Pierwsze szczegóły oferty "Minuty z Rabatem TP"

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 89

Pytania i odpowiedzi dotyczące pakietów „MINUTY Z RABATEM TP”

I. ZASADY KORZYSTANIA Z PAKIETÓW „MINUTY Z RABATEM TP”
1. Na czym polega usługa „Minuty z rabatem TP”?
Usługa "Minuty z rabatem TP" polega na procentowym opuście w opłatach za połączenia lokalne i strefowe lub międzystrefowe w ramach określonego limitu czasowego.
Dla każdego rodzaju połączeń klient może wybrać jeden z trzech rodzajów rabatu: 20%, 30% lub 40% przypisanego do określonego limitu czasu trwania połączeń w danym okresie rozliczeniowym (miesiącu).
Przykład
120 minut połączeń lokalnych z 20% rabatem.
Zakup usługi oznacza, iż pierwsze 120 minut rozmów lokalnych zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym będzie taryfikowane z 20% rabatem. Opust obowiązuje więc dla wszystkich połączeń, których zsumowany czas jest mniejszy lub równy 120 minut. Na kolejne minuty połączeń (od 121 minuty wzwyż) obowiązuje cena podstawowa za połączenie.
W przypadku, gdy w danym okresie rozliczeniowym zrealizowanych zostanie tylko 90 minut w połączeniach lokalnych – niewykorzystane minuty (30 min) nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
"Minuty z rabatem TP" dostępne są tylko w pakiecie Standardowym.

Tabela 1 "Minuty z rabatem TP" dla połączeń lokalnych i strefowych

Wersja pakietu (limit czasu połączeń) Wysokość opustu Cena
120 min 20% 1 zł + VAT
180 min 30% 3 zł + VAT
240 min. 40% 6 zł + VAT

Tabela 2 "Minuty z rabatem TP" dla połączeń międzystrefowych

Wersja pakietu (limit czasu połączeń) Wysokość opustu Cena
40 min 20% 1 zł + VAT
60 min 30% 3 zł + VAT
80 min. 40% 6 zł + VAT

      
2. Ile pakietów można maksymalnie zamówić (tzn. z ilu można jednocześnie korzystać)?
Maksymalnie dwa - jeden wariant pakietu na połączenia lokalne oraz jeden na połączenia międzystrefowe

3. Czy pakiet minut mogę zamówić na czas określony, np. na 3 miesiące?
Tak, pakiet można zamówić na czas określony, jednakże nie krótszy niż jeden okres rozliczeniowy (pakiety oczywiście można również zamawiać na czas nieokreślony).

4. Jak długo trzeba czekać na aktywację pakietu "Minuty z rabatem TP"?

Aktywacja usługi rozpoczyna się od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego w stosunku do okresu, w którym złożone zostało zamówienie.

5. Czy minuty niewykorzystane w ciągu jednego okresu rozliczeniowego (miesiąca) przechodzą na następny okres?
Nie. Usługa oferowana jest w jednym okresie rozliczeniowym, a niewykorzystany czas nie przechodzi na okres następny.

6. Czy rezygnacja z pakietu złożona w czasie trwania okresu rozliczeniowego oznacza natychmiastowe zakończenie świadczenia usługi?
Nie. W przypadku rezygnacji z usługi, naliczanie opłat za połączenia telefoniczne z rabatem trwa do końca okresu rozliczeniowego, w trakcie którego klient złożył rezygnację.

7. Jakie połączenia w ramach połączeń lokalnych i międzystrefowych nie są objęte usługą?
Usługą nie są objęte:
a) połączenia międzystrefowe realizowane poprzez sieci innych niż TP operatorów międzystrefowych,
b) połączenia telefoniczne realizowane z udziałem telefonistki,
c) połączenia do sieci teleinformatycznych i do sieci Internet.

8. Jakie są zasady łączenia opustu w ramach "Minut z rabatem TP" z innymi rabatami i promocjami?
Usługi nie można łączyć z:
a) Systemami Rabatowymi,
b) TelePakietami TP,
c) promocjami dotyczącymi połączeń objętych tą usługą, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
Podpunkty a) i b) oznaczają, iż Abonenci korzystający z Systemów Rabatowych lub TelePakietów TP nie mogą korzystać z "Minut z rabatem TP"
Opust w ramach "Minut z rabatem TP" sumuje się natomiast z 20% opustem z tytułu korzystania z Wybranych numerów.

9. Czy 20%, 30% lub 40% rabat dotyczy kwoty netto czy brutto (od kwoty do zapłacenia)?
Rabat jest naliczany od podstawowej ceny netto za połączenie.
10. Jakie są zasady łączenia opustu w ramach "Minut z rabatem TP" z 20% rabatem na Wybrane numery?
Rabaty obu usług sumują się, czyli korzystając jednocześnie z "Minut z rabatem TP" oraz Wybranych numerów na ten sam rodzaj połączeń (lokalne bądź międzystrefowe) opłata za połączenia może być niższa o:

  • 20% + 20% = 40%

  • 20% + 30% = 50%

  • 20% + 40% = 60%

11. Kto może korzystać z pakietów "Minuty z rabatem TP"?

Z pakietów mogą korzystać abonenci TP, którzy:
a) posiadają linie telefoniczne lub dostęp podstawowy ISDN (2B+D)
b) korzystają z Pakietu Standardowego.

Abonent, który na koncie abonenckim (konto rozliczeniowe w systemie bilingowym identyfikujące zobowiązania i wpłaty abonenta, na którym znajduje się jedno lub więcej łączy telefonicznych) posiada więcej niż jedno łącze telefoniczne, będzie mógł zamówić usługę tylko dla jednego wybranego przez siebie łącza.
Abonent dostępu podstawowego ISDN (2B+D) może wybrać maksymalnie 2 pakiety (jeden lokalny i jeden międzystrefowy) dla dostępu.

12. Czy Abonent, który ma telefon zarejestrowany na firmę może korzystać z "Minut z rabatem TP"?
Tak, pod warunkiem, że jest abonentem PSTN lub ISDN 2B+D (z pakietów nie mogą korzystać abonenci dostępu rozszerzonego ISDN 30B+D).
13. Czy Abonent TP korzystający z usług innego niż TP operatora międzystrefowego może skorzystać z pakietu "Minuty z rabatem TP" dla połączeń międzystrefowych?
Tak, ale rabat zostanie naliczony wyłącznie za połączenia zrealizowane przy wykorzystaniu numeru dostępu TP – 1033.

14. Czy Abonent będący pracownikiem TP może korzystać z pakietów "Minuty z rabatem TP"?
Tak.

15. W jaki sposób można zamówić pakiety "Minut z rabatem TP"?
W celu korzystania z pakietów należy wypełnić formularz zamówienia usługi i złożyć go w punkcie Telekomunikacji Polskiej (Biuro Obsługi Klienta, Punkt Sprzedaży, Telepunkt) lub u przedstawiciela handlowego TP. Zamówienie można również przesłać pocztą na adres BOK.
Formularze zamówień mogą być również dostępne w punktach sprzedaży firm współpracujących z TP (np. IDEA Centertel).

16. Czy można zmieniać rodzaje pakietów "Minut z rabatem TP"?
Tak. Aktywacja nowego pakietu rozpoczyna się od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego po dacie złożenia zamówienia (złożenie zamówienia na nowy pakiet w ramach danego rodzaju połączenia oznacza rezygnację z pakietu dotychczas użytkowanego).
W przypadku kilku złożenia kilku zamówień pakietów w ciągu jednego okresu rozliczeniowego aktywowany zostanie pakiet dla danego rodzaju połączenia złożony jako ostatni.

17. Jeżeli klient początkowo zamówił dwa pakiety minut na połączenia lokalne i międzystrefowe, a później chce zmienić tylko jeden z nich np. na połączenia lokalne, to czy na zamówieniu musi wpisywać również pakiet na połączenia międzystrefowe, który nie jest zmieniany?
Na zamówieniu powinny być podane dwa pakiety, z których klient chce korzystać.
W przypadku, gdy jest jednak wpisany tylko jeden - zmieniany pakiet (np. na połączenia lokalne) i brak jest adnotacji, że klient rezygnuje z drugiego dotychczas używanego pakietu (na połączenia m/s), należy uznać iż nadal powinien być on aktywny.

18. W jaki sposób można zrezygnować z pakietów "Minut z rabatem TP" ?
W celu rezygnacji z usługi "Minuty z rabatem TP" należy złożyć formularz rezygnacji dostępny w Biurze Obsługi Klientów TP Rezygnację z usługi o treści: „Od dnia dd.mm.rrrr rezygnuję z usługi "Minuty z rabatem TP", data i podpis” można też wysłać listownie lub faksem do Biura Obsługi Klientów.
W przypadku rezygnacji z usługi, naliczanie opłat za połączenia telefoniczne z rabatem trwa do końca okresu rozliczeniowego, w trakcie którego klient złożył rezygnację.

II. KORZYŚCI Z PAKIETÓW „MINUTY Z RABATEM TP"

19. Dlaczego warto skorzystać z pakietów "Minuty z rabatem TP”?
Ponieważ wykupując odpowiedni pakiet minut – dopasowany do wielkości realizowanego miesięcznie przez klienta ruchu lokalnego lub międzystrefowego – zostaje obniżona cena za minutę rozmowy.

20. Po ilu jednostkach taryfikacyjnych zwraca się opłata miesięczna?
Opłata miesięczna – w zależności od jej wysokości - zwraca się:
a) po 18 jednostkach - w przypadku 1 zł
b) po 35 jednostkach - w przypadku 3 zł
c) po 52 jednostkach - w przypadku 6 zł
bez względu na rodzaj połączenia i porę jego realizacji.
Przeliczenie jednostek na minuty przedstawiają poniższe tabele.

Tabela 3 Kryterium opłacalności zakupu pakietu minut na połączenia lokalne (minimalny miesięczny ruch)

Wariant pakietu   Wszystkie dni tygodnia,godz. 8-22 Wszystkie dnitygodnia, godz. 22-8
120 min/20%/1 zł Liczba jed. taryfik.

18

Liczba minut 54 108
180 min/30%/3 zł Liczba jed. taryfik.

35

Liczba minut 105 210
240 min/40%/6 zł Liczba jed. taryfik.

52

Liczba minut 156 312

Tabela 4 Kryterium opłacalności zakupu pakietu minut na połączenia DLD (minimalny miesięczny ruch)

Wariant pakietu   Dni robocze,godz. 8-18 Dni świąteczne,godz. 8-18 Wszystkie dni tygodnia, godz. 18-8
40 min/20%/1 zł Liczba jed. taryfik.

18

Liczba minut 13 17 21
1860 min/30%/3 zł Liczba jed. taryfik.

35

Liczba minut 25 34 41
80 min/40%/6 zł Liczba jed. taryfik.

52

Liczba minut 38 50 61

21. Ile kosztuje minuta rozmowy lokalnej bądź międzystrefowej przy korzystaniu z pakietów ?
Cena jednostki czyli 3 lub 6 minut rozmowy lokalnej (z uwzględnieniem opłaty miesięcznej) wynosi 0,26 lub 0,25 zł w zależności od wariantu czyli jest o 3 lub 4 grosze niższa od ceny podstawowej połączenia w Pakiecie Standardowym.

Tabela 5 Cena za 3 min rozmowy lokalnej w pakietach minut

Wariant pakietu LC Cena połączeń lokalnych (za impuls) Zysk klienta
bez uwzgl. opłatymiesięcznej z uwzgl. opłatymiesięcznej z uwzgl. opłatymiesięcznej
 

0,29 zł

 
120 min/20%/1 zł 0,23 zł 0,26 zł - 0,03 zł
180 min/30%/3 zł 0,20 zł 0,25 zł - 0,04 zł
40 min/40%/6 zł 0,17 zł 0,25 zł - 0,04 zł

Cenę 1 minuty połączenia międzystrefowego w zależności od okresu taryfikacyjnego i rodzaju pakietu przedstawia poniższa tabela:

Tabela 6 Cena za 1 min rozmowy międzystrefowej w pakietach minut

Wariant pakietu DLD Cena połączeń DLD (za 1 min) Zysk klienta
  bez uwzgl. opłaty miesięcznej z uwzgl. opłaty miesięcznej z uwzgl. opłaty miesięcznej
 

0,40 zł

 
40 min/20%/1 zł 0,32 z3 0,35 zł - 0,06 zł
60 min/30%/3 zł 0,28 z3 0,33 zł - 0,07 zł
80 min/40%/6 zł 0,24 z3 0,32 zł - 0,09 zł
 

0,30 zł

 
40 min/20%/1 zł 0,24 zł 0,27 zł - 0,04 zł
60 min/30%/3 zł 0,21 zł 0,26 zł - 0,04 zł
80 min/40%/6 zł 0,18 zł 0,26 zł  - 0,05 zł
  0,20 zł  
40 min/20%/1 zł 0,16 zł 0,185 zł - 0,02 zł
60 min/30%/3 zł 0,14 zł 0,190 zł - 0,01 zł
80 min/40%/6 zł 0,12 zł  0,195 zł - 0,01 zł


III. OPŁATY
22. Jakie koszty są związane z korzystaniem z pakietu "Minuty z rabatem TP”?

W zależności od rodzaju pakietu miesięczna opłata wynosi:

Opłata miesięczna Wysokość opustu Wersja pakietu
1 zł + VAT (1,22 zł) 20% 120 min poł. lok.
40 min pol. m/s
3 zł + VAT (3,66 zł) 30% 180 min poł. lok.
60 min pol. m/s
6 zł + VAT (7,32 zł) 40% 240 min. poł. lok.
80 min pol. m/s

23. Na jakich zasadach jest naliczana opłata miesięczna?
Opłata jest naliczana za każdy okres rozliczeniowy dla każdego rodzaju pakietu. Opłata ta jest pobierana na koniec okresu rozliczeniowego, w którym naliczany był rabat za połączenia.
Przykład: Jeżeli Klient złożył zamówienie na pakiet 120min lokalnych w grudniu, w styczniu będzie miał naliczone obniżone o 20% opłaty za połączenia lokalne oraz opłatę miesięczną za korzystanie z usługi w wysokości 1 zł + VAT.

24. Czy pobierana jest opłata za zmianę rodzaju pakietu "Minut z rabatem TP"?
Nie, zmiana pakietu jest bezpłatna (zmiana pakietu oznacza złożenie rezygnacji z obecnego pakietu i zamówienie innego).

25. Czy rezygnacja z pakietu wiąże się z poniesieniem kosztów?
Nie.
IV. WERYFIKACJA DANYCH

26. Kto w imieniu firmy może złożyć zamówienie na pakiet "Minuty z rabatem TP" ?
Zamówienie na pakiet może złożyć właściciel firmy i osoba posiadająca pełnomocnictwo wystawione przez właściciela lub osobę upoważnioną przez właściciela firmy.
Dane właściciela firmy oraz pełnomocnictwo znajdują się w teczce abonenckiej.

27. Gdzie można znaleźć dokument potwierdzający wybrane przez Abonenta pakiety "Minut z rabatem TP"
Każde zamówienie pakietu, po wprowadzeniu do systemu rozliczeniowego jest archiwizowane w teczce abonenckiej.

28. W jakiej sytuacji pracownik Punktu Sprzedaży/BOK ma obowiązek zweryfikować dane Abonenta znajdujące się na zamówieniu?
W przypadku, gdy Abonent na zamówieniu nie wypełni pozycji „Numer ewidencyjny”. Zgodność danych należy sprawdzić z dowodem osobistym lub innym dokumentem stwierdzającym tożsamość Abonenta.

29. Czy w przypadku niezgodności danych na zamówieniu przesłanym listownie z danymi znajdującymi się w systemie rozliczeniowym należy przyjąć zamówienie?
W przypadku niezgodności wszystkich danych identyfikacyjnych zamówienie nie może być przyjęte. W przypadku niezgodności jednej danej (np. błąd w numerze abonenta, błąd w numerze lub serii dowodu osobistego) zamówienie może być warunkowo przyjęte. W takiej sytuacji należy w miarę możliwości potwierdzić nieprawidłowe dane telefonicznie lub listownie.

Opinie:

Opinie archiwalne (89):

Komentuj

Komentarze / 89

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-11-26 08:58
    myślą że ktoś w to wejdzie...dialog i tak ma lepszą oferte...
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 09:08
    nie udalo mi sie byc pierwszym, ale skoro zalapalem sie w pierwszej dziesiatce, to oglaszam swoj wlasny konkurs jako odpowiedz na konkurs IDEI, kto wg mnie zamiesci najlepsze komentarze na GOL-u w grudniu dostanie ode mnie w prezencie swiatecznym torbe podrozna. Wprawdzie IDEA daje kilka toreb, ale moje przychody sa troche mniejsze ...
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-11-26 09:13
    niezły jesteś...moze świetym mikołajem zostaniesz...albo samarytaninem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-26 09:18
    **************** INFO ***************** Wszyscy ktorzy stali sie szczesliwymi posiadaczami 6510 w idei, ale nabyli go jeszcze w momencie kiedy byl bez zestawow sluchawkowych, moge terz uda csie do miejsca zakupu lub do glownego salonu w danym miescie, i po okazaniu swojej faktury zakupu, otrzymaja drobna adnotacje urzedowa w magazynie salonu, oraz zestaw sluchawkowy do 6510, dzieki ktoremu mozna miedzyinnymi sluchac radia! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 09:18
    Skoro taka firme jak IDEA, ktora ma straty stac, to mnie chyba tez :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-26 09:20
    Nareszcie TPsa docenia tych , którzy dużo dzwonią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-26 09:20
    Co do newsa, to cos zaczyna sie dziac! Widac ze tepsa zaczyna odczowac oddech konkurencji na plecach , a to bardzo dobrze, bo moze zaczniemy rozmawiac za darmo w XXI wieku, ktory przeciez jest wiekiem szybkiego rozmoju technicznego!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2002-11-26 09:26
    hm.. jestem ciekaw czy podane czasy dot. realnego czasu polaczen czy tez "impulsowego" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-26 09:28
    W TV leci reklama Z TPSa w której emeryt mówi,że bedzie musiał zrezygnować z numeru,bo drogo,zaczyna się o upustach itp.tylko,że nikt nie mówi o tym że za każdy numer należy wnosić opłatę dodatkową.Tak jest i w tej ofercie,wszystko to piękne,ale i tak nie dotyczy obniżki,ale włściwie podwyżki,Cała oferta jest skierowana dla posiadaczy Pakietu Standartowego,co oznacza,że Ci oszczędniejsi i tak z tej oferty nie skorzystają,a w reklamach poleci wielkie upusty,tylko,że wszyscy mi znani emeryci,renciści maja Pakiet Oszczędny,lub Niedrogi.Nadal TPSa nie chce odejść od abonamentu i konkurować z GSM o klienta mniej zamożnego.Bardziej to mi przypomina oferty dla biznesu w GSM,tylko tam jeszcze coś jest dla mniej zasobnych tutaj z takimi się nie liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 09:30
    Szczerze mówiąc, zaczynają mnie dobijać promocje czy usługi w tym stylu. Ale chyba właśnie o to chodzi, żeby coraz bardziej "zaciemniać" - ludzie i tak posłuchają reklamy niż przeczytaja regulamin... A co podpisane to podpisane 15 zł dodatkowego abonamentu za częstsze taktowanie czy 2 złote za tańszy pakiet. A tak w ogóle jak te tańsze minuty mają się do 3-minutowych impulsów w połączeniach lokalnych?
    0
  • Users Avatars Mini
    tangy pisze: 2002-11-26 09:32
    Cos mi sie wydaje ze wroca czasy kiedy w abonamencie byly darmowe impulsy.I to bardzo szybko
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 09:35
    Qba: Co do newsa, to jest to jedynie zabieg kosmetyczny, zeby pokazac, ze TPSA cos robi dla klienta. Gdyby podobne cos wprowadzil ktorys z operatorow - nie pozostalaby na nim sucha nitka (kabelek?). Wystarczy policzyc - w pakiecie standardowym oplata wynosi 0,29 gr za 3 lub 6 minut (w zaleznosci od pory), mozna przyjac ze srednio za 4 minuty. Daje to oplate za 120 minut w wysokosci 8,7 zl. Upust 20% to 1,7 PLN. Pomijajac oplate klient zyskuje wiec cale 0,70 gr. Proponuje kupic sobie za to Snickersa, ale na spolke z sasiadem, bo na calego nie starcza
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 09:39
    Przecież systemu billingowego zdaje się TPSA jeszcze nie zmieniła... Jak więc minuty w 3-minutowych impulsach będą liczone?
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 09:41
    proste - wszystkie te ilosci minut w pakietach dziela sie przez trzy
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-26 09:45
    Enickman bardzo słusznie i szybko sobie to obliczyłeś. 0,70zł. oszczędności to śmieszne. Co do ***NEWSA*** Qby to dobrze, że to robia za darmo, lepiej póżno niż wcale.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 09:48
    Tak sobie głośno myślę... Na billingu podaja czas trwania rozmowy co do sekundy, więc może sumują czasy do limitów w poszczególnych pakietach i wówczas liczą upust (czy tam opust)? Nie - nie rozumiem. Niech ktoś się przyłoży i po chłopsku wytłumaczy, jak przy braku w cenniku ceny za minutę połączenia lokalnego to policzyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pyrlandia pisze: 2002-11-26 09:52
    Dlaczego podali limity w minutach, a nie w impulsach. Prowadzi to do takich paradoksów jak np. w tab.3 gdzie limit opłacalności dla najwyższego pakietu "poza szczytem" wynosi 312 min. podczas gdy zniżką objęte jest 240min.!! A poza tym, biorąc pod uwagę, że górny limit wynosi np. 80 impulsów, a limit opłacalności 52 impulsy, to jak nietrudno policzyć maksymalny zysk na czysto jaki można wyciągnąć to niecałe 4PLN brutto(sic!). Czyli w sumie dużo hałasu o nic. Dobre to by było gdyby nie było limitu górnego... Ale jeżeli ktoś wydzwania regularnie ponad limit opłacalności to dlaczego nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-26 09:59
    Enickman ja nie twierdze, ze jest to genialne posuniecie naszego monopolisty, ale zawsze sa to jakies ruchy w kierunku poprawy wizerunku firmy w oczach abonenotw! Szkoda tylko, ze duzo ludzi tego nie policzy i sie skusi, ale zawsze troche zoszczedza! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-26 09:59
    Powoli to juz nikt nie bedzie wiedzial o co chodzi. Wszyscy komplikuja swoje cenniki i u wszystkich (opow)wygladaja oferty zachecajaco, bo w reklamie dobrze brzmi, a jak ktos sobie regulamin poczyta,albo kalkulator do reki wezmie to juz zrzednie mu mina!
    0
  • Users Avatars Mini
    Duke pisze: 2002-11-26 10:01
    Proste wyliczenie: 120=40 impulsów. Teraz za 40 impulsów płacimy: 40 x 0,29gr = 11,60. Po wykupieniu pakietu z rabratm zaoszczędzimy 20%, czyli 2,32. Po odjęciu 1 zł (opłata za usługe) otrzymujemy aż 1,32 netto oszczędności !!!!!!! Już widze te tłumy ludzie szturmijące BOK-i w celu aktywacji usługi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pyrlandia pisze: 2002-11-26 10:04
    Moim zdaniem chwali się tepsie, że podała wprost limity opłacalności i nie trzeba liczyć tego ręcznie. Wielu ludzi, w naszym społeczeństwie chwalącym się matematyczną ciemnotą, tego nie potrafi. A tak każdy może zerknąć na rachunek i już wie czy mu się opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 10:04
    Duke: ale zwroc uwage - za 1,32 mozna juz sobie kupic telefon komorkowy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-26 10:09
    Jeżeli brak koncepcji kompleksowej zmiany swoich taryf i podejścia do klienta,to tworzy sie coś takiego.Pełen zagmatwany system,który daje trochę oszczędności,ale tylko minimalnych,a dużo szumu reklamowego,bo kto to wszystko jest w stanie przeliczyć,co mu się opłaca.Chyba że zatrudni księgową do obliczeń na którym pakiecie zarobi,ale straci na opłacaniu tej księgowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-26 10:09
    Pyrlandia: dzieki temu ze podano limity oplacalnosci byc moze wielu klientow nie skusi sie na przypomnienie sobie wiedzy z podstawowki i nie przeliczy jakie to fortuny zaoszczedzi dzieki pakietom
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 10:14
    Duke - zdaje się, że Two sposób liczenia jest niewłaściwy. Przecież piszą wyraźnie o minutach!! Jeśli byłoby jak piszesz, delikatnie mówiąc byłoby to nieuczciwe :-) Przecież równie dobrze w trakcie 3-minutowego impulsu możesz rozmawiać 2 min. 48 sek. jak i 12 sek. - prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pyrlandia pisze: 2002-11-26 10:15
    Enickman ****Znam ludzi, którzy pobrali sobie Trzy i Ja oraz Wolne Chwile, nie patrząc, że abo=2zl oraz , że po godzinach i centralnie dokładają do interesu. Ale mają błogie poczucie, że płacą taniej. Ludzie po prostu nie liczą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 10:18
    Pyrlandia - inżynierem jestem (nie chwaląc się) i moja praca polega na wykonywaniu dosyć skomplikowanych obliczeń, ale bez podania przez TPSA sposobu w jaki to policzyli, nie dojdę do tego co im wyszło... A może to tak proste, że powinienem dziecko poprosić o analizę problemu...?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pyrlandia pisze: 2002-11-26 10:24
    Wlo- inżynierem będę (mam nadzieję:) i też trochę liczę:) i wiem jaka u nas w kraju panuje ignorancja matematycna. Oczywiście nie wszędzie, bo na takim GOL-u poziom intelektualny jest z pewnoscia wyższy...:) ale mówie generalnie. Np. w takiej Zyciowej Szansie gdzie startują raczej przęciętni ludzi każdy wzbrania się od matemetyki i nauk scislych jak tylko moze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-26 10:34
    w sumie przy mojej ilosci dzwonienia to chyba pozaluje zlotowke i wezme 20% na 120 minut. To nie duzo a lepsze od "wybranych numerów". Cos sie rusza wreszcie w cenach polaczen lokalnych...!
    0
  • Users Avatars Mini
    Duke pisze: 2002-11-26 10:43
    WLO: Chciałbym żebyś miała racje, że sie pomyliłem. Ale TP nie rozliczna naszych rozmów w minutach, tylko w impulsach. Pożyjemy, robaczymy jak będzie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-26 10:46
    duke - 1,32 x 12 miesiecy = 3 browarki na sylwester 2003 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-26 10:47
    w sumie jednak oszczednosc jest mala...ale w skali np pol miliona osob to juz tp ciut straci.
    0
  • Users Avatars Mini
    EmZet pisze: 2002-11-26 11:30
    Pyrlandia Moglbys wyjasnic co rozumiesz przez "po godzinach i centralnie dokladaja do interesu" mowiac o Ideowych uslugach "3 i ja" oraz "wolne chwile", bo ni w zab nie moge skumac Twoich skrotow myslowych [taki jezyk przyszlego inzyniera? :-P ]. Bede wdzieczny. Inzynier. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-11-26 11:46
    Wlo, ma racje ... a mozna jeszcze zaoszczedzis 3.64zl jak bedziemy roznawiac tylko po 22:00 :-) hehe ... bo tam impuls leci co 6 min. takze panowie 3,64zl to juz 3x tel. komorkowe :-) ... przyszly inzynier - za 3 miesiace :-) jak juz tak sobie dodajemy ... pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 12:11
    To co mi się nasuwa w pierwszej kolejności, to niekonsekwencja TP [to "S.A." zlikwidowali pewnie, żeby się odciąć od swoich korzeni i tego, że każdy TPsę kojarzy z jak najgorszej strony, ale moim zdaniem nic im to nie pomoże - "jak korzenie zatrute, to i liście zgniłe":)))- oficjalna wersja tłumacząca obcięcie przyrostka "S.A." tłumaczyła, że to jest efekt wprowadzania nowej stategii marketungowej T.P.]. Po jaką cholerę równo rok temu tak nahalnie reklamowali pakiety "oszczędny", "niedrogi" i "aktywny", skoro teraz wprowadzają tego typu usługę - fakt, że w duzym stopniu fasadową i przynoszącą raczej iluzoryczne oszczędności, wiadomo,że chodzi o szum medialny (jak, nie przymierzając, za najlepszych czasów rządów Towarzysza Gierka) - i jest ona dostępna tylko w pakiecie standardowym...Żenada po prostu.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 12:14
    Oczywiscie znizka nie dotyczy "połączeń do sieci teleinformatycznych i do sieci Internet", a więc tam, gdzie mogło to akurat przynieść jakieś namacalne korzysci, obcięto taką możliwość. Cała TPsa. I znowu ciśnie się na usta moje ulubione hasło: "TP S.A. - to ludzka rzecz okradać" :))) A tak na marginesie - ciekawe, czy usługa łączy się ze zniżką kombatancką 50%. Chyba tak, skoro w pkt 8 jej nie wymieniono, no chyba, że podpada to pod "System Rabatowy" - ppkt a). Wtedy, przy najwyższym wariancie upustu (40%) gdyby jeszcze mieć "Wybrany numer", to za impuls zapłaci się: 0,29 gr - (20 + 40 %)*50 % = 5,8 gr za 3/6 min...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-11-26 12:40
    ja sie skusze na tę oferte, przez ostatnie miesiące wyrabiam dobrze ponad 350 JT co jak pomnozy się przez 3 daje liczbe minut w połączeniach lokalnych. Szkoda, że nie ma wiekszych pakietów.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-11-26 12:43
    z 3 wybranymi numerami będe miał 60% taniej, a to juz coś, za resztę nietety tylko 20% ale trzeba zacisnąć zęby i płacic. Może za kilka miesięcy nowa "obniżka"
    0
  • Users Avatars Mini
    SUNWOJ pisze: 2002-11-26 12:58
    TE RABATY TO SCIEMA!!! MAX. OSZCZEDNOSC TO 1, 2 LUB 3 ZLOTE W ZALEZNOSCI OD PAKIETU! NIE DAJCIE SIE OTLUMANIC ZBYTNIO!!! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-26 13:08
    uff ale długi news...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pyrlandia pisze: 2002-11-26 13:11
    EmZet*****Chodzi mi o to, ze wiecej placa za abonamety na te uslugi, niz na nich zarabiaja. Po godzinach mialo znaczyc po wykorzystaniu bezplatnych minut.Tak ciężko zajarzyć?;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-11-26 13:13
    W BOK-u TPsa jeszcze nic na ten temat nie wiedzą albo... nie chcą o tym poinformować
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 13:16
    hansen***: z 3ema numerami, zakładając, że weźmiesz ten najniższy upust (a tak sądzę po Twoim stwierdzeniu "za resztę nietety tylko 20%"), będziesz miał nie 60, a tylko 40% obniżki. Zobacz punkt 9 newsa - tam jest to objaśnione. Żeby mieć 60% dla tych 3-ech nrów musiałbyć wziąć upust 40%-towy, co przy Twojej skali wykonywania połączeń byłoby chyba najbardziej uzasadnione. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-11-26 14:11
    Coz ja sie nie skusze poniewaz nie jestem uzytkownikiem sieci TPSA. Ale oferta moim zdaniem jest raczej srednia i skierowania chyba jak wiele osob zauwazylo dla osob ktore nie do konca potrafia liczyc. Excel twoim przyjacielem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-26 14:13
    Swoją drogą troszkę skomplikowane są te "pierwsze szczegóły" Pozdr00fka
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-11-26 14:21
    GSManiac własnie to miałem na mysli, że wezme ten upust 40%, bo mi sie najbardziej opłaca. Może juz niedługo dozyjemy, że podobnie jak sieci komórkowe tpsa wprowadzi programy lojalnosciowe i rabaty za staz w ich pajeczej sieci :))) Ogólnie ruch w dobrym kierunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-26 14:33
    dla mnie najciekawszy jest punkt 15 tej promocji - oczywiscie w TPSA nic nie mozna załatwić przez telefon - tylko oficjalna wizyta w ich sanktuarium obsługi klienta !!!!!!!!! to juz naprawdę zaczyna mnie wkurzać ale niestety jak na rzie alternatywy zadnej nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    EmZet pisze: 2002-11-26 14:34
    Pyrlandia "Wolne chwile" pomyslane sa dla ludzi korzystajacych raczej z nizszych planow taryfowych, tam tez sa najwieksze zyski: od 0,9 zl/min w IO 15 do 0,5 zl/min w IO 60. Tak wiec 2 zl miesiecznego abo zwraca sie po 3-4 minutach rozmow ponad pakiet "bezplatnych" minut. Dlatego dalej Cie nie rozumiem.. Twoi znajomi zuzywaja wylacznie ow niewysoki "limit" i nic ponadto ?? Twardziele ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 14:35
    hansen***: rabaty za staż? To niektórzy musieliby mieć chyba z 95% zniżki - są przecież abonenci z 40 letnim i dłuższym stażem, he he...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-26 14:48
    Bodopl, właśnie to jest podstawowy urok TELEKOMUNIKACJI polskiej... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-26 14:49
    A generalnie to ja i tak nie skorzystam - po pierwsze - nie chce mi się biegać do biura, po drugie - za mało dzwonię ze stacjonarnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-26 15:04
    GSManiac,to może za staż oczekiwania na numer,kiedyś nawet kilkadziesiąt lat niektórzy czekali teraz powinno się ich wynagrodzić:)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-26 15:15
    dużo czytania, ale nareszcie cos drgnęło u monipolisty. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    mileh pisze: 2002-11-26 15:19
    No, chociaż jeden zadowolony z tej sfory! A to jest działanie pokazowe zeby było widać że się coś robi w kierunku klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-26 16:10
    sprawdzę ile mam impulsów na tepsie i moze skorzystam przy okazji reklamacji składanej na sdi bo tak to też nie chciłoby mi sie do nich chodzić
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-26 16:39
    widzę, ze przy rachunku okolo 100 PLN to szkoda marnowac czas na analize oszczednosci. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 16:52
    W uzupełnieniu posta Qby, dodam, że zestawów HF jest tylko 40.000... Więc co sił biegiem do salonów Judei, rebiata :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-26 16:58
    JA nie moge narzekac na TP,u mnie jest tylko jeszcze jeden operator:SZEP-TEL,ma niby tanszy abonament,ale drogie połączenia i kiepsko sie sprawuje(przerywa itp).
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 17:26
    Nie rozumiem jak Wy to liczycie? Chyba jestescie w bledzie. Po pierwsze nalezy zalozyc ile trwa srednio 1 impuls w waszym wykonaniu. Mnie po pobieznej analizie bilingu wychodzi ze okolo 1 min. Srednio wykonuje okolo 240 impulsow. Dodatkowo mam zablokowane wyjscie na numery zaczynajace sie od "0" wiec nie mam polaczen na komorki, miedzystrefowe, inetowe itp. Tylko lokalne. Liczymy: 240 x 0.29 = 69.6PLN Tyle normalnie zaplace. Teraz wykupuje pakiet 240 minut z rabatem: 240 x 0.29 -40% = 41.76 Oszczedzam wiec 27.84pln - 7.2pln (koszt uslugi) = 20.64 Oszczednosc wynosi wiec ponad 20pln miesiecznie !!! Czy ja sie myle? Oczywiscie jesli ktos ma srednii impuls ponizej 1 minuty zaoszczedzi jeszcze wiecej !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bandod pisze: 2002-11-26 17:29
    Chcialbym aby kazdy zapoznal sie z moim postem, szczegoly w poscie -------Idea sponsorem jesiennej edycji konkursu dla użytkowników. Zapraszam
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-26 17:32
    baton: masz racje, pod warunkiem, że 240 minut to bedzie 240 polaczen po 1 minucie a nie 80 polaczen do 3-ech minut. Wtedy z pakietu 240 minut wykonasz tylko 80 polaczen. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 18:02
    Dokladnie gm. Masz calkowita racje. Dlatego proponuje kazdemu zebranie billingow z ostatnich 6 miesiecy, excela i wio.... ;))))))))) U mnie rzeczywiscie realny, sredni czas impulsu wynosi okolo 1 minuty i ja sie na to pisze. Jesli nawet zaloze najmniej korzystny i ekstremalny wariant tzn. 1 impuls = 3 minuty (srednio) to jestem do przodu ponad 2pln. Doswiadczenie jak i statystyka mowi mi jednak ze oszczednosci beda rzedu 20pln... BTW czy ktos wrzucil moze swoje rozmowy do excela i obliczyl sredni czas impulsu (interesuja mnie reprezentatywne proby ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-26 18:10
    Tresc tego newsa jest dla mnie niezrozumiala i zamotana :) Ale tak zawsz robi Idea i Tpsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lan pisze: 2002-11-26 18:53
    Qba bzdury piszesz. Dzwoniłem do BOK i salonu firmowego i dotyczy to tylko umow podpisanych po 18.11, czyli w promocji, w ktorej HF sie nalezal ,ale go fizycznie zabraklo w salonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    haze pisze: 2002-11-26 20:06
    Biorę rabat na lokalne 40% i dzwonie ze stoperem aby były same 3, 6 lub 9 minutowe rozmowy bo tylko wtedy uzyskuje maksymalny rabat. a rabatu jest od h...a na czysto 2,39 brutto. jeśli dzwonie i mam rozmowy o połowę krótsze 1,5 min, 3,15 min to jestem w plecy bo impulsy biją a minuty rosną powoli. Czyli zysk jest minimalny, a w rzeczywistości dzwonię jak głupi bo mam rabat, który chcę wykorzystać. TYLKO NAIWNI KTÓRZY NIE POTRAFIĄ LICZYĆ W ZAKRESIE DO 100 SIĘ NA TO NABIORĄ. Tepsie tylko o to chodzi aby złapać frajerów na tani psychologiczny chwyt. Jaka firma ma 80 impulsów na miesiąc, Ludzie myślenie nie boli. W skali kraju ruch więcej wzrośnie niż dadzą upustu. Jeśli ktoś tego nie zrozumiał to należy ubolewać.
    0
  • Users Avatars Mini
    emule pisze: 2002-11-26 20:22
    tpsa nie bedzie liczyla minut!!!! tylko impulsy wiec execel i inne wynalazki nie sa potrzebne. Wyliczenie bandoda jest bledne!
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-11-26 21:00
    emule: minuty na impulsy mozna przeliczyc i policzyc sobie oszczednosci w przyblizeniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-26 21:07
    Laz ja wiem, ze jest inaczej, ale w BOK-u nie musieli Cie dobrze poinformowac! Sprobuj zajsc do glownego salonu i tyle! Jezeli jest inaczej to poprostu we wroclawiu jest najlepiej! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 21:21
    Haze jesli bedziesz dzwonil ze stoperem w reku to rzeczywicie uzyskasz, ale... MINIMALNY mozliwy rabat. Przeciez caly problem z tpsa to taki, ze nas okrada taryfikujac jeden impuls co 3 minuty. Nikt normalny nie rozmawia rowno 3, 6, 9 minut. Popatrzcie na swoje rozmowy z komorek! Policzcie ile czasu trwa jeden impuls a potem porozmawiamy... Zaloze sie ze na kazdym polaczeniu tracicie kilkadziesiat sekund niewykorzystanego czasu. To w efekcie po zsumowaniu i wyliczeniu sredniej prowadzi do prostego wniosku. Otoz nie placice za 1 impuls trwajacy 3 minuty. Placicie za jeden impuls, ale faktyczny jego czas trwa kilkadziesiat sekund. Policzcie to podyskutujemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 21:22
    Nikt nie bedzie dzwonil specjalnie po 15, 20s poniewaz mam rabat. To oczywiscie glupota do kwadratu. Nalezy spojrzec na wlasne bilingi i zobaczyc jak do tej pory rozmawialiscie i za co placiliscie tpsie. Sprawdzie jaki procent stanowia rozmowy 1-impulsowe, a de facto rozmawialiscie po parenascie, paredziesiat sekund. Nie twierdze, ze \"rabatowe minuty\" to jakas super okazja. Dowodze jednak, ze niektorym (wykonujacym duzo krotkich rozmow) sie to oplaci, a oszczednosci moga siegnac kilkudziesieciu zlotych.Powtarzam jeszcze raz jesli ktos mysli iz darmowe minuty sluza do wykonywania zbednych polaczen, a takze mysli iz wiele krotkich rozmow podreperuje jego budzet jest w bledzie. PODKRESLAM JEDNAK PO RAZ N-TY, CI CO DO TEJ PORY WYKONYWALI DUZO KROTKICH ROZMOW SKORZYSTAJA.
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 21:23
    Co do tego, ze tpsa nie bedzie liczyla minut, tylko impulsy to chyba jakies nieporozumienie. Przeciez jest wyraznie napisane i objasnione co i jak...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-26 21:32
    Czy ktoś wie (ale tak naprawdę wie) jak TPSA to wykombinowała? Jak na razie każdy co innego mówi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 22:12
    Po chwilowym zastanowieniu pojawil sie jednak pewien dylemat: Jak sa taryfikowane owe \"rabatowe minuty\"? Jesli co 1s, to ok jesli nie to co ile i w takim przypadku rzeczywiscie moje wyliczenia okazuja sie zbyt optymistyczne. Lopatologicznie: rozmowa trwa 5s. kosztuje nas to 1 impuls (0.29pln netto) i ewentualna strate 5s z darmowych minut, 1 darmowej minuty, czy jak? No teraz to juz nie wiem ;-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-26 22:15
    wlo : to są dopiero pierwsze szczegóły więc trzeba poczekać na resztę :) Pozdr00fka
    0
  • Users Avatars Mini
    Haze pisze: 2002-11-26 23:26
    Baton: GDYBY TPSA CHCIAŁA DAWAĆ RABAT OD IMPULSÓW TO BY TO BYŁO WYRAŹNIE NAPISANE. Kilkanaście złoty to uzbierasz przez 12 miechów. Sam sobie przeczysz, jeśli tylko 80 impulsów jest z rabatem a potem zwykła taryfa, to gdzie tu widzisz duży rabat dla tych co płacą rachunki 200-300 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-26 23:47
    Z rabatem sa minuty, nie impulsy. 1 impuls = 3 minuty. Nie pisalem ze tpsa daje rabat od impulsow, daje go na minuty. Pytanie tylko jak taryfikuje owe rabatowe minuty... Widze 3 mozliwosci: 1. co sekunde 2. co minute 3. co 3 minuty Oczywiscie najlepszy bylby pkt.1 , najgorzy pkt. 3 i wtedy IMO moglbys miec racje. Oczywiscie dyskutujemy o rabatowych minutach na polaczenia lokalne (strefowe) gdzie 1 impuls to 3 min., poniwaz przy polaczeniah miedystrefowych taryfikacje przebiega co 1 minute...
    0
  • Users Avatars Mini
    emule pisze: 2002-11-27 01:38
    oj baton batonn co ty wypisujesz , jaka taryfikacja co sekunde, minute? Powtarzam!!!, ci kretyni podaja minuty zeby bacie myslaly - łojejku ile to gadania a to sa IMPULSY !!!! io skoncz z ta taryfikacja bo juz nie mam sily czytac twoich naiwnych postow :-)orozliczaniu za sekundy (kurw.... nawet w IDEI nie ma co sekunde free a ty chcesz zyby Ci tu ktos kurde cos dodawal co sekunde - ZASTANOW SIE!!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-27 02:15
    baton*** i haze***: przeczytałem wszystkie Wasze posty dotyczące problemu taryfikacji i oto co mi się nasunęło: moim zdaniem rozliczanie "rabatowych minut", wg impulsów, tzn. co 3 min. jest na 99% niemozliwe, bo by było wyraźnie to zaznaczone w opisie oferty. Pozostają zatem 2 możliwości - co sekundę i co minutę... Moim zdaniem będzie to jednak rozliczanie co sekundę, gdyż w przeciwnym razie nie napisano by w zdaniu, które ilustrowało przykład z wykupionym pakietem 120 minut:"Opust obowiązuje więc dla wszystkich połączeń, których ZSUMOWANY czas jest mniejszy lub równy 120 minut." i dalej..."W przypadku, gdy w danym okresie rozliczeniowym zrealizowanych zostanie tylko 90 minut w połączeniach lokalnych – niewykorzystane minuty (30 min) nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy."
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-27 02:16
    Oznacza to - moim zdaniem - wykluczenie możliwości rozliczania co 3 min. Natomiast otwartą kwestią jest, czy będzie to 1 min czy 1 s. Ja (znając mój stosunek do TPsy sam się sobie dziwię) obstawiam że taryfikacja jest co 1 sekundę. Choć z kolei jeśli zerknąć na tabele nr 3 i 4 z punktu 20, gdzie wyróżnia się oddzielnie minuty i jednostki taryfikacyjne (impulsy), to można by się jednak przychylić do koncepcji rozliczania co 1 min. Sam już nie wiem... :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-27 02:24
    emule***: dopiero teraz zauważyłem Twoj komentarz ale ośmielam się jednak nie zgodzić z zaprezentowanym przez Ciebie tokiem myślenia. Szczegóły - w moich postach powyżej... Chociaż... jak jeszcze raz wszystko sobie przeczytałem, to nie dałbym już sobie głowy uciąć, że to nie będzie jednak rozliczanie impulsowe...:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-27 04:51
    tepsa ma w końcu techniczna mozliwość rozliczania co sekundę - tak są rozliczane pakiety internetowe - więc kto wie moze i w tej promocji jest to mozliwe. Ale jedno jest pewne za to co skorzystają na tej promocji swiadomi zytkownicy zapłacą i tak ci którzy nie sa w stanie przeprowadzic własciwej kalkulacji. Tepsy w zasadzie to nic nie kosztuje a jaki powód do szumu medialnego i autokreacji
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-27 09:02
    Z jednej strony dla jednych jest to dobre rozwiazanie, ale z drugiej dla ludzi ktorzy nie maja zbytniego pojecia o tym wszystkim, a kieruja sie tylko kosztami, co nie zawsze ejst dobre, dla tej drugiej moze byc drozej!
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-27 09:11
    Emule: mozliwe ze masz racje. Nie rezygnuje jednak ze swojego stanowiska i postaram sie dowiedziec jak bedzie w rzeczywistosci. Jesli jest tak jak piszesz to tpsa rzeczywiscie szukalaby kretynow na te promocje. Ja do nich nie naleze i zanim polakomie sie na jakakolwiek okazje staram sie wszystko dokladnie policzyc, przeanalizowac itd. W tym momencie nic nie jest rozstrzygniete...
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-27 09:24
    Dla tych co nie rozumieja w czym rzecz z taryfikowaniem rabatowych minut. Zakladamy wykupienie pakietu 240 rabatowych minut (polaczenia lokalne - strefowe). W kazdym przykladzie wykonujemy w cyklu rozliczeniowym 240 rozmow 1-sekundowych (obrazowy przyklad, nie majacy z rzeczywistoscia wiele wspolnego...). WERSJA 1: (taryfikacja 3-minutowa (impulsowa)): po wykonaniu 240, 1-sekundowych rozmow, za pierwsze 80 rozmow placimy ze znizka 40%, za pozostale 160 bez znizki. WERSJA 2: (taryfikacja 1-minutowa): po wykonaniu 240, 1-sekundowych rozmow w cyklu rozliczeniowym za wszystkie zaplacimy z 40% rabatem. WERSJA 3: (taryfikacja 1-sekundowa): Po wykonaniu 240, 1-sekundowych rozmow za wszystkie zaplacimy ze znika, a dodatkowo zostanie nam jeszcze do wykorzystania 116 rabatowych minut (czyli 6960sekund)...
    0
  • Users Avatars Mini
    EmZet pisze: 2002-11-27 16:29
    Panowie! Doprawdy nie wiem w jaki sposob wpadacie na swoje pomysly z taryfikowaniem tej uslugi. Czytalem tekst kilka razy i raczej nie mialem watpliwosci ze taryfikowane beda impulsy i to w zaleznosci od pory w jakiej bedziemy dzwonic. Np: z puli tanszych minut zabierac nam beda po 3 jesli zaczniemy rozmawiac do 18:oo albo po 6 minut jesli po 18:oo. Analogicznie [ulamki minut] w przypadku polaczen miedzystrefowych. Wszystkie watpliwosci rozwiewaja wg mnie tabele 3 i 4. Obym sie mylil.. [??] ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-27 16:43
    Wszystko się wyjaśni jak TP poda wszystkie szczegóły :P
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-28 00:47
    baton***: Twoje ostatnie rozliczenie zawiera drobny błąd. Otóż w wariancie 3 (rozliczanie 1-sekundowe) po wykonaniu 240 1-sekundowych rozmów, zostanie jeszcze do wykorzystania nie 116 min. jak piszesz, a 236 min. Przecież 240 sekund, to 4 min, a zatem 240 min - 240*1sekunda = 240 min - 4 min = 236 min czyli 14160 sekund (a nie 6960). Ale poza tym symulacja całkiem ciekawa, choć faktycznie raczej mało realna. Po tym widać jak b. zyskiwałoby się gdyby był jednak stosowany wariant 1-sek. rozliczania.
    0
  • Users Avatars Mini
    baton pisze: 2002-11-28 09:58
    Thx GSManiac za sprostowanie. Oczywiscie masz racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-28 22:56
    acha i jeszcze jedno... Jeśliby miało rzeczywiście tak być, jak piszesz baton***, tzn. 1-sekundowa taryfikacja rabatowych minut, to pomyśl jakby TPsa to liczyła??? Bo przecież 1s. = 1/180 impulsu, czyli 1 sekunda = (35 gr dzielone przez 180) - 40% = 0,19 gr - 40% = 0,11 gr. Ciekawe, jakby to na fakturze wyglądało...:) A jeszcze gdyby to uwzględnić dla rozmów po 22:00, czyli 1 impuls = 6 min (360 s.), to by wyszło 0,06 gr/1 s. rozmowy. Pzdr.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: