Regulamin promocji "Pakiet Ekstra"
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty "Pakiet Ekstra Komfort- 24 Cykle rozliczeniowe" zwanej dalej "PAK" w okresie od 01. 09. 2005r. do odwołania.
1. Oferta PAK umożliwia Abonentom wybór taryfy jednej z puli Era Nowy Komfort oraz korzystanie z usług na warunkach określonych w niniejszym regulaminie przez okres obowiązywania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych lub do momentu zawarcia kolejnego Aneksu.
2. Klient wybierając taryfę Era Nowy Komfort z minimum dwiema (2)Ofertami przez cały okres trwania promocyjnej Umowy terminowej nie może zmienić liczby wybranych Ofert na mniejszą niż dwie (2) Oferty określone w dniu podpisania aneksu. W przypadku realizacji oferty PAK z minimum dwiema (2) Ofertami za pośrednictwem Spedytora Klient nie może zmienić liczby wybranych Ofert na mniejszą niż dwie (2) Oferty określone w dniu złożenia zamówienia na realizację aneksu.
3. Oferta PAK może być zrealizowana przez Abonentów sieci Era, którzy są konsumentami w rozumieniu przepisów prawa w Salonach i Sklepach Firmowych, w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży oraz poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora.
4. Z oferty PAK może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki:
spełnia kryteria określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora oraz w Biurze Obsługi Abonenta)*
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC,
przy skorzystaniu z oferty zawrze Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe,
przy zawarciu Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych wybierze taryfę Era Nowy Komfort
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone Abonentowi sieci Era przez PTC zgodnie z niniejszym regulaminem, Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Cennikiem, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach Firmowych sieci Era i u doradców biznesowych sieci Era lub na stronach www.era.pl.
6. Klient zainteresowany zrealizowaniem oferty PAK na taryfie Era Nowy Komfort w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era lub za pośrednictwem Spedytora może skorzystać z następujących określonych ofert:
1 Oferta: Oferta uniwersalna
2 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci
3 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
4 Oferty: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
5 Ofert: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa + Oferta multimedialna
7. Abonent otrzymuje prawo do zmiany wybranych Ofert już w kolejnym Cyklu rozliczeniowym, a jeśli nastąpi ona nie później niż w okresie 60 dni licząc od dnia zawarcia aneksu, przy takiej zmianie, Abonent zachowa promocyjny upust od każdej nowej oferty, nawet jeśli ich łączna liczba będzie wyższa od wybranej w chwili realizacji aneksu.
8. Dodatkowo, po skorzystaniu z oferty PAK, każdy Abonent, otrzymuje możliwość skorzystania z oferty na warunkach oferty promocyjnej "Aktywacja Oferty z przyjaciółmi dla taryfy Era Nowy Komfort" w sieci Era.
9. Wybór oferty PAK na taryfie Era Nowy Komfort uprawnia do otrzymania 40% upustu na wszystkie Oferty włączone w dniu podpisania aneksu lub zgodnie z pkt. 6. zmienione w okresie 60 dni licząc od daty podpisania aneksu na okres 24 Cykli rozliczeniowych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym wiąże się z utratą prawa do promocyjnego upustu.
10. Wybór oferty PAK na taryfie Era Nowy Komfort z co najmniej dwiema (2) Ofertami uprawnia do otrzymania jednorazowego bonusa w postaci 200 dodatkowych minut:
dodatkowy pakiet minut jest włączany w ciągu 48 godzin od chwili realizacji Aneksu do Umowy i aktywny od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie realizacji Aneksu
minuty z pakietu można wykorzystać na połączenia krajowe do wszystkich sieci z wyłączeniem numerów 602 900, 602 950 000, 602 963, 608 908, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych, połączeń międzynarodowych i roamingowych
minuty z pakietu promocyjnego wymieniają się na SMS-y wysyłane do wszystkich sieci komórkowych w stosunku 1 min = 4 SMS-y
minuty z promocyjnego pakietu przechodzą na kolejne 23 pełne Cykle rozliczeniowe
minuty z pakietu promocyjnego wykorzystywane są zawsze po minutach z Oferty uniwersalnej, Oferty taniej w sieci oraz Oferty multimedialnej lub bezpłatnych minutach z taryf Era Classic
połączenia wykonywane w ramach Oferty weekendowej, Oferty z przyjacielem i Oferty z przyjaciółmi lub bezpłatnych minut z taryf Era Classic nie pomniejszają ilości minut w pakiecie promocyjnym.
11. Każda kolejna realizacja oferty na Koncie Abonenta powoduje wyłączenie poprzedniej oferty. Z tego tytułu Abonentowi nie przysługują żadne roszczenia.
12. W przypadku realizacji oferty poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora, chęć skorzystania z oferty PAK może być złożona poprzez ustną deklarację Klienta złożoną w trakcie rozmowy telefonicznej z Konsultantem z Biura Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000.
13. Podstawą do realizacji oferty będzie podpisany przez obie strony Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, który będzie przygotowany przez Operatora i wysłany do Klienta w zestawie. W skład zestawu wchodzić będą formularze Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przygotowane wg treści ustalonej między Klientem z Konsultantem PTC w trakcie rozmowy telefonicznej, regulamin oferty, formularz odstąpienia od Aneksu. Zestaw będzie dostarczony do Klienta na koszt Operatora.
14. Dostawa zamówionego zestawu nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, o ile nie zostanie ustalony inny termin realizacji, codziennie w dni robocze w godzinach 9.00 - 20.00 na zadeklarowany adres. W sytuacjach wyjątkowych niezależnych od Operatora i/lub Spedytora, Operator zastrzega sobie prawo dostarczenia przesyłki w innych godzinach. PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu dostarczenia przesyłki do 21 dni roboczych. W trakcie realizacji zamówienia, Abonent nie może dokonać realizacji oferty w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era lub u Doradcy Biznesowego sieci Era w zakresie wskazanym przez Operatora.
15. Przedstawiciel Spedytora podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech bezskutecznych próbach dostarczenia przesyłki, odebranie przesyłki z siedziby Spedytora wskazanej w pozostawionym awizo spoczywa na Abonencie. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Abonenta w ciągu 14 dni, zamówienie uważa się za anulowane.
16. Warunkiem odebrania przesyłki jest podpisanie przez Abonenta Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Podpisanie Aneksu jest możliwe po udokumentowaniu przez Abonenta tożsamości na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości, który będzie respektowany przez Spedytora. Osobą upoważnioną do odbioru przesyłki i podpisania Aneksu jest wyłącznie Abonent.
17. W przypadku nie podpisania przez Abonenta Aneksu, umowa nie zostaje zawarta, a przedstawiciel Spedytora nie wydaje przesyłki.
18. Na podstawie Art.2 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. Z 2000r. Nr22 poz.271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartego Aneksu zawartego poza punktem sprzedaży sieci Era. Odstąpienie od Aneksu może nastąpić poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia w terminie do 10 dni licząc od daty odebrania przesyłki od przedstawiciela Spedytora. Odstąpienie od umowy jest możliwe w jednym z salonów, sklepów firmowych sieci Era lub poprzez pisemne oświadczenie przesłane listem poleconym na adres Operatora. Odstąpienie od umowy będzie tożsame z anulowaniem wszelkich skutków zrealizowanej wcześniej oferty.
19. Składając zamówienie w ramach niniejszej oferty Abonent potwierdza jednocześnie, że akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i sposób realizacji oferty na warunkach niniejszego Regulaminu, w tym konieczność przekazania Spedytorowi danych niezbędnych do dostarczenia przesyłki z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
20. W przypadku zawarcia Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony chyba, że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nieprzedłużaniu czasu Umowy.
21. PTC zastrzega sobie prawo do udostępnienia przywilejów niniejszej oferty:
W przypadku realizacji oferty w Salonie, Sklepie Firmowym lub Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,
Jeżeli zawarcie Aneksu następuje poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora, postanowienia Aneksu oraz warunki oferty obowiązują z dniem realizacji oferty przez PTC. O realizacji oferty Operator poinformuje Abonenta za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS. Za datę zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych uważa się datę złożenia zlecenia na ofertę PAK.
22. Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przedłużona zostaje o kolejne 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
23. Abonent przyjmuje na siebie:
zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych,
zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem lub Załącznikiem cenowym taryf Era Nowy Komfort.
24. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.20.1., Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz kary umownej w wysokości 900 zł.
Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej.
Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej.
Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej.
25. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa, w pkt.17. i celu umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki korzystania z niniejszej oferty. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.23.
26. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 miesięcy od dnia zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (zależnie od rodzaju podpisanego aneksu), Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
27. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
28. Podpisanie aneksu w ramach niniejszej oferty wiąże się z anulowaniem wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, upustów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych - Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). Anulowanie przywilejów dotyczy również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych.
29. Zaproponowana Abonentowi oferta, ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (nie dotyczy dodatkowych przywilejów). Po upływie ww. okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty PAK, zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych.
30. Skorzystanie z oferty PAK i jej realizacja w PTC przed upływem 30 dni kalendarzowych od przedstawienia jej Abonentowi, gwarantuje zgodny kształt przez kolejne 24 Cykle rozliczeniowe.
31. Po okresie promocyjnym opłaty abonamentowe będą naliczane zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort.
32. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
33. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.