Piąte urodziny „Żółtego Telefonu”

Newsy
Żródło: Yellowtel Polska
Opinie: 15

Już od pięciu lat mieszkańcy Warszawy i okolic mogą korzystać z numeru 63-77777 - całodobowej infolinii o usługach, produktach i firmach zawartych w bazie "Żółtego Telefonu"

"Żółty Telefon" jest własnością duńskiej firmy YellowTel A/S wyspecjalizowanej w usługach informacyjnych. W ciągu swojej 5-letniej działalności na stołecznym rynku udzielił ponad 12 milionów informacji telefonicznych. Codziennie, przez 24 godziny na dobę, pod numer 63-77777 i 94-94 dzwoni od 3 000 do 5 000 osób. Operatorzy "Żółtego Telefonu" udzielają ponad 200.000 informacji miesięcznie (średnio 3 informacje na 1 telefon). Z serwisu internetowego znajdującego się na stronie www.zoltytelefon.pl lub www.9494.pl korzysta miesięcznie ponad 20 000 osób.
  

  
Osoba dzwoniąca pod numer 63-77777 lub 94-94 otrzyma nielimitowaną ilość informacji o firmach oferujących poszukiwaną usługę bądź produkt. Na życzenie Klienta operator może przesłać listę teleadresową na wskazany przez niego adres e-mail lub numer faksu. Dodatkowo na hasło "Żółty Telefon" można uzyskać rabaty na usługi oferowane przez firmy współpracujące z Yellowtel.

"Do największych sukcesów Yellowtel Polska zaliczyłbym stały wzrost liczby osób korzystających z usług "Żółtego Telefonu", dużą rozpoznawalność marki, a także realizację założeń finansowych, co oznacza, że firma stała się rentowna i przynosi zyski - mówi Grzegorz Longić, Dyrektor Generalny Yellowtel.

Dotychczasowe inwestycje YellowTel A/S w Polsce wyniosły ok. 3 miliona USD. W ciągu najbliższych 2 lat firma zamierza zainwestować kolejne 2 miliony USD. Środki te zostaną przeznaczone na uruchomienie nowych usług, otworzenie nowych oddziałów - na początku w Gdańsku i Poznaniu, promocję oraz dodatkową infrastrukturę IT.

Obecnie "Żółty Telefon" pracuje nad uruchomieniem pomocy on-line, czyli chatu z operatorem, a także mapy interaktywnej pozwalającej na lokalizację wskazanych firm.

We wrześniu br. zaoferował potencjalnym klientom biznesowym nowe narzędzia marketingowe: telefoniczny spot reklamowy oraz Infolinię.

Telefoniczny spot reklamowy to oferta dla firm poszukujących nowych sposobów komunikacji z klientami. Firma Yellowtel Polska proponuje dwie formy dotarcia do klientów: poprzez zapowiedź początkową przed zgłoszeniem operatora oraz czasowe przełączenie rozmówcy na reklamę.
W pierwszym przypadku każdy użytkownik "Żółtego Telefonu" przed zgłoszeniem się operatora wysłucha reklamy trwającej ok. 10 sekund. Reklama będzie poprzedzona krótkim powitaniem. Po tym czasie użytkownik zostanie połączony z operatorem. Jeśli będzie on zainteresowany bliższymi informacjami na temat usłyszanej oferty, będzie mógł je u niego uzyskać.
Drugą opcją jest wykorzystanie czasu, w którym operator wyszukuje informacje w systemie komputerowym. Daje to możliwość emitowania ok. 10 sekundowego spotu reklamowego. Reklama ta będzie słyszana w trakcie dalszego łączenia rozmów do firm, które współpracują z firmą Yellowtel Polska. Dodatkowe informacje dotyczące reklamodawcy i jego oferty również będą dostępne u operatora.
Infolinia to propozycja dla firm, które chcą wykorzystać profesjonalne Call Center do swoich celów marketingowych. "Żółty Telefon", posiadający pięcioletnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów, dysponuje nowoczesną centralą telefoniczną, niezbędnym oprogramowaniem oraz zespołem wykwalifikowanych operatorów pracujących przez całą dobę. Firma Yellowtel Polska prowadziła już projekty infolinii dla klientów z branży finansowej i medycznej.


Dodatkowym bodźcem rozwoju "Żółtego Telefonu" będzie wprowadzenie przez TP S.A. z dniem 1 listopada 2002 roku dodatkowej opłaty za korzystanie z numeru infolinii 913 przy jednoczesnym limitowaniu liczby udzielanych informacji do dwóch. Koszt połączenia z "Żółtym Telefonem" - 63 77777 lub 9494 nie zmieni się. Oznacza to, że Klienci "Żółtego Telefonu" nadal będą płacić jak za połączenie lokalne, co z pewnością wpłynie na dalsze zwiększenie popularności serwisu.

"Żółty Telefon" planuje dalszy rozwój i ekspansję na kolejne regiony Polski. Chcemy wprowadzać dodatkowe usługi i wzbogacać ofertę kierowaną do naszych potencjalnych klientów. Konsumenci dokładnie wiedzą co chcą kupić, potrzebują jedynie szybkiej i precyzyjnej informacji, gdzie dany produkt, lub usługę mogą znaleźć. Nasz serwis właśnie takiej informacji udziela" - dodał Grzegorz Longić.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-10-09 16:40
    Gratulacje :) A W Szczecinie też mamy informacje - 913 ;) Ale Panie tam siedzące nie zawsze są skore do pomocy i przekazywania wyczerpujących informacji:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-09 16:44
    lepiej mieć żółty telefon jak żółte papiery. smutne ale na razie jeszcze z ich usług nie korzystałem (co innego yellow pages)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-09 16:58
    Kolejne zły ruch marketingowy TPSA co oni chcą w ten sposób osiągnąć. Jęśli ludzie od marketingu pracujący w firmie żółty telefon odpowiednio to zareklamują to pewnie będzie o nich słyszeć i korzystać z ich usług większość ludzi. W tej chwili mało kto chce dzwonić na 913 i słyszeć głos dający do zrozumienia (po coś tu zadzwonił przecież piję kawę), tego większość ludzi nie lubi. A jak będzie można zadzwonić gdzie indziej i taniej to czemu by nie skorzystać!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaceks pisze: 2002-10-09 17:00
    Gratulacje. A swoją drogą przydałoby się coś takiego w Opolu :-) Pozdrawiam wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    INTERFON pisze: 2002-10-09 17:11
    Nieźle, godne naśladowania
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-10 01:40
    Hej Warsawiacy!Czy ktoś z tego skorzystał?I jakie wrażenia z obsługi?Czy to naprawde jest takie dobre i czego można się tam dowiedzieć?
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-10 01:44
    w W-wie nie ma problemu z ludzmi z 913...i jakos nie mam potrzeby szukac pomocy gdzie indziej ;-) Tak sie sklada, ze jak zakladali ten zolty telefon, proponowano mi (jako ze mam firme) wpis (za niezla kase). Zrezygnowalem ;-) W 913 moja firma jest i b.duzo klientow czesto sie pojawia wlasnie z biura numerow albo ksiazek telefonicznych. Mysle ze jakby przeprowadzic sondaz ile % wie co to jest 913 a ten żółty numer, przewaga informacji biura numerow byłaby przytłaczajca.
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwester_cz pisze: 2002-10-10 01:49
    w kielcach czegos takiego nie ma, a napewno by sie przydalo
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-10 04:06
    *blobi** moim zdaniem rewelacja dzwonisz mówisz o co Ci chodzi i masz adresiki i telefony i obsługa calkiem miła
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-10 09:36
    I w zwiazku z tym co ze jest info linia zoltej sluchawki! Przeciez jak pisza poprzednicy, wszedzie w polsce jest taka specjalna infolinia 913, gdzie mozna sie dowiedziec naprawde wiele! Troche to dziwne, al!?
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-10-10 12:01
    dzwonilem tam raz i porazka! bardzo mala ilosc sklepow w bazie co skutkuje ze poszukiwany produkt jest dostepny np tylko w jednym sklepie! tragedia!
    0
  • Users Avatars Mini
    CYPIS pisze: 2002-10-11 13:34
    ja pracuje na poczcie czasem trzeba troche podzwonic zeby sie czegos dowiedziec np tel do jakiejs firmy. pod 913 częsciej go otrzymywalem ,wiec raczej nie kozystam z 9494
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-12 18:31
    Super rzecz ale szkoda ze tylko w stolicy a o innych miastach zapominaja a to blad bo to w tych miastach tkwi sila narodu! ;)Patryota
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-03 03:07
    Ja jeśli już to łapię się na tą reklamę. 10 sekund przecierpię.
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-03 03:53
    TAk a Poznan i inne duze miasta czeka .Wezcie to pod uwage
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: