"Pakiet Minut lub SMS-ów" w Tak Tak" - przedłużenie promocji

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 89

 Promocja "Pakiet Minut lub SMS-ów" w Tak Tak"

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (89):

Komentuj

Komentarze / 89

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spaniewpolsce pisze: 2007-01-16 15:47
    TT i wszystko jasne.....
    0
  • Users Avatars Mini
    midas pisze: 2007-01-16 15:54
    Jak zwykle TT najlepsze :D
    0
  • Users Avatars Mini
    midas pisze: 2007-01-16 16:07
    W Heyah - Magiczne Pakiery dzialaja do konca stycznia 2008! Tez warto skorzystac!
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 16:37
    25 min /100 sms za 7,32??? lipa.z popie za 6zl mam 600 esow.sory...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2007-01-16 16:38
    bo tt zawsze wyróżniał się lepszymi ofertami od pozostałych prepaidów.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 16:46
    no wlasnie widac
    0
  • Users Avatars Mini
    Natolinn pisze: 2007-01-16 16:58
    i bardzo dobrze. Mając te pakiety cena za minute spada do 20gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrew pisze: 2007-01-16 17:09
    dobrze, że jest taka opcja.Im więcej pakietów obniżających koszta tym lepiej.To cały rok tańszych połączeń i pakietów minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-16 17:17
    miethek - wez pod uwage, ze powyzszy pakiet TT jest bardziej elastyczny (rozmowa lub sms). w TT jest takze pakiet SMS/MMS - za 6 zl masz wymiennie 600 sms lub 100 MMS. W POP masz 'tylko' rozmowy lub 'tylko' smsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-16 17:17
    miethek - wez pod uwage, ze powyzszy pakiet TT jest bardziej elastyczny (rozmowa lub sms). w TT jest takze pakiet SMS/MMS - za 6 zl masz wymiennie 600 sms lub 100 MMS. W POP masz 'tylko' rozmowy lub 'tylko' smsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wielosieciowiec pisze: 2007-01-16 17:34
    i na dodatek pakiet NIE MA TERMINU WAŻNOSCI! TT jest naprawdę super! A jeszcze przeciez jest pakiet w którym SMS kosztuje 1 grosz a MMS 6 groszy :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Wielosieciowiec pisze: 2007-01-16 17:38
    i na dodatek pakiet NIE MA TERMINU WAŻNOSCI! TT jest naprawdę super! A jeszcze przeciez jest pakiet w którym SMS kosztuje 1 grosz a MMS 6 groszy :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dancio pisze: 2007-01-16 17:55
    Tylko ze mozna go wykorzystać tylko gdy ma sie konto wazne na wychodzace a w POP-ie mozesz z tych sms-ow z pakietu korzystac jescze miesiac po uplywie waznosci konta na rozmowy wychodzace.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dancio pisze: 2007-01-16 17:55
    Tylko ze mozna go wykorzystać tylko gdy ma sie konto warzne na wychodzace a w POP-ie mozesz z tych sms-ow z pakietu korzystac jescze miesiac po uplywie waznosci konta na rozmowy wychodzace.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dancio pisze: 2007-01-16 17:56
    Tylko ze mozna go wykorzystać tylko gdy ma sie konto wazne na wychodzace a w POP-ie mozesz z tych sms-ow z pakietu korzystac jescze miesiac po uplywie waznosci konta na rozmowy wychodzace.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 18:12
    natolinn: cos Ci sie poebao.jakie 20 gr?? 7,32 / 25 = 29,3 gr za min.nic specjalnego.w popie jest po 30gr niewielka roznica. promedia: wiem ze jest elastyczny ale cenowo zbytnio nie odbiega od innych opów. no i musisz miec na koncie kase na minimum minute zeby korzystac z pakietu.a w popie nie musisz miec kasy na koncie.ani mozliwosci wykonywania połaczeń wychodzących:D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2007-01-16 18:20
    miethek - w POPie to owszem 30 groszy za minutę (czyli troszkę drożej niż w TT) ale jak minut nie wykorzystasz w przeciągu 2 tygodni lub jednego miesiąca to minutki przepadają. Do tego w danym momencie tylko jeden pakiet mozesz miec uruchomiony więc musisz pilnować kiedy ci się skonczy aby pozniej zamówić następny.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 18:27
    rcicho: co Ty gadasz?mozesz sobie nawet 10 pakietow aktywowac i to wszystko Ci sie z sumuje.zarowno esy jak i minuty.widocznie nie miales nigdy do czynienia z popem.a wykorzystac 20 min z 2 tygodnie albo 40 w miesiac to zaden problem.wychodzi Ci troche ponad minute dzienne.to musialbys wogole nie gadac przez tel.
