T-Mobile wdraża usługę ZapytAI. To narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pomoże konsultantom operatora w obsłudze klientów, dostarczając wszystkie niezbędne informacje w jednym oknie czatu.
Dzięki temu proces obsługi ma stać się szybszy i dokładniejszy podczas każdej interakcji z klientem.
Czat AI dla konsultantów pozwala im szybko i bezproblemowo uzyskiwać dostęp do wszystkich potrzebnych informacji o procesach obsługowych i usługach T-Mobile.
Wystarczy, że konsultant w czasie rozmowy z abonentem wpisze zapytanie w ZapytAI, a otrzyma gotową odpowiedź i rekomendacje.
W pierwszej fazie wdrożenia z rozwiązania skorzysta około 200 konsultantów.
Z czasem baza wiedzy ZapytAI będzie rozszerzana o kolejne segmenty tak, by z czasem móc wesprzeć w pracy wszystkich konsultantów we wszystkich obszarach obsługi.
Każda odpowiedź ma być oparta na najnowszych informacjach i wytycznych.
ZapytAI wykorzystuje technologię Retrieval-Augmented Generation (RAG), umożliwiając chat botowi udzielanie trafnych, osadzonych we właściwym kontekście odpowiedzi, a to wszystko dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do bazy wiedzy T-Mobile Polska.