UPC rozpoczęło kampanię telewizyjną wykorzystująca wizerunek Katarzyny Pakosińskiej.
Katarzyna Pakosińska jest jedną z najbardziej lubianych kobiet w Polsce. Od lat doskonale łączy profesjonalizm na scenie z nadzwyczajnym poczuciem humoru. Jest osobą aktywną i wszechstronną – zawodowo nie tylko realizuje się jako artystka kabaretowa, ale także prezenterka, czy dziennikarka. W czerwcu w mediach pojawiły się wyniki badań (ranking Celebrity Monitor), które wskazały na nią jako najsympatyczniejszą gwiazdę polskiego show-biznesu.
„Usługi, takie jak szybki Internet, cyfrowa telewizja, czy telefon zdecydowanie ułatwiają mi codzienność i usprawniają funkcjonowanie we współczesnym świecie. Jestem osobą, która musi mieć stały kontakt ze światem i przyjaciółmi. Z racji wykonywanego zawodu i częstych wyjazdów, bezpośrednie kontakty z nimi mam dość ograniczone. Internet od lat jest narzędziem, bez którego nie wyobrażam sobie kontaktów zawodowych z zagranicą, dzięki niemu jednocześnie mogę komunikować się z Gruzją, Sycylią, Wielka Brytanią i innymi krajami.” – wyjaśnia Katarzyna Pakosińska. „Nie bez znaczenia był dla mnie fakt, że propozycję współpracy otrzymałam właśnie od UPC, jednego z najbardziej innowacyjnych operatorów w Polsce. ” – kontynuuje.
Trzy 30-sekundowe spoty prezentują pakiet usług UPC, podkreślając ich innowacyjność i funkcjonalność. Ich bohaterka zostaje przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood, spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet najszybszego na rynku Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu.
Nowa kampania wizerunkowa UPC ruszyła 2. sierpnia br. Od 9 sierpnia kampania widoczna jest w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalu Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl, Od 16 sierpnia spoty telewizyjne będzie można zobaczyć w kanałach - TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central i Eska TV. Dziś kampania startuje także w prasie.
Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.