7 października 2002 r w Łodzi premier Leszek Miller dokonał uroczystego otwarcia Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM. W uroczystości udział wzięli m. in. Wojewoda Łódzki Krzysztof Makowski, Prezydent Miasta Krzysztof Jagiełło oraz Jarosław Pachowski - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Łódzki centrum jest pierwszą tego typu placówką Plus GSM zlokalizowaną poza Warszawa.
"Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r - powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostało 28 absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo"
Trzecie Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM znajduje się przy ulicy Traktorowej. Budynek w którym się mieści został gruntownie zmodernizowany, przeprowadzone prace adaptacyjne gwarantują, że jest nowoczesnym, komfortowo wyposażonym miejscem pracy. Nowa siedziba jest w pełni przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, a odpowiednio przystosowane stanowiska pracy, podjazdy, windy, oraz toalety umożliwiają bezpieczne i wygodne funkcjonowanie każdemu pracownikowi Centrum.
Łódź od początku uważana była za naturalną, choć nie jedyną alternatywę lokalizacji w Warszawie - mówi Artur Waśk, dyrektor ds. obsługi klientów i rozwoju CRM Plus GSM. W analizie uwzględnialiśmy szereg elementów: koszty budowy, adaptacji odpowiedniej klasy powierzchni biurowych, koszt dzierżawy, bądź rozbudowy infrastruktury sieci przesyłowej, sytuację makroekonomiczną w regionie, stopę bezrobocia, dostępność wykształconych kandydatów do pracy w BOK. Ostatecznie wybór padł na Łódź z uwagi na najkorzystniejsze łączne spełnienie wszystkich ww. kryteriów. Łódzkie BOK nie jest w żadnym aspekcie jednostką peryferyjną. Jest włączone w wirtualny system Centrów Telefonicznej Obsługi Klientów Plus GSM w sposób niezauważalny dla naszych klientów, co oznacza, że spełnia wszystkie parametry technologiczne, a przede wszystkim wysokie wymagania jakości samej obsługi klientów przez naszych pracowników.
Wszystkie Centra Obsługi klienta sieci Plus GSM działają w oparciu o procedury i metody zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z normami ISO 9002. Centra służą pomocą przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zespół tworzą profesjonalni konsultanci z najwyższymi kwalifikacjami. Najczęściej odpowiadają na pytania dotyczące zakresu świadczonych usług, zasięgu sieci, możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju, rodzajów planów taryfowych oraz sieci sprzedaży Plus GSM. Służą poradą i pomocą we wszelkich kwestiach, tak by każdy klient w pełny sposób mógł korzystać z najbardziej dla siebie odpowiedniej gamy usług oferowanych przez Plus GSM. Obsługą klientów sieci Plus GSM zajmuje się co trzeci pracownik Polkomtel S.A., tj. około 1000 osób. Każdy z nich udziela dziennie od kilkudziesięciu do ponad stu porad abonentom naszej sieci.