Oświadczenie Tadeusza Kubiaka, Dyrektora Generalnego Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczyna bieżący tydzień w nowej, spokojniejszej sytuacji. Zarząd, którym kieruję, spędził bardzo pracowity weekend zapoznając się z sytuacją spółki i ustalając harmonogram najpilniejszych zadań. Ze względu na to, że dwa największe piony firmy - Strategii, Marketingu i Sprzedaży oraz Eksploatacji Sieci - mają zapewnioną kontynuację kierownictwa, łatwiej będzie utrzymać normalne tory pracy.
Jako Dyrektor Generalny biorę odpowiedzialność za firmę, a jej bieżąca działalność i rozwój są moim najważniejszym celem. Tydzień rozterek i niepewności w 9-letniej historii firmy to naprawdę niewiele. Przed nami przyszłość.
Najwyższym moim priorytetem w tej chwili jest przywrócenie pełnej obsługi finansowej PTC i znormalizowanie relacji firmy ze wszystkimi jej partnerami. W dalszej perspektywie, moim zadaniem będzie sprawne i twórcze zarządzanie firmą w kierunku niezagrożonego przywództwa w branży i na rynku. Stoją przed nami gigantyczne wyzwania: milion nowych abonentów w ciągu roku i nowe usługi, które będziemy wprowadzać, jak zwykle, pierwsi
w Polsce. Dzięki wysokiemu profesjonalizmowi naszych pracowników trwają nieprzerwane prace nad wszystkimi rozpoczętymi projektami. Najważniejsze z nich to udostępnienie usług 3G i przetarg na wolne częstotliwości GSM i UMTS.
Mając na uwadze rolę naszej firmy w gospodarce kraju obiecuję, że będziemy na bieżąco informować Państwa o realizacji obranej strategii i kierunków rozwoju. Dzisiejsze spotkanie prasowe jest mocnym sygnałem powrotu normalności w spółce. Sygnałem skierowanym do klientów, partnerów, banków, sieci dilerskich i prawie czterech tysięcy pracowników.
Znam tę firmę. Byłem przy jej narodzinach, a kilka dni temu minęła 9 rocznica, gdy pierwszy raz rozpoczynałem tu pracę. Zarówno przeszłość Firmy, jak i jej przyszłość, są mi bardzo bliskie.
Tadeusz Kubiak
Dyrektor Generalny PTC