    0
  • Users Avatars Mini
    kodijak pisze: 2007-01-16 18:45
    Orangutany nie badzcie ograniczeni bo ten POP to nic dobrego. W tak-taku mozna za 50zl brutto zamowic pakiet 250minut/1000smsow co daje za minute 20gr brutto wiec nie piszcie ze 10gr (w porownaniu z Popem) nie robi wam roznicy bo sami siebie osmieszacie ta ignorancja i samozachwytem.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 19:04
    tylko po chu..steczke komus 250minut miesiecznie??chyba ze prowadzisz firme.i rzadko kto wyda z miejsca 50zl na pakiet minut skoro i tak ich sie nie wykorzysta.i przy takim pakiecie minut nie dziwne ze taniej wychodzi ale przy proporcjonalnych pakietach w popie (20 lub 40min) ceny za minute sa praktycznie takie same wiec Ty nie popadaj w samozachwyt.nie mowie ze pakiety w tt sa zle.maja swoje plusy i minusy tak samo jak w popie.tylko niektorzy maja zle informacje o ofertach (rcicho).
    0
  • Users Avatars Mini
    AntyMietekh pisze: 2007-01-16 19:09
    A ile sms do wszystkich kosztuje hehe bo w TT 16gr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AnthyAntyMiethek pisze: 2007-01-16 19:17
    a w jakiej taryfie?? bo w happy masz po 22 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    mietek pisze: 2007-01-16 19:41
    miethek: w twoim popie jest teraz taka super wypasiona promocja, jak doładujesz konto dostajesz 10zl do wykorzystania w orange ale niestety za te pieniądze nie mozesz kupić swoich super pakietów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 19:59
    no bo to jest gratisowa dycha na rozmowy z orange albo stac. ale w tym tygodniu jest lepiej bo jak doladujesz za 50zl to przez caly weekend gadasz za free:)
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-16 20:01
    no bo to jest gratisowa dycha na rozmowy z orange albo stac. ale w tym tygodniu jest lepiej bo jak doladujesz za 50zl to przez caly weekend gadasz za free:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zeus pisze: 2007-01-16 20:59
    miethek ty jesteś ciemniak
    0
  • Users Avatars Mini
    zeus pisze: 2007-01-16 21:03
    Miethek ty jesteś ciemna masa i liczyć nie potrafisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    miq pisze: 2007-01-16 21:59
    miethek : 250 min ale dlaczego w jeden miesiac? pakiety w erze sa bezterminowe!!! te 250 minut mozesz sobie wygadywac nawet przez rok albo i dluzej...
    0
  • Users Avatars Mini
    kodijak pisze: 2007-01-16 23:05
    @mig Popowcy nauczyli sie, ze u nich wszystko jest max 30dni wiec wydaje im sie, ze tak jest tez w innych sieciach. Najpierw czytajcie a potem krytykujcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kodijak pisze: 2007-01-16 23:05
    @mig Popowcy nauczyli sie, ze u nich wszystko jest max 30dni wiec wydaje im sie, ze tak jest tez w innych sieciach. Najpierw czytajcie a potem krytykujcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarek325 pisze: 2007-01-16 23:25
    miethek: Mega Pakiet jest bezterminowy. Za 50 zł masz 250min wymienne na 1000 SMS-ów czyli 0,20 zł za minutę i 0,05 zł za sms. Pakiety dotyczą połączeń wewnątrzsieciowych i na stacjonarne. Jeśli do tego dołożych promo 2x Tak Tak czyli przy doładowaniu konta maks do 500 zł drugie tyle dostajesz gratis. Jesłi dodasz do tego fakt, że za doładowania powyżej 100zł dostajesz dodatkowe minuty (erajednostki - więcej przy doładowaniu elektronicznym) to robi sie naprawdę tanio.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarek325 pisze: 2007-01-16 23:27
    miethek: Mega Pakiet jest bezterminowy. Za 50 zł masz 250min wymienne na 1000 SMS-ów czyli 0,20 zł za minutę i 0,05 zł za sms. Pakiety dotyczą połączeń wewnątrzsieciowych i na stacjonarne. Jeśli do tego dołożysz promo 2x Tak Tak czyli przy doładowaniu konta maks do 500 zł drugie tyle dostajesz gratis. Jesłi dodasz do tego fakt, że za doładowania powyżej 100zł dostajesz dodatkowe minuty (erajednostki - więcej przy doładowaniu elektronicznym) to robi sie naprawdę tanio.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarek325 pisze: 2007-01-16 23:29
    miethek: Mega Pakiet jest bezterminowy. Za 50 zł masz 250min wymienne na 1000 SMS-ów czyli 0,20 zł za minutę i 0,05 zł za sms. Pakiety dotyczą połączeń wewnątrzsieciowych i na stacjonarne. Jeśli do tego dołożysz promo 2x Tak Tak czyli przy doładowaniu konta maks do 500 zł drugie tyle dostajesz gratis. Jesłi dodasz do tego fakt, że za doładowania powyżej 100zł dostajesz dodatkowe minuty (erajednostki - więcej przy doładowaniu elektronicznym) to robi sie naprawdę tanio.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarek325 pisze: 2007-01-16 23:36
    Sorki za wielokrotny komentarz. Admin tej stronki wreszcie powinien wziąść sie do roboty.
    0
  • Users Avatars Mini
    pop pisze: 2007-01-16 23:58
    popaki wkręcaki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pop pisze: 2007-01-17 00:03
    popaki wkręcaki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 01:54
    "miethek" - w TT konto można doładować już za 5 zł (zresztą tak jak w GO czy POP-ie), więc utrzymanie dodatniego stanu konta, to żaden problem. Jeżeli chodzi o ważność konta - NIE BĄŹ ŚMIESZNY! W TT ważność konta na połączenia WYCHODZĄCE sumuje się, a nie jak w prepaidach Orange JEDYNIE na połączenia PRZYCHODZĄCE. To ogromna róznica i wielka zaleta TT. Mam nadzieję, że jesteś inteligentny i wiesz dlaczego. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 02:00
    Jeżeli Ty wolisz zanim jeszce skorzystasz z pakietu oddać za darmo 6 zł Orange, to szczerze Ci współczuje. W TT te 50 zł albo 7,32 odrazu przekłada się na konkretną ilość minut. A w Orange nie dość, że pakiet przepada i musisz pilnować jego ważności, to jeszcze za 6 zł, które zapłacisz nic nie masz. Masz jedynie MOŻlWOŚĆ rozmowy. Jeżeli z niej nie skorzystasz, albo skorzystasz nie w pełni, to masz świadomość tego, że część forsy przepadła. Jakie to smutne... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 10:27
    dobra przyznaje ze nie wiedzialem ze to jest bezterminowo. ale jojo:w popie to 6zl nie idzie psu w **** tylko od razu jest przekładane za minuty albo eski wiec zanim kogos zjebiecie to sami zorientujcie sie tez w warunkach ofert innych operatorow.i jeszcze jest ta roznica ze popie mozesz wykorzystac pakiety nawet po koncu terminu na rozmowy wychodzace czegos z tt niestety nie ma.i przydoladowaniu powyzej 100zl tez jest dodatkowa kasa.wiec jak juz mowilem wczesniej nie mowie ze oferty tt...
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 10:32
    ... sa zle tylko maja swoje zarowno zle jak i dobre strony tak jak i oferty w popie.wiec nie wychwalajcie swojego TT pod niebiosa bo nie jest idealny.a tak juz odbiegajac od tematu era pod wzgledem zasiegu nie dorasta do piet innym operatorom.sory..
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 10:42
    tak wiec uzytkownicy GOLa oferta ofercie nie rowna.wiec nie ma co sie spierac ktora jest najlepsza.i tak kazdy bedzie bronil swojego operatora jak moze:P
    0
  • Users Avatars Mini
    jass pisze: 2007-01-17 11:54
    Moim zdzniem TT ma jedną wadę w porównaniu z konkurencją a mianowicie jest to premiowanie wysokich doładowań erajednostkami zamiast dodatkową kwotą. Np Sim+ i Orange przy doładowaniu kwotą 150 zł dodają 30 zł gratis natomiast w TT dostajemy przy takim samym doładowaniu 30 erajednostek co ma wartość 8.70 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenek pisze: 2007-01-17 12:27
    Jeszcze tylko jakieś darmowe rozmowy z jednym numerem lub hipermega pakiety minut z jednym numerem i będzie rewelacja nie do pobicia. Simplus cos kombinuje z darmowym numerem i chętnie bym coś takiego widział w Tak Taku no, ale wiadomo, nie można mieć wszystkiego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2007-01-17 12:48
    nie oczekujmy zbyt wiele. Najlepiej wszystko za darmo.Teraz TT i tak daje najwięcej w stosunku do innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Everybody-1 pisze: 2007-01-17 12:58
    dla mnie TT od dawna jest najporzadniejszy. Teraz wprowadza usługe GG na telefony TakTaka.Za jedyną złotówke tygodniowo!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:09
    "miethek" i co z tego, że pakiet można wykorzystać jeszcze miesiąc po ważności na wychodzące. A może popatrzmy od tej strony - w TT ważności konta sumują się na połączenia WYCHODZĄCE! Więc co mnie obchodzi ważność mojego konta. Ja mam konto wazne do sierpnia tego roku. Nie musze się martwić czy jest ważne na połączenia wychodzące, a Ty do kiedy masz konto ważne na połączenia wychodzące? A to jest dobre, że jeżeli skończy się ważnośc konta na wychodzące w GO czy POP-ie, to zabierają ci ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:14
    całą niewykorzystaną kasę z konta. Na przykład doładujesz za 50 zł, w ciągu 3 miesięcy zdązysz wykorzystać 25 zł, a pozostałe zabierają, bo skończył się okres na połączenia wychodzące. Ja się tym nie muszę martwić. Wystarczy, że doładuje w np. styczniu 4 razy po 50 zł, a konto na rozmowy wychodzące mam ważne przez cały rok i jeszcze jeden miesiąc na odbieranie. Nie tak jak w Orange 3 miesiące na rozmowy wychodzące, a 12 miesiecy, ale tylko na odbieranie. A te 6 czy 12 zł wcale się na nic ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:18
    się nie przekłada. Nie dość, że 6 zł przepada już po 2 tygodniach, a 12 już po miesiącu, to jeszcze najpierw płacisz te pieniądze Orange i co z nich masz? Nic! Dopiero jak zapłacisz, to wtedy możesz rozmawiać za 30 gr. Czyli 6zł albo 12 zł i dopiero możesz rozmawiać za 30 gr. A jeżeli nie będziesz miał okazji rozmawiać z tego pakietu to Orange przecież nie odda Ci tych 6 czy 12 zł. One po 2 tygodniach czy po miesiący po prostu przepadają. Czy Ty tego nie kumasz!? W TT z pakietami za 7,32 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:22
    jest zupełnie inaczej. Tutaj jeżeli zapłacisz 7,32 zł to masz za nie od razu 25 minut, za 50 zł masz 250 minut i te minuty są już na zawsze moje! Za te 25 cz 250 minut ja mogę rozmawiać i nie przepadną mi po miesiącu czy już po 2 tygoniach. A co do zasięgu to nie ma sensu się o to spierać. Może u Ciebie Era ma nie najlepszy zasięg - u mnie wszystkie sieci mają bardzo dobry zasięg, to mi wystarcza. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:28
