Pakiety MMS w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 66

Idea przygotowałą nową usługę - PAKIETY MMS.

  • Za 5 zł (6,10 z VAT) abonent Idei otrzymuje Pakiet MMS 10 czyli pakiet 10 MMSów (do wykorzystania do końca okresu rozliczeniowego)

  • Za 10 zł (12,20 z VAT) abonent otrzymuje PAKIET MMS 25 czyli 25 MMSów (do wykorzystania do końca okresu rozliczeniowego)

Aktywacji usługi można dokonać przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *22. Koszt aktywacji usługi 2 zł (2,44 z VAT). Deaktywacja usługi jest możliwa poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *22. Koszt deaktywacji 0,50 zł (0,61 z VAT)

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:06
    to moze niedlugo beda w cenie sms :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTU$IEK pisze: 2003-07-18 22:07
    Pierwszy jestem!!! Ale jaja!!! Hi hi No to się porobiło... Fajny bajer. Miły ukłon w stronę klientów. POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:08
    ciekawe kiedy odzew konkurencji?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:09
    BARTU$IEK: nie chce sie klocic kto byl pierwszy. spojrz na godzine :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-18 22:11
    Info bylo juz kilka godzin wczesniej na stronie JUDEI :) Chyba po raz pierwszy... W sumie bylo do przewidzenia - JUDEA same pakiety wprowadza...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-07-18 22:31
    popieram i zgadzam się z VIP-em
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:31
    pytania: ile mms-ow wysylacie? kto z tego juz korzysta na szeroka skale?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:43
    no moze z ta "szeroka skala" troche przesadzilem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-18 22:54
    Ja jak mialem 100 darmowych to wysylalem 100 + jakies 20 a teraz moze 1 lub 2 na miesiac :) Moge az do 5 osob wysylac wiec na co oni licza?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-18 22:57
    Bart_22: no wlasnie. jeszcze nia za bardzo mamy do kogo wysylac. ja tez maksymalnie nalicze 5 osob
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek_00 pisze: 2003-07-18 23:37
    no to widze że ceny mmsów idą w dół i to dość ciekawie www.ideagsm.w.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    maciass pisze: 2003-07-19 01:35
    zajebiste!! tylko ze trzeba miec aparat z mms!!!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-19 02:50
    O aparat dziś nie trudno... choć np motka 720 i 722 nie są kompatybilne z mms... obsługuję je a nie w pełni... :) Ale np t68 jest juz za 49zł i są też tańsze... Póki mms będzie droższy od sms to mało ludzi będzie korzystało, chyba że różnica cenowa będzie minimalna - wtedy muszą nowe pakiety wprowadzić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-07-19 06:50
    ani mnie to ziębi ani grzeje - i tak nie bedę z nich korzystał. Nawet jak były za darmo to nie miałem potrzeby ich wysyłać
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-19 10:37
    Jak widac nie kazdemu sie podobaja :) Ale majac do wyboru sms i mms w tej samej cenie, zakladajac ze nawet nie chcesz plikow wyslac, to masz porownanie - k x 160 znakow lub brak ograniczen:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-19 10:46
    na razie za bardzo jestesmy przyzwyczajeni do sms i pewnie przez dluzszy czas tak zostanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2003-07-19 12:23
    25mms za12,20 to bardzo dobra cena zwazywszy ze w mms mozna wrzucic kilka sms-ow + jeszcze obrazki,melodyjki itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-07-19 13:14
    Jakby nie patrzec, to wprowadzanie pakietow znaczaco obniza koszty uslugi i sprawia, ze ta staje sie bardziej popularna! Brawo! MMSy w cenie od 0,488zl to sprawa rewelacyjna - mozna latwo policzyc ze moze sie to stac oplacalna forma komunikacji, alternatywna do SMS (tylko musimy poczekac, az aparaty obslugujace MMS beda czesciej spotykane na ulicach niz w salonach GSM). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    radagast pisze: 2003-07-19 13:57
