Firma Outbox uruchomiła dla PTK Centertel system do weryfikacji i uzupełniania zleceń. Uruchomiony system pełni kluczową rolę w procesie składania i obsługi różnych typów zamówień klientów sieci Orange. Funkcjonalność systemu obejmuje m.in. weryfikację poprawności zlecenia oraz uzupełnianie zlecenia w oparciu o konfigurację określoną w katalogu produktów PTK Centertel.
Aplikacja przygotowana została z wykorzystaniem serwera aplikacyjnego JBoss AS oraz silnika regułowego JBoss Drools. „Zastosowanie nowatorskiej technologii silnika regułowego pozwoliło na uzyskanie bardzo wydajnego rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu przejrzystego języka opisu reguł biznesowych obowiązujących w procesie zarządzania zamówieniami” wyjaśnia Jakub Wasielewski, odpowiedzialny za wdrożenie systemu ze strony firmy Outbox.
Outbox współpracuje z PTK Centertel od 2005 roku. Realizuje projekty informatyczne głównie w obszarze systemu CRM, EAI oraz aplikacji J2EE.