Plus przygotował kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Rarka Plusa” z udziałem kabaretu Mumio. Nowe działania, mają na celu promowanie najnowszej oferty Plus (post-paid) wśród klientów indywidualnych przedłużających umowę. Październikowa część kampanii obejmie telewizję oraz outdoor.
Ruszyła druga odsłona kampanii „Rarka Plusa”, która promuje najnowszą ofertę Plusa:
do 30% minut więcej dla abonentów przedłużających umowę oraz nowoczesne telefony
– dostępne wyłącznie w Plusie – Nokia 6730. Jest to ciąg dalszy działań reklamowych rozpoczętych we wrześniu pod hasłem „rarka”, które oznacza rzadką okazję, rarytas i gratkę.
Akcja najnowszego 30-sekundowego spotu kampanii, którego autorem jest agencja reklamowa PZL, po raz kolejny toczy się w salonie Plusa. Tym razem osobą odwiedzającą jest klientka, z którą sprzedawca dzieli się swoimi przemyśleniami na temat „rarki”, nazwy najnowszej oferty skierowanej do abonamentowych klientów operatora. W tej wersji reklamy pojawiają się dwa znaczenia tego słowa znane już z poprzednich spotów: „rarka” jako zapożyczenie od łacińskiego "rarus" i od tytułu powieści „Lalki” Bolesława Prusa.
Z comiesięcznych badań efektywności kampanii reklamowych TRACE wynika, że spoty sieci komórkowej Plus z udziałem kabaretu Mumio cieszą się niezmiennie dużą popularnością. Badania wykazują również bardzo dobre rezultaty pod względem atrakcyjności spotów
i zapamiętania oferty przez konsumentów.
Kampania „Rarka” jest obecna w mediach od 7 września. W październikowej odsłonie skoncentruje się przede wszystkim na telewizji. Uzupełnieniem reklam TV (formaty 15 i 30 sekund) będzie outdoor (tablice: 12x3, 12x4 i 6x3) oraz internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Jako kontynuację wcześniejszych działań, w ramach tej części kampanii przygotowano również 15-sekundowy spot – animację, która kontynuuje promocję wrześniowej oferty: połączenia za 29 groszy za minutę do wszystkich w sieci (z wyjątkiem Play) i Nokię 6730.
Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Krzysztof Proszczuk
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Natalia Krzyśków, Anna Profic
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Andrzej Mroziński
Copywriter: Magda Goll, Wojciech Kowal, Jacek Borusiński, Darek Basiński
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Papaya Film
Media: TV, prasa, internet, radio
Dom mediowy: Universal McCann
Czas trwania kampanii: 07.09.2009-31.10.2009