    naprawde niezły bajer!!!! ciekawy pomysł, tylko zeby było jeszcze w popie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-19 14:36
    majac pakiet mms szybko sie do nich przyzwyczaimy. a to oznacza ze bedziemy ich wysylac coraz wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-19 14:39
    a to oznacza (nikomu nie bedzie sie chcialo liczyc ile juz wyslal), ze po przekroczeniu pakietu bedziemy wykorztstywali normalne, co odbije sie pozniej na rachunku. jezeli nie wykorztstamy pakietu to tez jestesmy do tylu bo juz za nie zaplacilismy
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-19 14:40
    no ale na razie brzmi niezle, bo wychodzi dosyc tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-07-19 19:05
    ***Chris_*** Czy drogie? To zalezy od postrzegania i od tego z jakiego OPa sie korzysta... rozbieznosci sa duze, np: Idea abonamentowa 0,1605/min z VAT, Simplus MULTI 0,75zl/min z VAT (przedzial 'od do' - WAP 'wdzwaniany', bez uwzgledniania ewentualnych pakietowi WAP over GPRS, ktory nie jest dostepny we wszystkich taryfach GSM).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-19 20:12
    Bart_22, Lukasz - za tę cenę to ja dużo więcej esemesów z PlusNet-u przez WAP wyślę do znajomych, których najwięcej mam w Plusie (do kontaktów firmowych raczej esemesów nie wysyłam). A ponieważ mało kto ma telefon z ememesami a jeśli już to jakość obrazków jest tak wysoka, że nawet nie odbierają ememesów z załączonymi obrazkami - w końcu za połączenie muszą także zapłacić... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-07-19 20:57
    Ja np nie wysylam wcale mmsow. Moze dlatego ze nie mam takiego aparatu ale w sumie jak to wlo kiedys mowil nic nie zastapi dobrego cyfraka.
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-19 22:41
    zgadza sie ale juz niedlugo telefony beda miali ponad 1 megapixel i zdjecia beda calkiem ladne :D a co do tych pakietow to duzo taniej nie wychodzi i trzeba placic z gory no ale jak kto woli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-20 00:34
    dzisiaj znajomy podesłał mi zdjęcia z N7250 i T310... No nic ciekawego - technicznie oceniając :-) Z Nokii jakby zdjęcie przez ułamkowy (zmniejszający ogniskową) konwerter robione - bardzo nienaturalne, w dodatku w rozdzielczości tylko 352x288 pikseli. Z T310 (to SonyEricsson? nie napisał mi co to za telefon) w 640x480 ale baaardzo duże szumy przy słabym oświetleniu i całkowicie nieostre nawet przy idealnych warunkach oświetleniowych i dużum kontraście. Nie ma co porównywać ze zdjęciem w tej samej rodzielczości przy najgorszej jakości (dużej kompresji) z aparatu cyfrowego. Nie wiem jak takie zdjęcie wygląda na wyświetlazcu aparatu po przesłaniu go ememesem, wiem jak wygląda zdjęcie z aparatu przekonwertowane na potrzeby np. 6610 wysłane ze skrzynki PlusNet - znośnie, chociaż nawet nie poczciwie. Już widzę jak fatalnie widać zdjęcia z tych telefonów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-07-20 03:30
    dla kogos kto przyzwyczail sie przez 100 free mmsow do slania to ulga... dla reszty nie za bardzo w szczegolnosci dzieki malej liczbie aparatow wyposazonych w ta usluge
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-21 01:00
    wlo***Nie mozesz przeciez porownywac do cyfrowek - daleko im do tego! Nie wiem jak na nokii wychodza, ale aparaty z eryka/SE (T310 to SE) maja to do siebie ze nie moga byc w nawet minimalnym ruchu w trakcie "cykania". Wysle Ci kilka na mejla to sobie zobaczysz. Można zrobić ciekawe fotki, ale żadne rewelacje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-21 01:02
    wlo***Wiem ze ta kase mozna lepiej wykorzystac, ale jezeli juz musisz komus np dlugi text poslac to mms jest wrecz idealny do tego (poki mozesz na klawiaturze z kompa wklepywac a nie na cyferkach fonu...)
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2003-07-21 03:49
    Ja nie widze przyszlosci dla wykorzystania ap.komorkowego do robienia(!) i do przesylania zdjec.Od tego mam porzadny aparat cyfrowy+internet.Ale z checia wykorzystalbym je do przeslania dluzszego tekstu.Lecz nie przy tej cenie mmsa.pzdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-07-21 04:53
    MMSy to jak na razie bajer i to raczej dla bogatych. A opy chcą na to wytworzyć sztuczne zapotrzebowanie - kasiorka im pachnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-07-21 04:58
    Póki co olałbym to wszystko, bo pachnie mi to komercją! :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-07-21 05:04
    Powtarzam: olać MMSy (na razie, co będzie kiedyś to zobaczymy)
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-07-21 11:40
    Oczywiście aktywacja 2,44zł, deaktywacja 0,61zł. Nie mogli sobie podarować.. 2,44zł to prawie 5 MMSów w Plusie! Tyle mniej więcej na razie wysyła przeciętny użytkowanik MMSów miesięcznie. Oj Ideo..
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2003-07-21 20:57
    ja mysle ze przyzwoita cena, ale i tak niewiele osob na razie wysyla mmsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-22 04:24
    niech tylko wszyscy nie zaponinaja ze cena MMSów w plusie to 2 zł + VAT, w tej chwili jest promocja i sa przez wakacje po 50 gr + vat. A cena w Idei jest bardzo pozytywna!!! mam nadzieję ze bedzie tendencja spadkowa cen i zarazem tendencja wzrostowa ilosci wysylanych MMSów. A poza tym widze ze prawie wszyscy tu obecni NIE UŻYWAJĄ mmmsów!?!?!? jak dla mnie to po prostu bajeczne rozwiazanie!!!! zawsze mozna przeslac gotową fotkę z wakacji lub sie zapytac zony takie buty cz yinne chcesz??? albo po prostu zlapac dana chwile i ja przesłac!!! jezeli nikt nie wysyla z was MMMsów to gdzie podzialy sie te wszystki telefony z ostatnich promocji, czyżby nikt ich nie kupował?!?!? no tak wiekszość bałwanów kupiła np 7650 w erze zeby poszpanowac i nie wie co ten telefon potrafi?!?!? pozdrawiam i pomyślcie po co wam takie fony, jak i tak wiekszosc uzywa go tylko do rozmów!?!?!?!
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-22 04:35
    na golu tylko komentujecie: za drogo, kiepski telefon, bo nie ma tego i tamtego, a mógłby miec to i tamto. a ja tu widze ze wiekszość uzywa pwenie klasyki typu 3210,3310, jakis SAGEMÓW junior, na dodatek używa tego razem w komplecie z PRE-PAIDem. to po co panowie ( i panie tez oczy-wiście) sie tak wylewać bez sensu. Proponowałbym nie zabierac głosu w sprwaie która was nie dotyczy. --------- A propos MMSów, to jakosc zdjec na wyswietlaczach od 4096 kolorów w góre jest naprawdę spoko, rozdzielczosci są akuratne (pixele), i przy tak małym wyświetlaczu (rozmair) wychodzi ładna rozdzielczość. Jest jednak małe ale, wiekszosc telefonów obsługuje MMSy ale bardzo badziewnie!!! np NOKIE!!!! wszystkie (no z wyjątkiem tej nowej 6600, która ma juz je rozbudowane). pierwszy telefon z MMSami T68i to poprostu bajka do kazdej nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-22 04:43
    osobiscie jest jescze jedna sprawa, popularnosci MMsów lub transmisji danych!!!! BARDZO ale to BARDZO denerwuje mnie brak mozliwosci kontaktu normalnych aparatów cyfrowych z komórką!!!!!!! PRawie kazdy telefon ma IRDĘ, a w czym jest problem zeby cyfrówki tez ją miały?!?!? wtedy zajebiste zdjecia bezpośrednio do komorki przez IRDĘ do fonu i MMSem lub emailem!! Dlaczego producenci aparatów nie stosuja takiego rozwiazania??? Bardzo głupie podejście mają do tego!!! (nie mowię o BlueTooth, irda by wystarczyła) zarobili by wszyscy, i operatorzy i producenci aparatów!!!!!! tylko niech ktos od razu sie wylewa ze przeciez jest taki aparat!!! wlasnie jest jakis badziew sprzed 2 lat, pewnie jeden moze dwa modele, ktore to potrafią ale ja mowie o ogóle. ----- ale rozpisałem, pozdrówka i zacznijcie MMSowac, bo to fajna sprawa. NARKA
    0
  • Users Avatars Mini
    radagast pisze: 2003-07-22 10:46
    a ja sobie zamawiam od nowego okresu, czyli od 26 lipca!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-22 13:13
    x-treme***Jak to wychodzi z objetoscia fotek z cyfrowek? Nie beda za duze dla mms? A co do t68 - popieram - mms ma jak narazie najlepsze. Cos slyszalem ze w nokii nawet nie mozna robic mms opartego na "stronach"...
    0
  • Users Avatars Mini
    rol pisze: 2003-07-22 14:01
    Bart_22 Przyzwoite zdjecie cyfrowe które mozna przenieść np na papier w formacie 10x15 musi miec około 1.5mb. Tak wiec pomysł z transferem jest bezcelowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-22 15:34
    rol***Wlasnie tak mi sie wydawalo... :) Wiec jak widac obecnie irda w cyfrowkach jest zbedna. I o mms nie mowiac... 100kb :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-22 18:54
    x-treme - nawet wysyłając via e-mail z komórki takie zdjęcie to wybacz ale nawet ludzi z pieniędzmi na to nie stać :-) rol - nie przesadzaj - zdjęcie od 1600x1200 w górę (oczywiście proporcje są nieco inne) przy dobrej kompresji są wystarczające na "pocztówkę". Sam robię 2024x1536 przeważnie i nie rozróżnisz czy to z negatywu czy z karty. A tej wielkości zdjęcie zajmuje jakieś 600-800 kB. Czasem oddaję do zrobienia odbitek nieskompresowane zdjęcia, ale bez przesady - tylko do powiększeń :-) No i sprawa transmisji przez podczerwień... Jescze nie widziałem komórki z szybszym portem niż 115200 bps... jak długo szło by takie zdjęcie z aparatu do komórki? Nawet niewielkie - 300 kB? Dobre pół minuty... A co na to pamięć telefonu? Sądzę, że to co oferują producenci, czyli brak irdy w cyfrówkach jest najlepszym rozwiązaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:24
    ***wlo*** bart_22*** rol **** troche sie z wami nie zgadzam.. ------ Po 1. nie maialem na mysli od razu przesylania zdjec do odbitek tylko w najmniejszej rozdzeolczosci 640x480 czyli takiej samej jaką oferuja w wiekszości aparaty w komórkach. Jednakże nie ma co porownywac JAKOŚCI zdjecia, lepsza optyka, zoom otpyczny (w zaleznosci od cyfraka), ostrosc, zywe kolory i w ogole!!!! takie zdjecie z cyfraka (np mojego, starego, OLYMPUS C-200 zoom) ma srednio 70 kb, mam tez mozliwosc zrobienia RESIZE zdjecia do 320x240 wtedy waży ok. 35-40 kb. to sa juz rozmiary dla kazdego tel obsługujacego MMSy. a i tak MMsy mogo miec do 100kb. ---- Po 2. same komorki oferuja resize zdjec. bo i po co komu ogladanie w komorce zdjecia 640x480 na wyswietlaczu 128x128(nokia) lub 160x120(nokie 7650i3650) lub 101x80(SE), a wiekszosc ma JAVE i tak mozna dodatkowy programik wgrac do obrobki zdjec !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:35
    ------ Po 3. A jezeli fakt ktos potrzebuje puscic zdjecie do odbitki lug gazety (np. fotoreporter - i tak to robią) to musi miec druga skrzynie zwana laptopem, aparat do laptopa, potem zdjecia mailem przy wykorzystaniu komorki przez GPRS (ale to raczej nie opłacalne przy wiekdzych ilościach danych) lub zwykle polaczenie DANE (CSD-do 14,4kbajtów/s). ( w plusie jest zajebioza bo jest HSCD!!! 43,2kbajtów/s). i wez se tachaj laptopa na wycieczke!?!?! a tak tylko bylaby komorka i cyfrówka!!!! o to mi chodzilo.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:35
    ------ i jescze o odbitkach. do odbitki 10x15 rozdzilczosc 1280x960 juz wystarcza( nie widac pixeli) a to jest 1.3 MegaPixla!!! przy 1024x768 lekko widac pixelki dla wprawionego oka komputrtowca, zwykly ludź tego i tak nie zobaczy!! oczywiscie ze im wiecej pixelków mamy na zdjeciu 1600x1200 (2.1 megapixla) czy 2048x1536 (3.1) (moje nowa cyfrowka Fuji FinePix S602 ZOOM) lub wiecej 2560x1920 (5mega) (np sony V1 lub DSC F-717) jest lepiej, zdjecie jest bardziej szczególowe a co za tym idzie ostrzjasze i wyraźniejsze. ---- tyle na temat mojego wywodu. POZDRÓWKA
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:38
    sory, w postach o transferze **** DANE (CSD-do 14,4kbajtów/s). ( w plusie jest zajebioza bo jest HSCD!!! 43,2kbajtów/s).**** miało być oczywiscie kiloBITÓW nie bajtów. sorki sie zagalopowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:48
    *** wlo*** piszesz o dlugim transerze przez IRDE, ja napisałem ze taka irda prawie nic ni kosztuje i moglaby byc w kazdej cyfrówce. ale kto powiedział ze nie mogliby dawac BlueTootha ?!?!?!? tylko pomyslcie jakie nowe mozliwosci!! A poza tym znalazłem dwa rozwiażania!!! Komorka (raczej palmtop) SonyErocsson P800. obsługuje kart pamieci MEMORYSTICK DUO (o polowę mniejsze od zwykłych), w zestawie jest przejscióweczka do karty i z malego DUO robi sie normalna. taka norlana ladujemy sobie do jakiegokolwiek aparatu cyfrowego sony, traskamy zdjecia, przekaladamy karte do P800 i juz ;-))) Telefon jest wypaśny, choruje na niego ale niestety nie cyfraka Sony. P800 w olnej sprzedazy 3000 + vat. Jak kogos stac to rozwiazanie ma gotowe!!! najlepszy duet P800 + DSC F-717 razem 3660+5000= 8660 jak kogos stac to juz niech kupuje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:51
    rozwiazanie nr 2.... Nokia 3650 obsługuje karty pamieci MMC (multimedia Card) (chyba ten typ) , tak więc kupujemy cyfrówke ktora obsjuguje te karty i tez problem mamy z głowy!!! ------- no tak ale to tylko dwa rozwiazania, a apartów i komorek jest duzo wiecej i napradwe taka IRDA pokonała by wszelkie bariery. Pomyślcie, jak zycie staloby się prostsze. POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 11:55
    jak ktos sie nie zgadza z tym co napisałem, ręka do góry ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 13:16
    Dosc "wyraznie" i "szeroko" nam przyblizyles swoj punkt widzenia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 13:17
    W ogole to zeszlismy z tematu...