    Faktycznie jeżeli chodzi o POP-a, to jest inaczej. Przepraszam Cię bardzo! Pakiety w POP-ie przekładają się na konkretną ilość minut - fakt. To wszystko z tego zamieszania, GO - POP, mylą mi się już te oferty. Ale to tylko ten plus, bardzo niewielki. Pozatym "Masz Gadane" jest jednak i tak gorsze od pakietów w TT. Nie mówiąc już o marnych pakietach w GO. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 13:45
    no rzeczywiscie kasa z konta mi przepada po koncu czasu na polaczenia wychodzace tak jak i u Ciebie ale u mnie jezeli doladuje konto w przeciagu tygodnia to ta kasa mi wraca i nie ma problemu.i ciezko tez zeby te pakiety mi przepadly bo zamawia sie je jezeli sie ich potrzebuje.a wykorzystac 20 min w 2tyg albo 40 w miesiac to zeden problem(troche ponad minuta/dzien).a jesli ktos zamowil i nie dzwoni z telefonu i mu pozniej przepadaja to po ch.... zamawial?? albo tez mozna zamowic drugi pakiet
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 13:52
    i minuty sie sumuja i sa dalej do wykorzystania.i nie musze miec nic na koncie zeby z nich korzystac(jak to jest w tt).a Twoje pakiety tez przepadaja po jakims tam czasie.wiec nie mow mi ze place za darmo to 6 albo 12zl bo place je za te minuty/eski w pakietach i za zawsze je wykorzystuje wiec mi kasa nie przepada.a jak ktos ich nie wykorzystuje to po co zamawia??
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:54
    Jeżeli doładuje. Widzisz, ja nie musze się martwić tym czy doładuje czy nie. Jak mam mało kasy, a chcę do kogoś zadzwonić, to moge doładować nawet za 5 zł, bo wciąż mam konto ważne na wychodzące. A u ciebie po miesiącu, 3 miesiącach żeby odblokowac konto musisz doładować minimum za 25 zł. Pozatym Ja nie muszę czekać 3 miesięcy, żeby maksymalnie przedłużyć ważnośc konta przy nastęopnym doładowaniu. Mogę w tym samym dniu doładowac 2 razy za 50 zł i konto mam od razu ważne na 6 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 13:56
    a co do zasiegu to era wymieka.jesli masz dobry zasieg ze wszystkich sieci to sie ciesz bo jestes w bardzo nielicznym gronie osob zadowolonych z zasiegu.ale 90% abonentow rezygnuje z ery albo jest z niej bardzo niezadowolona glownie z powodu zasiegu(pracuje w erze wiec sie orientuje w opiniach klientow na ten temat).natomiast co do zasiegu innych sieci jakos nie maja zastrzezen.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 13:59
    Słuchaj nie każdy sobie PLANUJE, że akurat wygada te 20, 40 minut. Może zamówi pakiet, a okaże się, że w tym miesiącu nie musi do nikogo dzwonić, bo ten ktoś częściej dzwonił do niego? I nagle okazuje się, że nie masz okazji na wykorzystanie wszystkich minut. Mogę mieć ważne konto na połączenia wychodzące nawet przez rok, pakiety też są ważne jeżeli tylko mam konto ważne na wychodzące. Więc jeżeli np. na początku roku doładuje konto 4 razu po 50 zł, to i pakiety mam ważne przez cały rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:01
    a jesli chodzi o orange go to przyznaje sie i moge glosic to wszem i wobec ze jest do dupy.tylko ze ma tansze polaczenia z wybranymi numerami i to wszystko.ogolnie w orange nie ma rewalacji.ale co do popa nie mam zastrzezen.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:04
    A może porozmawiamy o rewelacyjnych cenach połączeń do obcych sieci w POP-ie i GO. Skoro pracujesz w Erze to wiesz, że od kiedy w prepaidach Orange istnieją te ceny, Era zmieniła w TT ceny juz 2 krotnie. Pozatym najtańszy SMS do obcych sieci - 16 gr. "Megapakiet" i 20 gr do Ery, Heyah i stacjonarnych, które również nie przepadają. Aktywujesz raz, a wykorzystujesz, kiedy masz na to ochotę. Co do zasięgu to 90% abonentów - gdzie? W Twojej miejscowości?
