Dokładnie rok temu - 6 stycznia 2003 r. - firma MobileGO Sp. z o.o. rozpoczęła swoją komercyjną działalność, uruchamiając portal MobileCLUB.pl skierowany do posiadaczy telefonów komórkowych. W ciągu pierwszych 12 miesięcy działalności kilkaset tysięcy osób zarejestrowało się w serwisie, a wiele firm przeprowadziło kampanie marketingu mobilnego w oparciu o sprofilowaną bazę danych MobileCLUB.
MobileGO specjalizuje się w marketingu mobilnym, wykorzystując w swojej działalności takiego jego narzędzia jak reklama i komunikacja, badania rynkowe czy programy lojalnościowe. W swoich działaniach wykorzystujemy najnowsze technologie mobilne - oprócz popularnych SMS-ów również MMS-y, WAP i technologię lokalizacyjną. Dynamiczny rozwój rynku marketingu mobilnego w Polsce sprawił, że przyjęta na 2003 rok strategia firmy została z powodzeniem zrealizowana, co pozwoliło firmie osiągnąć zysk operacyjny już w pierwszym roku działalności.
W ciągu minionego roku do wyselekcjonowanych użytkowników zarejestrowanych w bazie MobileCLUB skierowane były akcje marketingu mobilnego organizowane przez takie firmy jak m.in.: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel, Fiat Auto Poland, Reserved, Tenbit czy Initiative.
Firma współpracuje z kilkunastoma partnerami, m.in.: Merlin.pl, Thomson, Schering, New Line Cinema czy Wolf Gang.
Dzięki współpracy z innymi portalami (m.in. Tenbit, Wapacz, MobileFun) MobilGo oferuje użytkownikom portalu MobileCLUB największą w Polsce bazę contentu do telefonów komórkowych, m.in. Foto SMS, Wygaszacze Ekranu, Tapety czy Animacje.
W najbliższym czasie planowane jest utworzenie sklepu internetowego, w którym zarejestrowani użytkownicy MobileCLUB będą mieli możliwość zakupu po promocyjnych cenach produktów i usług związanych z internetem i telefonią komórkową.