W niedzielę zakończyły się igrzyska olimpijskie w Paryżu. Przez ponad 2 tygodnie widzowie mogli cieszyć się relacjami z najważniejszego sportowego wydarzenia świata na antenach Eurosportu oraz na platformie Max. Był to historyczny czas dla Eurosportu, który zanotował rekordy oglądalności.
Każdą z transmisji olimpijskich na antenach Eurosportu 1 i Eurosportu 2 oglądało średnio blisko 500 tys. osób, co jest ponad dwukrotnym wzrostem w porównaniu do igrzysk w Tokio.
W środę 7 sierpnia Eurosport 1 zanotował rekordową oglądalność dzienną w historii (SHR 8,46). Wszystkie 10 dni z najwyższą oglądalnością w historii stacji miały miejsce w trakcie igrzysk w Paryżu. Eurosport 1 był w tym okresie czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i numerem jeden wśród kanałów płatnych. Eurosport 1 i Eurosport 2 przyciągnęły ponad 1/3 całej widowni igrzysk olimpijskich w Polsce.
Największą widownię osiągnął sobotni finał olimpijskiego turnieju siatkówki mężczyzn, który w Eurosporcie 1 oglądało blisko 1,7 mln widzów. Wszystkie transmisje z igrzysk w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2 zgromadziły w sumie ponad 13 mln fanów.
Warner Bros. Discovery relacjonowało igrzyska także w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w programach informacyjnych na czele z TVN24. W mediach społecznościowych Eurosportu opublikowano ponad 4 tysiące postów o tematyce olimpijskiej, które wygenerowały aż 470 mln wyświetleń i zaangażowanie na poziomie 36,5 mln. Materiały wideo publikowane w trakcie igrzysk obejrzano 275 mln razy. Na stronie eurosport.pl pojawiło się około 700 artykułów i blisko 2200 materiałów wideo, które wygenerowały ponad 20 mln odsłon i przeszło 13,5 mln wyświetleń wideo.
Igrzyska olimpijskie w Paryżu były wielkim sukcesem dla Warner Bros. Discovery na poziomie europejskim. Relacje na platformach WBD – w Max i discovery+, kanałach Eurosportu oraz otwartych telewizjach w Norwegii (TVNorge), Szwecji (Kanal 5) i Finlandii (Kutonen, TV5) – dotarły do aż 215 mln osób, co stanowi wzrost o 23% procent w porównaniu z igrzyskami w Tokio. W trakcie igrzysk w Paryżu użytkownicy oglądali za pośrednictwem platform streamingowych WBD nieprawdopodobne 7 miliardów minut! Warner Bros. Discovery odnotowało zdecydowany wzrost liczby subskrybentów na wszystkich najważniejszych rynkach, szczególnie w Polsce, Francji, Włoszech, Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Igrzyska olimpijskie można było również oglądać w ponad 50 oficjalnych strefach kibica w Polsce.