P4 poinformował, iż wybrał firmę Comverse na swojego partnera w zakresie dostaw kompleksowych usług telekomunikacyjnych. Wartość podpisanego kontraktu wynosi ponad 25 mln dolarów. Transakcja obejmuje następujące produkty firmy Comverse: konwergentne rozwiązanie billingowe, platformę i usługi następnej generacji InSight™, Multimedia Messaging Service Center (MMSC), Short Message Service Center (SMSC), Mobile Data Gateway (MDG), usługi powiadamiania i inne usługi mające na celu zaspokojenie nowych jakościowo potrzeb użytkowników i wygenerowania dodatkowych dochodów.
Konwergentne rozwiązanie billingowe wybrane przez P4 obejmują system rozliczeń w czasie rzeczywistym zintegrowany z systemami Postpaid Billing i CRM firmy Kenan. Ten tani i wszechstronny pakiet billingowy, obejmujący różne rodzaje usług i płatności, zwiększa zadowolenie użytkowników oferując indywidualne usługi billingowe na żądanie oraz wykorzystanie systemu dzięki zastosowaniu dynamicznego zindywidualizowanego marketingu opartego na informacji uzyskiwanej w czasie rzeczywistym.
"Jako nowy operator telefonii komórkowej w Polsce stajemy przed wieloma poważnymi wyzwaniami” - powiedział Chris Bannister, CEO firmy P4. "Współpraca z Comverse zapewnia nam przewagę konkurencyjną: najlepsze dostępne usługi i najlepsze rodzaje komponentów. Ich rozległa znajomość branży, dogłębne doświadczenie w zakresie produktów i długoletnia działalność usługowa, doprowadziły nas do przekonania, że współpraca z firmą Comverse ma dla nas zasadnicze znaczenie z punktu widzenia możliwości zapewnienia usług, które zamierzamy zaoferować. Szeroki zakres usług o wartości dodanej oferowanych przez Comverse oraz tradycja mocnego, lokalnego wsparcia serwisowego pomogą nam w różnicowaniu naszej oferty sieciowej w stosunku do sieci konkurencyjnych, aby zapewnić zadowolenie i lojalność klientów oraz sukces rynkowy, który mamy nadzieję osiągnąć."
Tuvia Marmarelli z firmy Comverse powiedział: "Total Communication firmy Comverse - zestaw wiodących rozwiązań w zakresie komunikacji, przekazywania treści i billingu - oraz nasze przekonanie, iż klient jest najważniejszy powodują, że jesteśmy wiarygodnym dostawcą oferującym produkty spełniające wszystkie potrzeby operatorów. Niecierpliwie oczekujemy na spodziewane wyzwania w zakresie udzielania pomocy firmie P4, aby mogła zaprezentować się jako wschodząca gwiazda w konkurencyjnym środowisku telekomunikacyjnym w Polsce."