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:06
    no niby tak mozesz miec wazne na 2 lata ale jak nie masz nic na koncie to ich nie wykorzystasz.a w popie jesli nie masz okazji wykorzystac pakietu w danym miesiacu to zamawiasz drugi i masz zsumowane minuty do wykorzystania w drugim miesiacu.wiec nie przepadna
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:06
    Z wybranymi numerami, za 5 zł miesięcznie! Maksymalnie 3 numery, to niewiele. A będziesz chciał zadzwonić do pierwszy lepszy stacjonarny i zapłacisz 80 gr za połaczenie. Bo z tego, co wiem jak korzystasz z lepszych numerów, to nie możesz aktywowac pakietów po 30 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:09
    jakbys troche podzwonil na klientow to bym widzial ze na terenie calej polski(doslownie calej) sa problemy z zasiegiem w erze.w wiekszych miastach i okolicach owszem zasieg daje rade ale w troche mniejszych jest lipton.ludzie mowia ze musza z domu wychodzic zeby pogadac albo lataja po calej chacie zeby miec upragnione 2 kreski zasiegu.a w tych samych miejscach plus czy orange to nawet w piwnicy Ci bedzie lapal zasieg.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:11
    wiem jak jest w tej ofercie z wybranymi numerami to tez mowie ze to jest jedyny(znikomy) plus orange go.i dlatego wole masz gadane bo nie ograniczam sie tych kilku numerow
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:12
    "miethek" skoro mam pieniądze na wykupienie pakietu, to mam też pieniądze na tańsze 5 zł doładowanie. Nie przesadzajmy. No właśnie nie przepada, jeżeli musowo aktywujesz kolejny pakiet. I tak w kółko, jeżeli szkoda Ci pieniędzy z poprzedniego pakietu, to musisz aktywować kolejny - forsa Ci się gromadzi, a i tak będziesz musiał w końcu wykorzystać nagromadzoną forsę. Ja mogę aktywować pakiet za 7,32 albo za 50 zł, zostawić sobie na głównym koncie np. 2 zł i przez cały rok mogę nawet nie ruszyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:13
    a jakiej taryfie masz te eski po 16gr poza siec?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:17
    tego pakietu. A równie dobrze wykorzystać go mogę w ciągu jednego dnia. I to jest właśnie ta wolność TT. Sumowanie ważności konta na wychodzące i nie przepadanie (przynajmniej tych ważniejszych) pakietów. A jeszcze co do zasięgu. Wiem jak jest, bo wysyłałem już nie jednego maila do BOK-u i co? G..o! Twoi koledzy twierdzą, że zasięg w miejscach, które im podałem jest idealny. Podczas gdy parę dni wcześniej byłem w tych lokalizacjach,a zasięgu jak nie było, tak tam nie ma. I tu właśnie działania
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:19
    PTC nie podobają mi się zbytnio. Fakt, tu masz rację. Mam wielkie szczęscie, że tam gdzie mieszkam zasięg Ery i innych sieci jest bardzo dobry. Pracujesz w Erze i nie wiesz!? Happy Taniej po 8 miesiącach.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:23
    jojo: no i tu sprowadzamy sie punktu wczesniejszego ze kazda oferta ma swoje lepsze i gorsze strony i Ty bedziesz zawziecie stal za TT tak jak ja bede stal za POPem.po prostu mamy opów i oferty do swoich potrzeb inam nimi dobrze a inne oferty juz sie nie wydaja takie fajne
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:25
    wiem i tu wlasnie jest haczyk "po 8 miesiach".dla stalych abonentow to jest zajebista opcja ale jan kowalski z ulicy placi za eski 22gr wiec znowu bez rewelacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:26
    No jasne! Ja też nie mam zamiaru nikogo "nawracać" na TT. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    miethekl pisze: 2007-01-17 14:30
    i z tym zasiegiem to chyba sam sie domyslasz jak sa traktowane maile zwyklych uzytkownikow("o, kolejnemu zasieg nie pasuje. to niech sobie zmieni siec,hehe" tak sa odbierane).i zaden indywidualny klient nie bedzie mial wplywu na to gdzie mama era postawi nowe nadajniki (i czy wogole postawi).musialbys byc synem prezesa PTC i taki przywilej maja tylko nieliczni:p to nawet mnie wkur_wia.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:31
    takze proponuje remis w ofertach prepaidowych na przykladach TT i POP.oko?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:32
    Kowalski z ulicy... Tylko, że zauważ - ta oferta istnieje nie od dzisiaj. Happy po 8 miesiącach można było aktywować już na początku zeszłego roku. Nie ma nic za darmo. Przecież są tacy, co maja po kilka starterów porepaidowych z różnych sieci. Będąc np. w Simplusie przełożyli SIM-a i włożyli kartę TT. A że mieli TT już od jakiegoś czasu, to też mogli korzystać z Happy po 8 misiącach. Zresztą można i teraz kupic starter TT i aktywować go i poczekać te 8 miechów. Żaden operator nie zaoferował ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:33
    do tej pory tańszych SMS-ów, więc może czasem warto dłużej poczekac na coś lepszego . Ale to kwestia wyboru... Oki - mały remisik. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 14:42
    no wiesz moze i sa tacy ktorzy tak zrobili ale nie wszyscy pomysleli o tym zeby kupic tt 8 miechow temu.(a na starcie pop zaoferowal tansze esy niz tt)i teraz jak kupia nowy starter to za 8 miechow beda takie oferty ze tt i pop wymiekna:p i tak moglibysmy sie spierac jeszcze przez ladnych kilka godzin z obopolna satysfakcja:P ale remis juz ogloszony takze dzieki za ciekawe spedzenie "wolnego czasu"(w pracy jestem;P) i do zobaczenia w innych newsach albo forach:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-01-17 14:46
    Niezamaco mieciu. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    jatsek pisze: 2007-01-17 14:49
    *miethek - nie zgodzę się z tym remisem. długo kilka lat używałem popa, przez ostatnie kilka miesięcy używałem jednocześnie tak taka i popa (z popa dzwoniłem tylko do orange). ale teraz nie opłaca mi się utrzymywać dwóch telefonów bo polączenia taktak - orange i orange-orange realnie kosztują mnie tyle samo, czyli 30gr. A dodatkowo nie muszę pilnować żadnych pakietów.
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-01-17 14:56
    miethek: radze ci chłopioe - przejrzyj na oczy. 3 lata siedzialem w POPie i przed tygodniem powiedzialem DOŚĆ. Caly czas te same stawki, znacznie pogorszona oferta PROFIT (droższa), promocje które sie wzajemnie wykluczają (spróbuj uruchomic np PAKIET i coś jeszcze), Pakiety maja ograniczony czas przydatnosci TRZEBA wygadać wszystko co do minuty lub...dokupic kolejny pakiet, do tego brak mozliwosci swobodnego przenoszenia połączen, dluższa waznosc konta w TT, profity za rozmowy przychodzace...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2007-01-17 14:57
    Pop jako oferta jest do kitu. Ja nie wiem jak mozna tego nie widziec....ufff. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-01-17 14:59
    trzeba miec klapki na oczach by tego nie widziec. Pomijam fakt megapakietu gdzie minuta kosztuje 20 groszy a sam pakiet jest bezterminowy, do tego co chwilę promocje pt 100% gratis (do wydania na wszystko). DOladowalem sobie od razu TT kwotą 150zł i wskoczyło mi na konto 300zl. W Popie za te same pieniadze dostałbym 180zł .... O czym chcesz chłopie dyskutować ? POPa na razie trzymam bo mam na karcie 140zł - wygadam i SIM leci do kibla
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2007-01-17 15:03
    *miethek Wejdz sobie na strone Ery... i poczytaj sobie wszystko na temat Tak Tak-a, bo Ty chyba tej oferty nawet nie znasz....i dziwi mnie co w tej Erze robisz? Jak blade masz pojecie o ofertach i w dodatku ciezko myslisz, aby moc zrozumiec zasady na jakiej te oferty sie opieraja i moc wowczas obiektywnie dojsc do wniosku co jest lepsze? Tyle....Dziekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    miethek pisze: 2007-01-17 15:53
    wszystkie odpowiedzi w postach wyzej:) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    andrew pisze: 2007-01-17 17:03
    tyle różnych opcji jak ta, plus mega pakiety, plus tanie numerki, granie na czekanie i to nie wszystko nie ma np w popie czy simplusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Blekitne pisze: 2007-01-17 19:11
    ta zasieg w orange... Gdzies wyjede oddale sie troche to juz slabo no nie wspomne o tym ze jak jestem na uczelni to tam juz prawdziwy cyrk jest z zasiegiem a niby warszawa... :D Tel w orange to byla jedna z moich najglupszych decyzji w zyciu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2007-01-17 19:13
    @miethek: chyba zbyt dużo czasu poświęcasz na buszowanie po internecie skoro Ci takie głupoty wypisujesz o zasięgu bo może Tobie oferta orange bardziej pasuje tego akurat nie neguję :). Akurat u mnie jest dokładnie odwrotnie z tym zasięgiem tzn często zrywa połączenie w orange gdzie era działa bez najmniejszych problemów. Reasumując nie można uogólniać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2007-01-17 22:51
    Happy taniej nawet bez "stażu" czyli obniżek za lojalność z pozstawowymi cenami i megapakietami i tak najbardziej się opłaca. Ja skorzystałem z podwójnego doładowania i strzeliłem sobie doładowanie z góry za parę miesięcy. Minuta mnie kosztuje 30 gr poza sieć i 10gr w sieci i na stacjonarne. Era nie jest siecią, do której dzwonię najczęściej - to jest Orange, ale dużo dzwonię na stacjonarne też i po prostu przy tej opcji nie muszę mieć stacjonarnego. Uważam, że ta oferta jest najlepsza narynku
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2007-01-17 22:55
    Happy taniej nawet bez "stażu" czyli obniżek za lojalność z pozstawowymi cenami i megapakietami i tak najbardziej się opłaca. Ja skorzystałem z podwójnego doładowania i strzeliłem sobie doładowanie z góry za parę miesięcy. Minuta mnie kosztuje 30 gr poza sieć i 10gr w sieci i na stacjonarne. Era nie jest siecią, do której dzwonię najczęściej - to jest Orange, ale dużo dzwonię na stacjonarne też i po prostu przy tej opcji nie muszę mieć stacjonarnego. Uważam, że ta oferta jest najlepsza narynku
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2007-01-17 22:55
    Happy taniej nawet bez "stażu" czyli obniżek za lojalność z pozstawowymi cenami i megapakietami i tak najbardziej się opłaca. Ja skorzystałem z podwójnego doładowania i strzeliłem sobie doładowanie z góry za parę miesięcy. Minuta mnie kosztuje 30 gr poza sieć i 10gr w sieci i na stacjonarne. Era nie jest siecią, do której dzwonię najczęściej - to jest Orange, ale dużo dzwonię na stacjonarne też i po prostu przy tej opcji nie muszę mieć stacjonarnego. Uważam, że ta oferta jest najlepsza narynku
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2007-01-17 23:01
    Kurde, sorki za wielokrotny komentarz, ale w sumie powinien za to przeprosić administrator systemu... Cały czas ten błąd się powtarza i nic z tym Panowie nie robicie...
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2007-01-18 17:28
    Ja uważam TT za najlepszą ofertę w tej chwili i NIGDY nie zaproponowałbym remisu z POP-em (zrezygnowałem nawet z POP-a na okrągło). TT jest przyjaxnieszy w obsłudze. Ale ma też parę wad wymienionych powyżej w szczególności: 1. przy dużych doładowaniach dodają marne EraJednostki zamiast kasy jak u innych. 2. pływający zasięg (widać to na Cellinfo) i słaby np. Kraków Pychowice. 3. jeżeli pakiety są takie super, to czego nie wprowadzą ich na stałe do oferty albo stawki pakietowe do cennika? To tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    Madman pisze: 2007-01-29 23:24
    Jezeli ktos szuka smsów w TT za 1 gr - to proszę bardzo; są pakiety ; za 6 zl 600 SMSow lub 100 MMS; a jak chcesz Gadu Gadu to za zeta za tydzien masz za darmo, z kazdym!!! TT ma zdecydowanie beściacką ofertę; Promocja 2xtt konczy sie już w środę...NIE PRZEGAPCIE!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: