Październikowa „Rarka Plusa” - reklama TV

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 2

Plus przygotował kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Rarka Plusa” z udziałem kabaretu Mumio. Nowe działania, mają na celu promowanie najnowszej oferty Plus (post-paid) wśród klientów indywidualnych przedłużających umowę. Październikowa część kampanii obejmie telewizję oraz outdoor.

Ruszyła druga odsłona kampanii „Rarka Plusa”, która promuje najnowszą ofertę Plusa:
do 30% minut więcej dla abonentów przedłużających umowę oraz nowoczesne telefony
– dostępne wyłącznie w Plusie – Nokia 6730. Jest to ciąg dalszy działań reklamowych rozpoczętych we wrześniu pod hasłem „rarka”, które oznacza rzadką okazję, rarytas i gratkę.

Akcja najnowszego 30-sekundowego spotu kampanii, którego autorem jest agencja reklamowa PZL, po raz kolejny toczy się w salonie Plusa. Tym razem osobą odwiedzającą jest klientka, z którą sprzedawca dzieli się swoimi przemyśleniami na temat „rarki”, nazwy najnowszej oferty skierowanej do abonamentowych klientów operatora. W tej wersji reklamy pojawiają się dwa znaczenia tego słowa znane już z poprzednich spotów: „rarka” jako zapożyczenie od łacińskiego "rarus" i od tytułu powieści „Lalki” Bolesława Prusa.

Z comiesięcznych badań efektywności kampanii reklamowych TRACE wynika, że spoty sieci komórkowej Plus z udziałem kabaretu Mumio cieszą się niezmiennie dużą popularnością. Badania wykazują również bardzo dobre rezultaty pod względem atrakcyjności spotów
i zapamiętania oferty przez konsumentów.

Kampania „Rarka” jest obecna w mediach od 7 września. W październikowej odsłonie skoncentruje się przede wszystkim na telewizji. Uzupełnieniem reklam TV (formaty 15 i 30 sekund) będzie outdoor (tablice: 12x3, 12x4 i 6x3) oraz internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

Jako kontynuację wcześniejszych działań, w ramach tej części kampanii przygotowano również 15-sekundowy spot – animację, która kontynuuje promocję wrześniowej oferty: połączenia za 29 groszy za minutę do wszystkich w sieci (z wyjątkiem Play) i Nokię 6730.

Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Krzysztof Proszczuk
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Natalia Krzyśków, Anna Profic
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Andrzej Mroziński
Copywriter: Magda Goll, Wojciech Kowal, Jacek Borusiński, Darek Basiński
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Papaya Film
Media: TV, prasa, internet, radio
Dom mediowy: Universal McCann
Czas trwania kampanii: 07.09.2009-31.10.2009

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2009-10-08 10:53
    Te spoty reklamowe Plusa, grane przez kabaret Mumio, zawsze fajnie się ogląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2009-10-08 12:33
    reklama fajna. kabaret mumio zawsze daje rade. ale jezeli chodzi o sama oferte, to ja podziekuje raczej, zeby smsow nawet nie bylo w abonamencie? no, nie dla wszystkich ta oferta. moim zdaniem powinni oferte szybko poprawic, skoro orange tez dalo 29 groszy w abo i to chyba z lepszymi pakietami.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: