W niedzielę 12 listopada startuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową markę szerokopasmowego dostępu do internetu DialNet. Prasę, outdoor i anteny telewizyjne wypełnią reklamy z udziałem Mistrza Świata i Europy w pływaniu Pawła Korzeniowskiego.
Dynamiczne działania marketingowe nastawione na budowę ogólnopolskiego brandu wynikają z ambitnych planów firmy, która do końca dekady chce osiągnąć niekwestionowaną pozycję największego alternatywnego operatora telekomunikacyjnego, oferującego pełen wachlarz usług klientom w całym kraju.
Billboard:
Przeprowadzone w Dialogu w połowie tego roku szerokie badania potencjału rynku i potrzeb klientów w sposób jednoznaczny pokazały, że najważniejsze elementy oferty, determinujące wybór konkretnego dostawcy i usługi dostępowej (co więcej - wspólne dla wszystkich potencjalnych odbiorców, niezależnie od wieku, wykształcenia i statusu materialnego) to oszczędność, stabilność i atrakcyjność cenowa. Te same analizy wykazały, że skuteczna komunikacja powinna być jasna i czytelna, bazująca na faktach i skoncentrowana na unikatowych korzyściach.
Jak zatem przy tych założeniach pokazać esencję usługi DialNet: konkurencyjną i przede wszystkim stałą przez cały okres trwania umowy cenę, niezawodność, jakość i nieograniczony dostęp do internetu bez jakichkolwiek barier i limitów? Skojarzenie cech jest oczywiste: po prostu mistrzostwo i gwarancja sukcesu...w każdej dziedzinie.
Ambasadorem marki DialNet został Mistrz Świata i Europy w pływaniu Paweł Korzeniowski. Młody, dynamiczny, wytrwały i skuteczny – sukcesy są naturalną konsekwencją jego pracy i pasji. Jest idealnym uosobieniem szerokopasmowej oferty domowego internetu w Dialogu: szybki, niezawodny, wytrzymały – jednym słowem: niedościgniony!
Autorem pomysłu i scenariusza jest Butik Kreatywny Szczepanik i Żukowski, reżyserii filmów reklamowych podjął się Marcin Ziębiński, a realizację powierzono ITI Film Studio.
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest budowa świadomości nowej marki Dialnet i promocja usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. Spoty reklamowe - 30- i 15-sekundowe – będą emitowane na antenach ogólnopolskich w pasmach o najwyższej oglądalności (prime time): w telewizji publicznej (wszystkie kanały, również regionalne) oraz w stacjach komercyjnych (TVN i Polsat). Pojawią się głównie przy najpopularniejszych programach sportowych.
Dodatkowo – jako bezpośrednie wsparcie sprzedaży - kampania reklamowa obejmie regionalną prasę i rozgłośnie radiowe oraz miejskie nośniki mobilne (tramwaje i autobusy).
W ramach kampanii reklamowej na antenie telewizyjnej emitowane będą również billboardy sponsorskie wykorzystujące fakt sponsorowania przez Telefonię Dialog Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu. Mają za zadanie budować jak najwyższą rozpoznawalność Dialogu w kraju kształtując obraz firmy nowoczesnej, skutecznej i eksperckiej, gwarantującej odbiorcom swoich usług pełną skalę możliwości komunikacyjnych. Pojawią się głównie przy najpopularniejszych programach i wiadomościach sportowych. Dialog będzie również oficjalnym sponsorem relacji telewizyjnej z Mistrzostw Europy w Helsinkach (7-10.12.2006) na antenie TVP1.
Podpisana w październiku br. umowa sponsoringowa między Polskim Związkiem Pływackim i Telefonią Dialog obowiązuje przez cztery najbliższe lata. Do końca tego roku Telefonia Dialog będzie Sponsorem Głównym Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu, zaś w kolejnych latach sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego i Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu. Odrębna indywidualna umowa reguluje sponsoring Mistrza Świata i Europy w pływaniu – Pawła Korzeniowskiego.