Rozpoczyna się światowa kampania reklamowa, która przedstawi  klientom pierwsze smartfony Sony z serii Xperia. Ta szeroko zakrojona kampania  reklamowa promująca markę prowadzona przez Sony Mobile Communications, podkreśla  wejście marki Sony na rynek smartfonów. Zwraca też uwagę na unikalne możliwości  multimedialnej rozrywki opracowane przez Sony, które nabrały życia dzięki  smartfonom Xperia.
 
 Kampania “Made of Imagination” zostanie zainaugurowana w sobotnią noc  60-sekundową reklamą wyreżyserowaną przez nominowanego do Academy Awards® Wesa  Andersona. Jest to pierwsza faza kampanii “ Made of Imagination”, która docelowo  obejmie telewizję, prasę, media cyfrowe, sprzedaż internetową i detaliczną i  będzie emitowana przez cały rok 2012.
 
 Steve Walker, Dyrektor Generalny ds. Marketingu w Sony Mobile Communications  powiedział: “Smartfony Xperia stanowią kamień milowy, jeżeli chodzi o możliwości  rozrywki stworzone przez Sony. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która prawdziwie  oddałaby charakter Sony i byłaby kampanią unikalną, pozostającą w pamięci,  poruszającą ciekawość i wyobraźnię odbiorców. Kampania “Made of Imagination”  pokazuje, że smartfony Xperia nie składają się tylko z mikroprocesorów i chip'ów  pamięci – są one opracowane tak, aby pozwolić klientom na korzystanie z ich  własnej kreatywności i wyobraźni, aby otrzymali takie możliwości, jakie ich  interesują i ekscytują.”
 
 Światowa kampania reklamowa “ Made of Imagination", opracowana przy współpracy z  naszymi partnerami: McCann Worldgroup, PHD i LBi, ucieleśnia jedyne w swoim  rodzaju podejście do wzornictwa i potrzeb użytkownika w dziedzinie rozrywki,  oferowane w świecie Sony i widoczne na przykładzie smartfonów Xperia.
 
 Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji,  jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym  przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca. Reżyserowi towarzyszył zespół  animatorów, scenografów i twórców lalek. Reklama, w której zastosowano techniki  animacji o nazwie "stop motion", rozsławione przez filmowe hity takie jak  "Koralina" i "Fantastyczny pan lis", przenosi na ekran wizję chłopca, w której  smartfony Xperia nagle ożywają. Muzykę do tej reklamy stworzył Jonsi z  islandzkiej grupy Sigur Ros. Mały podgląd tej produkcji można obejrzeć tutaj:  http://bit.ly/FQcTPU.
 
 Kampania prasowa przekazuje możliwości multimedialnej rozrywki stworzonej przez  Sony, dzięki którym użytkownicy mogą: Grać, Oglądać, Słuchać i Tworzyć. Każda  koncepcja przedstawiona jest jako połączenie niepowtarzalnych modeli, zarówno  zaczerpniętych swobodnie z wyobraźni, jak i rzeczywistych, skonstruowanych  ręcznie tak, aby zademonstrować to, co znajduje się we wnętrzu smartfona. Na  przykład dla koncepcji “Słuchanie” stworzono obraz gitary o kształcie smartfona  Xperia. Sony Mobile Communications zaangażował znanego, utalentowanego fotografa  Carla Kleinera, aby wykonał zdjęcia.
 
 Sony Mobile Communications niedawno wprowadził na rynek smartfony Xperia U i  Xperia P, które dołączyły do flagowego smartfona Xperia S z serii NXT. Te nowe  smartfony Xperia łączą bardzo oryginalne wzornictwo z najwyższej jakości  technologią rozrywkową, a także z potężnymi możliwościami działania, jakich  odbiorcy oczekiwaliby od smartfona firmy Sony. Seria smartfonów Xperia NXT  zapewnia także dostęp do Sony Entertainment Network* – portalu internetowego, na  którym użytkownicy znajdą najwyższej jakości materiały rozrywkowe, takie jak  muzyka, filmy, programy telewizyjne i inne, a wszystkie dostępne z jednego,  dogodnego konta.
 
 Prasowa kampania reklamowa aktualnie debiutuje na rynkach całej Europy, a jej  zasięg obejmie niedługo cały świat.
 
 
 
 
           
           
           
           
           
          