesiony do innej sieci/ zdezaktywowany i nie mam już numeru na kartę w Orange. Jak mogę odzyskać środki?
Mój numer został przerejestrowany na inną osobę. Czy mogę dostać zwrot?
Czy mogę wybrać numer, na który otrzymam zwrot za usługę? Czy mogę przekazać zwrot na inny swój numer?
Nie korzystam z numeru, na który otrzymałem zwrot. Czy mogę środki przekazać na numer rachunku bankowego?