W sieci Idea dostępnych jest 8 nowych serwisów SMS: Quiz marcowy, Promocja dla marki rogali 7 Days, Black point II, Ferpol, Liga menedżerów, Murator-prenumerata, SMS-chat, Spinning-konkurs.
QUIZ MARCOWY
Od 10.03 do 7.04.br. w sieci Idea dostępny jest nowy serwis SMS - 'Quiz Marcowy', który podzielony jest na dwa etapy: rozgrywki dzienne i tygodniowe oraz rozgrywki finałowe. W zabawie wykorzystane zostaną dwa kanały komunikacji: komunikacja drogą SMS oraz komunikacja głosowa (IVR). Aby rozpocząć zabawę należy wysłać SMS-a o dowolnej treści na numer 7131 (SMS zgłoszeniowy).
Rozgrywki dzienne i tygodniowe
Rozgrywki dzienne i tygodniowe przeprowadzone zostaną w dniach: 10.03.2004 - 04.04.2004. Każdorazowa rozgrywka trwa określoną ilość czasu - 180 sekund. Czas liczony jest z dokładnością sekundową od momentu wysłania pierwszej odpowiedzi na pytanie. System zarządzający rozgrywką stworzony został w sposób umożliwiający jednakowe traktowanie wszystkich uczestników Quizu. Rozgrywki oparte zostaną o następujący mechanizm: gracz za pośrednictwem SMS będzie dostawał pytania, jego zadanie to udzielanie na nie odpowiedzi i przesyłanie ich na numer 7131 - koszt 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT). Po upływie czasu przewidzianego na każdą rozgrywkę przeprowadzona zostanie weryfikacja rozgrywki, do gracza wykonane zostanie połączenie telefoniczne i za pomocą systemu IVR zadane zostaną kolejne pytania weryfikujące poprawność poprzednich (etap IVR). Koszt połączenia z numerem IVR (0503200250) - opłata uzależniona od taryfy użytkownika zgodna z cennikiem usług w sieci Idea. Pytania SMS są skonstruowane w ten sposób, iż udzielana odpowiedź nie jest odpowiedzią merytoryczną lecz jedynie stwierdzeniem, czy taka jest uczestnikowi znana (np. wiem/nie wiem). Każda odpowiedź, w której gracz deklaruje znajomość odpowiedzi na zadane pytanie (odpowiedź twierdząca) nagradzana jest przewidzianymi dla niej punktami (2-4 pkt.). Punkty te zostają jednak dodane dopiero po zaliczeniu weryfikującego etapu IVR. Pytania IVR są skonstruowane w ten sposób, iż udzielana na nie odpowiedź jest konkretną, merytoryczną odpowiedzią na zadane pytanie. Odpowiedź może zostać udzielona wyłącznie w trakcie trwania połączenia IVR, bez możliwości konsultowania się. Udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytania IVR skutkuje zaliczeniem wszystkich zgromadzonych podczas rozgrywki punktów (rozgrywka zwycięska). Każda odpowiedź nieprawidłowa skutkuje odebraniem wszystkich zdobytych punktów i zakończeniem rozgrywki z czystym kontem punktowym. Ilość pytań SMS w rozgrywce uzależniona jest jedynie od czasu udzielania odpowiedzi na poszczególne pytania. Ilość pytań IVR zadawanych po każdej rozgrywce uzależniona jest od ilości odpowiedzi twierdzących udzielonych w danej rozgrywce, według poniższego klucza:
Ilość odpowiedzi twierdzących | Ilość pytań IVR |
1-6 | 1 |
7-18 | 2 |
13-20 | 3 |
21-30 | 4 |
31- 70 | 15% odpowiedzi twierdzących w rozgrywce |
71- ~ | 20% odpowiedzi twierdzących w rozgrywce |
Ilość zgromadzonych w rozgrywce punktów z tytułu odpowiedzi twierdzących może zostać zwiększona podczas etapu IVR (2, 3 lub 4 krotnie). Punkty te zostaną pomnożone określoną ilość razy (przez określony mnożnik) w przypadku udzielenia prawidłowych odpowiedzi na wszystkie pytania etapu IVR. Wartość mnożnika uzależniona jest od ilości odpowiedzi twierdzących udzielonych w danej rozgrywce, według poniższego klucza:
Ilość odpowiedzi twierdzących | Wartość mnożnika |
1-6 | 1 |
7-12 | 2 |
13-20 | 3 |
21-~ | 4 |
Po upływie czasu przewidzianego w rozgrywce na pytania SMS do gracza wykonane zostanie połączenie telefoniczne (etap IVR). W razie braku reakcji gracza na pierwsze połączenie, zostanie ono dwukrotnie ponowione w 30 sekundowych odstępach czasowych. Dziennie można rozegrać dowolną ilość rozgrywek i wysłać dowolną ilość SMSów z odpowiedziami na pytania.
Rozgrywki finałowe
Rozgrywki finałowe przeprowadzone zostaną w dniach 05.04.2004 - 07.04.2004. W Finale wziąć może udział każdy uczestnik Quizu (numer MSISDN), który w okresie rozgrywek dziennych i tygodniowych rozegrał przynajmniej jedną rozgrywkę zwycięską. Rozgrywki finałowe oparte zostaną o mechanizm analogiczny do rozgrywek dziennych i tygodniowych.
Zwycięzcy
Zwycięzcy wyłaniani będą każdego dnia oraz każdego tygodnia podczas trwania rozgrywek dziennych i tygodniowych, na zakończenie rozgrywek dziennych i tygodniowych oraz podczas Finału. Każdego dnia wyłonionych zostanie 204 zwycięzców. Osoby te stworzą Dzienną Listę Zwycięzców. Dzienne Listy Zwycięzców układane są na podstawie następujących kryteriów:
ilość punktów zdobytych w jednej rozgrywce danego dnia - im więcej zdobytych punktów tym wyższe miejsce na liście
suma punktów zdobytych podczas wszystkich rozgrywek danego dnia - im więcej zgromadzonych punktów tym wyższe miejsce na liście
ilość rozgrywek zwycięskich w danym dniu - im większa ilość rozgrywek zwycięskich tym wyższe miejsce na liście
ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących w danym dniu - im większa ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących tym wyższe miejsce na liście
Każdego tygodnia wyłoniony zostanie 1 zwycięzca. Zwycięzca tygodnia wyłoniony zostanie na podstawie następujących kryteriów:
ilość punktów zdobytych w jednej rozgrywce danego tygodnia - im więcej zdobytych punktów tym wyższe miejsce na liście
suma punktów zdobytych podczas wszystkich rozgrywek danego tygodnia - im więcej zgromadzonych punktów tym wyższe miejsce na liście
ilość rozgrywek zwycięskich w danym tygodniu - im większa ilość rozgrywek zwycięskich tym wyższe miejsce na liście
ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących w danym tygodniu - im większa ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących tym wyższe miejsce na liście
Na zakończenie etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych wyłoniony zostanie jeden zwycięzca. Zwycięzca etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych wyłoniony zostanie na podstawie następujących kryteriów:
ilość punktów zdobytych w jednej rozgrywce etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych - im więcej zdobytych punktów tym wyższe miejsce na liście
suma punktów zdobytych podczas wszystkich rozgrywek etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych - im więcej zgromadzonych punktów tym wyższe miejsce na liście
ilość rozgrywek zwycięskich podczas etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych - im większa ilość rozgrywek zwycięskich tym wyższe miejsce na liście
ilość odpowiedzi twierdzących podczas etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych - im większa ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących tym wyższe miejsce na liście
Podczas Finału wyłoniony zostanie 1 zwycięzca. Zwycięzca Finału wyłoniony zostanie na podstawie następujących kryteriów:
ilość punktów zdobytych w jednej rozgrywce Finału - im więcej zdobytych punktów tym wyższe miejsce na liście
suma punktów zgromadzonych podczas wszystkich rozgrywek Quizu - im więcej zgromadzonych punktów tym wyższe miejsce na liście
ilość rozgrywek zwycięskich w Quizie - im większa ilość rozgrywek zwycięskich tym wyższe miejsce na liście
ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących w Quizie - im większa ilość udzielonych odpowiedzi twierdzących tym wyższe miejsce na liście
Nagrody
Każdego dnia utworzona zostanie Dzienna Lista Zwycięzców. Osoby znajdujące się na Dziennej Liście Zwycięzców otrzymają następujące nagrody:
1 miejsce - osoby te otrzymają jedną z wymienionych nagród: telefon Philips (wartość 1100 PLN), telefon Siemens S55 z aparatem fotograficznym (wartość 1500 PLN), zestaw do odbioru telewizji Cyfra + wraz z 5 miesięcznym abonamentem (wartość 500 PLN).
4 miejsce - płyta DVD (wartość 50 PLN)
16 miejsce - płyta DVD (wartość 50 PLN)
44 miejsce - płyta DVD (wartość 50 PLN)
2 - 3 miejsce - dźwiękówka
5 - 15 miejsce - dźwiękówka
17 - 43 miejsce - dźwiękówka
45 - 204 miejsce - dźwiękówka
Każdego tygodnia wyłoniony zostanie jeden zwycięzca. Zwycięzca tygodnia otrzyma jedną z następujących nagród: 29 calowy telewizor Philips (wartość 3000), zestaw kina domowego Philips (wartość 2500 PLN).
Na zakończenie etapu rozgrywek dziennych i tygodniowych wyłoniony zostanie jeden zwycięzca. Zwycięzca etapu rozgrywek dziennych i finałowych otrzyma następującą nagrodę: 3 - dniowa wycieczka dla dwóch osób do Paryża (wartość 4000 PLN)
Podczas Finału wyłoniony zostanie jeden zwycięzca. Zwycięzca Finału otrzyma następującą nagrodę: samochód osobowy Smart ForFour (wartość nagrody ok. 60000 PLN).
PROMOCJA DLA MARKI ROGALI 7 DAYS
Od 1.03 do 31.07.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Promocja dla marki rogali 7 Days'. Każdy z produktów objętych promocją zawierać będzie wrzutkę oznaczoną unikatowym kodem. Przesłanie kodu skutkuje wzbogaceniem wirtualnego konta konsumenta, a w niektórych przypadkach przyznaniem nagrody w postaci elementu tuningowego (logo, dzwonek, tapeta). Zebrane na wirtualnym koncie konsumenckim punkty uprawniały będą użytkowników do udziału w losowaniach różnych nagród w zależności od liczby posiadanych punktów. W celu naliczenia punktu konsument winien przesłać SMS o treści: X.YYYYYY; Gdzie: YYYYYY - unikatowy kod alfanumeryczny, X - literka oznaczająca producenta telefonu komórkowego (A-Alcatel, N-Nokia, S-Siemens, C-Samsung, M-Motorola, E-Sony Ericsson, G-Sagem). Przyznanie nagrody w postaci loga, tapety itp. jest oznajmiane w SMSie tekstowym, np.: "Brawo! Masz już 6 punktow! Tylko 1 punkt dzieli Cie od cotygodniowego losowania.Teraz mamy dla Ciebie wyjatkowa tapete.Czekaj na SMSa". Zapisanie na koncie powyżej 76 punktów - losowanie wycieczki jachtem po wyspach greckich. Treść SMSa informacyjnego: "Gratulacje!Zebrales wymagana liczbe 77 punktow. Tak wiec wezmiesz udzial w losowaniu rejsu. Pozdrawiamy i zyczymy powodzenia". W przypadku przesłania SMSa o błędnym kodzie wysłany zostanie komunikat: "Przykro nam, lecz wyslany kod jest niepoprawny. Sprawdz go i wyslij jeszcze raz. Wygraj rejs jachtem lub inna z nagrod. Powodzenia!" W przypadku przesłania drugi raz SMSa o tym samym kodzie wysłany zostanie komunikat: "Przykro nam, lecz przeslany kod zostal juz uzyty. Wyslij prawidlowy kod z paczki rogali 7DAYS, wygraj wycieczke jachtem lub inna z 2000 nagrod." Koszt SMSa na numer 7037 - 0,50 zł bez VAT (0,61 zł z VAT).
BLACK POINT II
Od 23.02 do 30.06.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Black point II'. Obsługa serwisu za pomocą SMS ma dotyczyć rejestracji zgłoszeń uczestników w konkursu firmy Intermind. Serwis funkcjonuje w następujący sposób: 1. po otrzymaniu SMS o treści rozpoczynającej się od JRXXXXXX (gdzie XXXXXX będzie ciągiem znaków z listy dostępnych kodów) użytkownik dostanie zwrotnie informację o terminie przyznania nagrody. Dla wiadomości SMS nadesłanych w terminie 20.02-31.05.2004: "TU BLACK POINT JUNIOR :-). TERMIN PRZYZNAWANIA NAGROD: 3-8.06.2004". Natomiast dla wiadomości SMS nadesłanych w terminie 01.06-18.06.2004: "TU BLACK POINT JUNIOR :-(. PRZYKRO MI, KONKURS ZAKOŃCZYŁ SIĘ 31.05". 2. po otrzymaniu SMS o treści rozpoczynającej się od JR gdzie dalsza część SMSa nie pasuje do listy użytkownik dostanie zwrotnie informację, np.: Dla wiadomości SMS nadesłanych do 31.05.2004: "TU BLACK POINT JUNIOR :-(. WYSLANY KOD JEST NIEPRAWIDLOWY. ZWERYFIKUJ GO I WYSLIJ ZGLOSZENIE PONOWNIE".
Dla wiadomości SMS nadesłanych do 1.06-30.06.2004: "TU BLACK POINT JUNIOR :-(. PRZYKRO MI, KONKURS ZAKOŃCZYŁ SIĘ 31.05". Organizator ufundował 11 nagród rzeczowych. Dnia 03.06.2004 organizator wybierze spośród uczestników 11 osób, którym zostanie telefonicznie zadane pytanie wiedzowe. Specjalnie powołana Komisja konkursowa oceni poprawność odpowiedzi. W przypadku niepoprawnej odpowiedzi przedstawiciel organizatora wyłoni inną osobę spośród wszystkich uczestników konkursu. Nagrody dla osób, które odpowiedzą poprawnie na zadane pytanie: za miejsce 1 - zestaw kina domowego, za miejsca od 2 do 11 - koszulki firmowe. Łącznie z rzeczową nagrodą za 1 miejsce ustanowiona jest nagroda pieniężna. Koszt SMSów na numer: 7254 - 2 zł bez VAT (2,44 zł z VAT).
FERPOL
Od 1.03 do 30.06.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Ferpol'. Aby wziąć udział w konkursie ogłoszonym w prasie i Internecie, należy wysłać SMS zgłoszeniowy z treścią "fer.XXXXXX" lub "even.XXXXXX" na numer 7237 - koszt 2 zł bez VAT (2,44 zł z VAT). "XXXXXX" jest to kod, który otrzyma każda osoba, która zakupiła odzież firmy Fer S.A. W odpowiedzi uczestnik otrzyma potwerdzenie o treści: "Dziekujemy za udzial.Do II etapu i nagrody brakuje XX SMS'ow. Wysylaj SMS'y -zwieksz szanse na samochod i wycieczke!". Konkurs składa się z dwóch etapów. Każde co 25 zgłoszenie SMS z treścią "fer.XXXXXX" daje jego autorowi możliwość wzięcia udziału w etapie drugim i wygrania nagrody. Uczestnicy zakwalifikowani do etapu II zostaną poinformowani o przejściu do etapu drugiego komunikatem: "Gratulujemy. Przeszedłeś do drugiego etapu. Wejdź na stronę www.ferpol.pl i odpowiedz na pytanie. Twoje haslo to:XXX, login nr telefonu". Uczestnik w ciągu 14 dni od jego otrzymania musi wejść na stronę www.ferpol.pl gdzie musi podać treść hasła otrzymanego w SMS'ie zwrotnym, odpowiedź na pytanie umieszczone na stronie www.ferpol.pl oraz dane teleadresowe niezbędne do przesłania nagrody. Uczestnicy, którzy spełnią powyższe warunki, zostają zwycięzcami i mają możliwość wyboru jednej z maskotek - breloczków. W dniach: 1.04, 3.05, 1.06, 1.07. 2004 organizator spośród wszystkich uczestników konkursu, którzy w poprzednim miesiącu wysłali poprawne SMS'y wybiera jeden numer telefonu i nawiązuje połączenie. Uczestnik, który poda numer telefonu z którego został przesłany SMS, odpowiedź na pytanie zadane przez organizatora, a ponadto posiada dowód zakupu produktu firmy Fer S.A. oraz wyraża zgodę na opublikowanie swoich danych, wygrywa jedną z wycieczek. 1.07.2004 r. organizator spośród wszystkich uczestników konkursu, którzy wysłali poprawne SMS'y w trakcie trwania całego konkursu wybiera jeden numer telefonu. Na identycznych zasadach, jak wyżej, wybrany zostaje zwycięzca, który otrzymuje samochód Nissana Micre. Każdy z uczestników serwisu otrzyma wiadomość zachęcającą do ponownego udziału w konkursie: "Sproboj ponownie, wyslij jeszcze raz kod i zobacz ile SMS'ow od wszystkich uczestnikow brakuje do drugiego etapu i gry o nagrode." Z regulaminem można zapoznać się w siedzibie Organizatora w Buku ul. Dobieżyńska 5. Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem serwisu należy zgłaszać na adres info@ferpol.pl
LIGA MENEDŻERÓW
Od 5.03 do 30.06.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Liga menedżerów'. Gra opiera się na realiach I ligi polskiej piłki nożnej. W tym celu wykorzystuje realne nazwy klubów oraz zawodników, którym punkty są przyznawane lub odbierane za to co robią w rzeczywistości. W takim przypadku posiadanie gracza, który w rozgrywkach I ligi popisze się bramką, zwiększa ilość punktów na koncie jego Menedżera. Zwycięży Menedżer, który zdobędzie największą liczbę punktów z tego tytułu. Gra rozpoczyna się wraz z początkiem rundy wiosennej ekstraklasy polskiej piłki nożnej (12.03.2004r.) i kończy po rozegraniu ostatniej kolejki (11.06.2004r.). Uczestnik rozpoczyna grę wysyłając krótką wiadomość tekstową SMS o treści GRA pod numer 7211 - koszt 2 zł bez VAT (2,44 zł z VAT). Uczestnik rejestrowany jest w bazie i otrzymuje SMS zwrotny z informacją, jak powinien postępować dalej. W grze LM zwyciężyć można w kilku kategoriach:
Menedżer Kolejki, to Menedżer, którego drużyna zdobędzie w danej kolejce najwięcej punktów,
Menedżer Miesiąca, to Menedżer, którego drużyna zdobędzie najwięcej w sumie punktów w kolejkach sezonu 2003/2004: 14-17, 18-21, 22-26
Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zdobędzie w całej rundzie największą liczę punktów.
II Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zajmie drugie miejsce w rundzie,
III Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zajmie trzecie miejsce w rundzie.
W każdej kategorii zwycięża Menedżer, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów. Jeśli dwóch lub więcej uczestników zdobyło tę samą liczbę punktów, o kolejności w klasyfikacji decyduje kwota gotówki pozostała na koncie Menedżera. Jeżeli kwota jest równa, o kolejności decyduje data zarejestrowania się w grze LM. Wygrywa ten, który pierwszy wysłał wiadomość SMS o treści GRA START na numer 7211. Lista zwycięzców każdej kategorii zostanie opublikowana w MAGAZYNIE+, teletekście CANAL+, na stronie internetowej www.cyfraplus.com.pl , www.canalplus.pl , w dziennikach Przegląd Sportowy i Tempo i na stronie internetowej www.sports.pl , w terminie 10 dni od zakończenia rozgrywek.
MURATOR PRENUMERATA
Od 17.03.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Murator-prenumerata'. Skorzystanie z usługi: tj. wysłanie SMS-a o treści MURATOR na numer 7114 - koszt 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT), oznacza wyrażenie chęci zakupu prenumeraty miesięcznika "Murator" lub innych czasopism, publikacji lub produktów oferowanych w sprzedaży wysyłkowej przez organizatora usługi. Zwrotni użytkownik usługi otrzyma wiadomość: "Dziekujemy za zainteresowanie nasza oferta. Skontaktujemy się z Panstwem w ciagu 1 dnia roboczego. Wydawnictwo MURATOR". W ciągu 1 dnia roboczego od daty uzyskania SMS-a potwierdzającego przedstawiciel organizatora skontaktuje się telefonicznie z klientem i przyjmie jego zlecenie. Realizacja zlecenia odbędzie się na zasadach stosowanych w sprzedaży wysyłkowej przez organizatora. O zasadach tych klient zostanie poinformowany przez przedstawiciela. Można też zapoznać się z nimi w Internecie pod adresem: www.prenumerata.murator.pl W przypadku błędnej treści SMS, użytkownik o trzyma komunikat: "Polecenie niezrozumiałe. Spróbuj jeszcze raz." Regulamin usługi znajduje się w siedzibie Organizatora - Wydawnictwo MURATOR Sp. z o.o. , z siedzibą al. Wyzwolenia 14, 00-570 Warszawa.
SMS CHAT
Od 10.03.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'SMS chat', który umożliwia anonimowe kontaktowanie się użytkowników sieci komórkowej na zasadzie czatu. Aktywacja serwisu wymaga wysłania pod numer 72323 - koszt 2 zł bez VAT (2,44 zł z VAT) - wiadomości w następującym formacie: "[FLIRT] [Imie dziewczyny] [Tekst użytkownika]". Zwrotnie uczestnik otrzyma odpowiedź moderatora. Każda następna wiadomość przesłana przez uczestnika czatu wymaga poprzedzenia jej imieniem dziewczyny, np. "Aga Dobrze się bawisz?". Aby zrezygnować z dalszego udziału w czacie, należy wysłać na numer 72323 SMS o treści STOP. W odpowiedzi rezygnujący otrzyma wiadomość: "Odezwij sie niebawem". W przypadku SMS o błędnej treści lub formacie, uczestnik otrzyma komunikat: "Wpisz imie dziewczyny, z ktora chcesz czatowac".
SPINNING KONKURS
Od 1.03.2004 r. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS - 'Spinning-konkurs'. Aby wziąć udział w konkursie ogłoszonym w prasie i Internecie, należy na numer 7237 wysłać SMS - koszt 2 zł bez VAT (2,44 zł z VAT) - zgłoszeniowy z treścią: "MEPPS" lub "MEPS" na numer. Osoba, która wyśle poprawną treść SMS'a bierze udział w grze o jeden z zestawów obrotówek. Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie konkursu spośród wszystkich uczestników, którzy wysłali poprawną treść SMS'a co 50-ty przechodzi do etapu II. Uczestnicy zakwalifikowani do etapu II zostaną poinformowani o przejściu do etapu drugiego w formie SMS-a zwrotnego o treści: "Wygrales! Gratulujemy! Jestes w 2 etapie. Już prawie masz nagrode. Skontaktuj sie z nami niezwlocznie pod numerem (xx)xxx xx xx. Spinning.pl". Pozostali Użytkownicy otrzymają zachętę: "Witaj!Byles blisko, ale niestety nie wygrales.Do drugiego etapu i gry o zestaw pozostalo juz tylko XX SMS.Sprobuj jeszcze raz! Spinning.pl". Po otrzymaniu SMS-a zwrotnego informującego o zakwalifikowaniu uczestnika do etapu II, uczestnik w ciągu 14 dni od jego otrzymania musi wykonać telefon na numer zawarty w SMS-ie zwrotnym. Podczas rozmowy z przedstawicielem organizatora konieczne jest podanie treści SMS zwrotnego, numeru telefonu, z którego zostało wykonane połączenie oraz odpowiedzi na pytanie wiedzowe zadane przez organizatora. Pierwszych 1000 uczestników którzy spełnią powyższe warunki otrzyma nagrodę w postaci zestawu obrotówek. Zwycięzcy etapu II zostaną poinformowani o wygranej w czasie rozmowy telefonicznej. Ponadto każdy z uczestników konkursu otrzyma dodatkowego SMS-a zwrotnego zachęcającego do ponownego wzięcia udziału w grze. Będzie on miał treść: "Sproboj ponownie, za godzine, dwie i zobacz ile SMS'ow od wszystkich uczestnikow brakuje do drugiego etapu i gry o nagrode. Spinning.pl". W przypadku wysłania SMS-a o niepoprawnej treści, użytkownik otrzyma komunikat: "Polecenie nie zrozumiałe. Spróbuj jeszcze raz." Z regulaminem można zapoznać się w siedzibie Organizatora w Warszawie przy ulicy Grottgera 5/9. Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem serwisu należy zgłaszać na adres info@spinning.pl