Pełne dane operacyjne Orange w II kw. 2010 r.

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 1

Pełne dane operacyjne Orange w II kw. 2010 r.:

Telefonia komórkowa 2009 2010
Baza klientów 1 kw. 2 kw. 3 kw. 4 kw. 1 kw. 2 kw.
Liczba klientów telefonii komórkowej (w tys.)            
Post-paid* 6 310 6 449 6 507 6 623 6 712 6,791
Pre-paid 7 370 7 318 7 228 7 090 7 062 7 238
NMT 1 1 1 1 1 1
Razem 13 681 13 768 13 736 13 714 13 774 14 029
Klienci operatorów wirtualnych (MVNO) 41 48 48 51 54 56
Abonenci dedykowanych usług mobilnego dostępu szerokopasmowego (w tys.) 368 378 375 388 400 433
Aktywne mobilne urządzenia dostępu szerokopasmowego (w tys.) 4 731 5 370 5 420 5 503 6 572 6 448
ARPU
Miesięczne ARPU dla telefonii komórkowej w danym kwartale (w zł)
Post-paid 75,1 72,9 69,4 67,6 64,5 69
Pre-paid 20,2 20,5 20,9 19,9 19,2 19,7
Zagregowane 44,8 44,9 43,8 42,7 41,2 43,6
ARPU z usług detalicznych (w zł) 33,6 35,1 35,4 34,4 33,0 34,2
ARPU z usług hurtowych (w zł) 11,2 9,8 8,4 8,3 8,2 9,0
ARPU z usług głosowych (w zł)            
Post-paid 58,4 56,4 52,9 51,2 48,8 53,0
Pre-paid 14,5 14,1 14,4 13,3 12,8 13,5
Zagregowane 34,2 33,8 32,6 31,4 30,3 32,7
ARPU z usług innych niż głosowe (w zł)            
Post-paid 16,6 16,5 16,5 16,4 15,8 16,0
Pre-paid 5,7 6,3 6,5 6,6 6,5 6,2
Zagregowane 10,6 11,1 11,2 11,3 11,0 10,9
Przychody z usług innych niż głosowe jako % całkowitych przychodów z sieci 23,5% 24,4% 25,3% 25,9% 26,0% 23,8%
Ruch i wskaźnik odejść            
AUPU (w min.)            
Post-paid 206,5 215,2 215,3 220,1 219,2 229,0
Pre-paid 60,3 65,6 71,3 70,7 78,0 98,4
Zagregowane 125,8 135,3 139,2 141,9 146,6 161,8
Wskaźnik odejść klientów telefonii komórkowej (w %)            
Post-paid 2,8 2,6 3,1 3,3 3,1 2,8
Pre-paid 20,7 14,2 17,7 16,6 15,1 13,7
Subsydia            
SAC (w zł)            
Post-paid 512,8 524,9 488,6 489,9 485,2 486,6
Pre-paid** 12,07 12,11 7,8 10,6 9,8 10,5
Zagregowane** 136,3 131,9 118,2 138,4 133,5 121,2
SRC (w zł) 605,9 646,9 580,4 594,3 531,0 535,8
Pokrycie            
Pokrycie dla sieci EDGE PTK Centertel (w % ludności) 99,5% 99,5% 99,5% 99,5% 99,5% 99,6%
Pokrycie dla sieci UMTS PTK Centertel (w % ludności) 52,9% 54,4% 54,9% 55,3% 55,4% 56,0%
Rynek telefonii komórkowej            
Wskaźnik penetracji dla usług komórkowych 115,2% 116,4% 116,7% 117,8% 118,5% 119,8%
Ilościowy udział PTK Centertel w rynku tel. komórkowej 31,1% 31,0% 30,8% 30,5% 30,5% 30,7%
Wartościowy udział PTK Centertel w rynku tel. komórkowej 32,1% 30,8% 31,0% 30,8% 31,5% 31,9%

* Z wyłączeniem klientów usług Orange WLL (uwzględnionych wśród klientów detalicznych telefonii stacjonarnej Grupy TP)
** Dane począwszy od 1 kw. 2009 zmieniono ze względu na korektę zawiązanej rezerwy netto (z SAC na kupony prowizyjne)

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    walter pisze: 2010-07-29 17:42
    Moze ktos mnie nakierowac, w ktorym zagadnieniu miesci sie loteria bmw? Cala 2 edycja sie przeciez miescila w tym okresie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: