Otwarcie filii Contact Center w Rawie Mazowieckiej

Newsy
Żródło: TP Internet
Opinie: 8

350 osób, przy 170 stanowiskach znajdzie zatrudnienie w nowej filii Contact Center należącej do TP Internet, która oficjalnie zostanie otwarta 3 marca 2003 przez Premiera Leszka Millera i Marka Józefiaka Prezesa Telekomunikacji Polskiej. Techniczne otwarcie Centrum nastąpiło na początku lutego 2003, docelowo do końca tego roku w Rawie Mazowieckiej zatrudnionych zostanie 500 osób, przy około 300 stanowiskach. 

„Contact Center to nasz wielki rynkowy sukces – przyznaje Yann Gontard Prezes Zarządu TP Internet – Najważniejsi są jak zawsze ludzie, mamy najlepszy zespół młodych i ambitnych osób, które doskonale się sprawdzają. Dodatkowo zdecydowaliśmy się zainwestować w najnowsze rozwiązania technologiczne, to dzięki tym czynnikom jesteśmy liderami na rynku call center – mówi Yann Gontard.” 

Contact Center to największe biuro telemarketingowe w Polsce. Konsultanci obsługujący 500 stanowisk (w dwóch lokalizacjach) mogą odebrać do 800 tys. połączeń na dobę. Wdrożony system CRM zapewnia kompleksową obsługę Klienta. Rozwiązania technologiczne, które zostały zastosowane w Contact Center otrzymały Grand Prix Komputer Expo 2001 w kategorii Nowe Technologie. Centrum wykorzystuje do komunikacji: telefon, fax, Internet (strony WWW), e-mail, sesje chat, SMS, WAP oraz VOiP. Najczęściej wybierane przez Klientów usługi, to: sprzedaż przez telefon, windykacja należności, serwisy konsumenckie, przeprowadzanie programów lojalnościowych, realizacja kampanii SMS oraz obsługa serwisów i sklepów WWW.

Najważniejsi Klienci to: Alcatel, Bertelsmann Media, Canal + Cyfrowy, Ipsos-Demoskop, Magnus Info System, Mc Cann Relationship Marketing, Microsoft, Otwarty Rynek Elektroniczny Market Planet, PTK Centertel operator sieci Idea, Telekomunikacja Polska, WARTA S.A., Weka i Wirtualna Polska. Ostatnio pozyskani Klienci to TU Nordea oraz American Restaurant (Pizza Hut i KFC).

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-02-28 16:54
    i tak trzymac!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-28 19:00
    No w końcu informacja że gdzieś zatrudniają ludzi. Cały czas słychać tylko o zwolnieniach idących w tysiące i w końcu doczekaliśmy informacji że jest praca. Brawo !
    0
  • Users Avatars Mini
    Kunik pisze: 2003-02-28 20:16
    500 stanowisk i 800 tyś telefonów. Przyjmując, że klienci dzwonią 16 godzin dziennie, na jedną rozmowę przypada całe 35 sekund, nie licząc przerw (50 minut na 8 godzin). Nie ma to jak porządna obsługa klienta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-01 10:23
    pewnie nie wygląda to tak jak to ujęłeś ale nawet dobra uwaga!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-03-01 13:16
    ***Kunik: Czyżby pod tym podpisem krył się dyrektor Contact Center Tpi, który właśnie tak ma na nazwisko??? Jeżeli tak to komentowanie w ten sposób newsa to czysta obłuda. Zresztą Panie Kunik poziom osługi TPI jest mierny lub co najmniej zły!!! Jeżeli ktoś chciałby się przekonać niech sprawdzi jaką rekomendeację dla TPI wystawi Bertelsmann Media!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-03-01 22:07
    TP próbuje się poprawiać, od zaszłego roku, gdy dowiedzieli się, że wejdziemy do UE, teraz mają same promocje, a jeszcze przed rokiem było wielkie G. Boją się konkurencji z EU i poprawiają jakość usług, ale dla mnie to telekomuna i mam nadzieje, że za rok dostaną po tyłkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-03-02 13:57
    A ja myślę, że jeżeli Telekomunikacja nie przetrwa wejścia Polski do Unii to będziemy mieli na rynku to co z sieciami komórkowymi. Będzie 10 firm, z których żadna nie obnizy cen. A jak będzie TP to aby utrzymać rynek będzie obniżała stawki. I tu będzie zysk.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-08 22:01
    No i to juz jest kolejna filia!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: