2 lutego br. Idea wprowadziła nową promocję, w której abonent otrzymuje dwa razy więcej darmowych minut w Pakiecie DoMowy.
REGULAMIN PROMOCJI „Pakiet DoMowy – wszyscy z jednego” z dnia 2 lutego 2004 r.
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Pakiet DoMowy – wszyscy z jednego”, zwana dalej „Promocją” skierowana jest do osób fizycznych, prawnych lub jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci GSM 900/1800, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 02.02.2004 r. do 31.05.2004 r. albo do wyczerpania zapasów telefonów lub kart SIM. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania Promocji w każdym czasie, bez podawania przyczyny lub przedłużenia jej trwania o kolejny czas określony.
3. Określenie „Segment Low” oznacza plan taryfowy Nowa Idea Optima 15.
4. Określenie „Segment Medium” oznacza plany taryfowe Nowa Idea Optima 30, Nowa Idea Optima 60, Pakiet DoMowy.
§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach Promocji Abonent ma prawo do aktywowania numeru abonenckiego na warunkach szczególnych, opisanych poniżej:
Jeżeli w momencie zawierania umowy Abonent wybrał plan taryfowy Pakiet DoMowy to:
a) w przypadku aktywacji pierwszego numeru abonenckiego na koncie Abonenta w planie taryfowym Pakiet DoMowy promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 50 zł bez VAT (61 zł z VAT),
b) w przypadku aktywacji drugiego numeru abonenckiego na koncie Abonenta w planie taryfowym Pakiet DoMowy aktywacja jest bezpłatna,
c) w przypadku aktywacji trzeciego numeru abonenckiego na koncie Abonenta w planie taryfowym Pakiet DoMowy promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 25 zł bez VAT (30,50 zł z VAT),
d) w przypadku aktywacji czwartego numeru abonenckiego na koncie Abonenta w planie taryfowym Pakiet DoMowy promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 25 zł bez VAT (30,50 zł z VAT).
2. Opłata aktywacyjna określona w § 2 pkt 1 lit. a), c) lub d) płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
3. W ramach Promocji Abonent ma prawo do zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea”, obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
4. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Idea.
5. W ramach Promocji Abonentowi posiadającemu konto abonenckie z co najmniej jednym aktywnym numerem abonenckim w sieci Idea w dowolnym planie taryfowym aktywowanym do dnia 1 lutego 2004 roku, przyznany zostanie w czasie 12 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych dodatkowy pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania w wysokości równej pakietowi bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania otrzymanych w ramach planu taryfowego Pakiet DoMowy.
6. W ramach Promocji Abonentowi nie posiadającemu konta abonenckiego w sieci Idea lub posiadającemu konto abonenckie w sieci Idea utworzone po dniu 1 lutego 2004 roku, przyznany zostanie w czasie 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych dodatkowy pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania w wysokości równej pakietowi bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania otrzymanych w ramach planu taryfowego Pakiet DoMowy.
7. Dodatkowy pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania przyznawany jest od pierwszego dnia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dacie aktywacji numeru abonenckiego.
8. Minuty i SMS-y z dodatkowego pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów mogą być wykorzystane wyłącznie do realizacji połączeń wewnątrz sieci Idea z wyłączeniem połączeń wykonywanych na numery specjalne (zgodnie z cennikiem).
9. Minuty i SMS-y z dodatkowego pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów wykorzystywane są po wyczerpaniu limitu bezpłatnych minut i SMSów z bieżącego oraz poprzednich okresów rozliczeniowych. Niewykorzystane minuty i SMS-y z dodatkowego pakietu bezpłatnych minut nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy.
10. W przypadku ponownego włączenia do sieci (po rozwiązaniu umowy) numeru abonenckiego aktywowanego w ramach Promocji Abonentowi nie zostaną przyznane korzyści określone w § 2 pkt 5 oraz 6.
11. W ramach Promocji Abonent ma możliwość korzystania z połączeń z numerami infolinii i serwisów audioteksowych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”.
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel Sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesięcy,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel Sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel Sp. z o.o. ,
c) wybór planu taryfowego Pakiet DoMowy,
d) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.
2. Po upływie okresu o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a), umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
4. W czasie pierwszych pełnych 6 okresów rozliczeniowych Abonent zobowiązany jest do niedokonywania zmiany planu taryfowego na plan taryfowy inny niż jeden z planów taryfowych Nowa Idea Optima 15, 30, 60, 90, 120 albo 240.
5. W okresie 12 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych Abonent, który dokonał zakupu telefonu w cenie promocyjnej i w momencie zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych wybrał plan taryfowy Segmentu Medium zobowiązany jest do niezmieniania planu taryfowego na plan taryfowy Segmentu Low.
6. W okresie 12 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych Abonent, który dokonał zakupu telefonu w cenie promocyjnej zobowiązany jest do niezmieniania planu taryfowego na plan taryfowy o niższej ilości minut bezpłatnych.
7. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4 będzie traktowane jako rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 5, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest do żądania od Abonenta jednorazowej opłaty specjalnej w wysokości określonej poniżej:
a) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy A – 50 zł,
b) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy B – 100 zł,
c) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy C – 150 zł,
d) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy D – 250 zł,
e) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy E – 350 zł,
f) jeżeli Abonent zakupił telefon przypisany w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea” do grupy F – 550 zł.
2. W przypadku naruszenia warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 6, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest do żądania od Abonenta jednorazowej opłaty specjalnej w wysokości 50 zł niezależnie od grupy cenowej zakupionego telefonu, nie dotyczy to Abonentów, którzy zostali obciążeni uprzednio opłatą, o której mowa w § 4 pkt 1.
3. W przypadku naruszenia warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest do żądania od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł za każdy numer abonencki aktywowany w ramach Promocji.
4. Abonent, który w momencie aktywacji wybrał plan taryfowy Pakiet DoMowy i dokona zmiany wybranego planu taryfowego w czasie pierwszych 12 pełnych okresów rozliczeniowych na plan taryfowy Nowa Idea Optima 15 lub Nowa Idea Optima 30, zostanie obciążony kwotą jednorazowej opłaty specjalnej w wysokości 50 zł, niezależnie od innych opłat określonych w niniejszym Regulaminie i obowiązującym cenniku.
5. W przypadku zmiany przez Abonenta planu taryfowego Pakiet DoMowy na inny plan taryfowy Abonent traci prawo do korzyści określonych w § 2 pkt 5 albo 6 z początkiem okresu rozliczeniowego następującego po dokonaniu dyspozycji zmiany planu taryfowego.
6. W przypadku przekroczenia przez Abonenta dopuszczalnej liczby numerów abonenckich w planie taryfowym Pakiet DoMowy na jednym koncie abonenckim Biuro Obsługi Klienta automatycznie zmieni plan taryfowy w stosunku do każdego numeru abonenckiego aktywowanego w Pakiecie DoMowym ponad limit określony w obowiązującym cenniku na plan taryfowy Nowa Idea Optima 30.
7. Opłata specjalna, określona w pkt 1, 2 lub 4 niniejszego paragrafu, zostanie doliczona do najbliższego rachunku za usługi telekomunikacyjne.
§ 5 UMOWY ZAWARTE POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje konsumentowi, tj. osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych Abonent obowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości różnicy pomiędzy rzeczywistą ceną telefonu, określoną w Cenniku telefonów w ofercie „Idea” jako „Cena telefonu poza ofertą promocyjną”, a ceną uiszczoną przez Abonenta.
2. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży telefonu zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje konsumentowi, tj. osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. W przypadku skorzystania przez Abonenta wyłącznie z prawa, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, a następnie naruszenia przez Abonenta warunków opisanych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel Sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 250 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku, Regulaminu świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych” oraz obowiązującego cennika.
2. Abonent korzystający z planu taryfowego Pakiet DoMowy traci prawo do zniżek na usługi telekomunikacyjne świadczone przez PTK Centertel nie ujęte w obowiązującym cenniku.