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 15:40
    no niby tak, zeszlismy jedank dalej to temat zwiazany jak by nie patrzyl z MMSami, a ludziska w tutejszych postach piszą ze drogo, i w ogóle, ale i tak nie korzystają z MMSów, a moja konkluzja sprowadza sie do tego ze MMSy byłyby bardziej powszechne, gdyby mój wymieniony powyżej sposób kontaktu aparatów cyfrowych z komórkami ISTNIAŁ, i ludziska zaczęli by i przekonali się MMSów, ze to nawet całkiem fajne i przyjemne zjawisko. Otrzymać na ekran swojego fonu zdjęcie od ukochanej na przykład. POZDRÓWKA
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-23 15:42
    tak wiec jestem za oferta IDEI, z tymi pakietami, chociaż sam mam +.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 16:40
    A poza tematem [teraz ja:)] - co powiesz nt + bo zastanawiam sie czy nie zmienic sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-23 16:38
    Ale w pełni nie wykorzystasz cyfrówki z mms!! Ograniczenie to chyba 100kb, nie? A te pakiety mogą być, ale nie skorzystam bo mało mms posyłam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-24 01:43
    Bart_22 - zmień na Plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-24 12:18
    wlo***why? Wczoraj przeczytalem o nowej ofercie "zostanmy razem", jest na tyle kuszaca ze musze zobaczyc co zaoferuja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-24 12:30
    wlo***Wlasnie patrzylem na oferte + i nie potrafie sie polapac!! Dlaczego tam nie mozna zamieniac sms na minuty i odwrotnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-25 00:50
    {{OFF TOPIC}} cze ***bart_22 widze ze masz idee, jak dla mnie to jakas porazka zamiana minut na smsy!!!! osobiscie mnie to denerwuje, i chwała panie, że + akurat tego nie zrobił. A propos najwyższej taryfy plus 400 to fakt, przesadzili 200 smsów daja, a i tak wiekszosc ludzi wydzwaniajacych 200 minut raczej z takiej ilisci smsow nie korzysta, raczej malolatay. ja kdla mnie abo +100 i +200 to rewlka {{end OFF TOPIC}}
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-25 00:57
    a co do MMSów i cyfraka no tak mms to 100KB, ale telefony maja (no nie wszystkie) klienta poczty email i wtedy mozna wszystko wysylac jako zalacznik bez ograniczen. a co do ceny 50 gr za mmsa w idei w pakiecie to spoko, juz mniej sie oplaca kombinowanie, bo wlasnie taniej kiedys bylo wyslac zdjecie np 10kb jako poczte z telefonu przez GPRS niz MMSem. a teraz cena uslugi sie prawie wyrówna
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-07-25 02:14
    e-xtreme: mowisz o mms w t68 nokii 7650... widziales w x6? to jest do piero cos... a zamiana minut na sms jest bardzo uzyteczna-nigdy nic mi nie przepada-a jak wysylam duzo sms to biore pakiet sms-i najpierw wykorzystywany jest pakiet a pozniej zamieniane minuty na sms...pozatym duzo jest osob ktore sms uzywaja sporadycznie
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-25 13:10
    *** trojkąt---- chodzi ci o bajery jakie mozna zrobic ze zdjeciem?? dolozenie ramki, sepai i te inne pierdoły?? pewnie tak. o tym wiem bo kumpel mi mówił z salonu jak sie nim bawił. tylko nie wiem jak w X-6 jest ze stronicowaniem MMSów, czy mozna zrobic prezentacje z kilku obrazków i roznych dziweków tak jak w SE. ZADNA nokia tego nie potrafi (oprócz nowej 6600, co bedzie za pol roku w sprzedazy ;-) )
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-26 23:47
    Bart_22 - bo nie można i już :-) taka taryfa :-) mnie się pytasz? Ja zmieniłem Non Stop 150 na Plus 200 z dużym pakietem i taktowaniem sekundowym i jestem zadowolony. A esemesy będę pisał z palmtopa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-29 16:59
    x-treme: Dobrze widzisz :) Ale ostatnio rzadko korzystam z tel, mniej wiecej na rowni sms i rozmowy. Nie wiem moze to przyzwyczajenie ze zamienne. wlo: Ile Cie w tym abo wychodzi?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: