Serwis www.paygsm.pl, który umożliwia zakup telekodów uzupełniających konta telefonów komórkowych działających w systemach: Tak Tak, Simplus, POP oraz Heyah poprzez Internet, w ciągu pierwszych 6-ściu miesięcy 2004r. sprzedał ponad 19 000 telekodów (19 274 szt.), przy czym w samym czerwcu było to już ponad 4500 telekodów.
Dla porównania w całym 2003r. sprzedaż wyniosła 17 718 szt. telekodów.
Średnia cena zakupu to prawie 43 zł.
Na wynik wpłynęło m.in.:
ponad 2 letnia obecność na rynku - coraz większe zaufanie do serwisu
uruchomienie w styczniu 2004r. nowej wersji serwisu - nowy layout, uproszczony system zamawiania
podpisywanie kolejnych wartościowych umów co-brandowych - po Onet.pl, Hoga.pl, Bankier.pl, w tym półroczu dołączył m.in. Wapster.pl oraz Jabler.pl
stała współpraca z programem lojalnościowym PayBACK - każdy zakup premiowany punktami PayBACK
wejście Heyah do sprzedaży - wszelkie tego typu nowości są bardzo entuzjastycznie przyjmowane przez klientów on-linowych.
Poniższe dany najlepiej przedstawiają sytuację na rynku prepaid. Heyah (wejście w końcówce marca), który w ciągu 3 miesięcy osiągnął prawie 40% udział w sprzedaży telekodów przez Internet.
Dane I-VI 2004 na bazie sprzedaży w PayGSM.pl:
Operator/marka | I | II | III | IV | V | VI |
Heyah | 0,00% | 0,00% | 5,44% | 22,92% | 34,20% | 39,37% |
POP | 39,73% | 35,08% | 31,74% | 23,01% | 23,56% | 21,17% |
Simplus | 16,60% | 17,66% | 17,41% | 15,78% | 13,65% | 13,26% |
Tak Tak | 43,67% | 47,26% | 45,41% | 38,30% | 28,59% | 26,21% |