350 osób, przy 170 stanowiskach znajdzie zatrudnienie w nowej filii Contact Center należącej do TP Internet, która oficjalnie zostanie otwarta 3 marca 2003 przez Premiera Leszka Millera i Marka Józefiaka Prezesa Telekomunikacji Polskiej. Techniczne otwarcie Centrum nastąpiło na początku lutego 2003, docelowo do końca tego roku w Rawie Mazowieckiej zatrudnionych zostanie 500 osób, przy około 300 stanowiskach.
„Contact Center to nasz wielki rynkowy sukces – przyznaje Yann Gontard Prezes Zarządu TP Internet – Najważniejsi są jak zawsze ludzie, mamy najlepszy zespół młodych i ambitnych osób, które doskonale się sprawdzają. Dodatkowo zdecydowaliśmy się zainwestować w najnowsze rozwiązania technologiczne, to dzięki tym czynnikom jesteśmy liderami na rynku call center – mówi Yann Gontard.”
Contact Center to największe biuro telemarketingowe w Polsce. Konsultanci obsługujący 500 stanowisk (w dwóch lokalizacjach) mogą odebrać do 800 tys. połączeń na dobę. Wdrożony system CRM zapewnia kompleksową obsługę Klienta. Rozwiązania technologiczne, które zostały zastosowane w Contact Center otrzymały Grand Prix Komputer Expo 2001 w kategorii Nowe Technologie. Centrum wykorzystuje do komunikacji: telefon, fax, Internet (strony WWW), e-mail, sesje chat, SMS, WAP oraz VOiP. Najczęściej wybierane przez Klientów usługi, to: sprzedaż przez telefon, windykacja należności, serwisy konsumenckie, przeprowadzanie programów lojalnościowych, realizacja kampanii SMS oraz obsługa serwisów i sklepów WWW.
Najważniejsi Klienci to: Alcatel, Bertelsmann Media, Canal + Cyfrowy, Ipsos-Demoskop, Magnus Info System, Mc Cann Relationship Marketing, Microsoft, Otwarty Rynek Elektroniczny Market Planet, PTK Centertel operator sieci Idea, Telekomunikacja Polska, WARTA S.A., Weka i Wirtualna Polska. Ostatnio pozyskani Klienci to TU Nordea oraz American Restaurant (Pizza Hut i KFC).