Pierwszy w Polsce komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący MMS-y

Newsy
Żródło: Digital One
Opinie: 70

W listopadzie br. agencja interaktywna digital One oraz Dom Sprzedaży Mediów - At Media, przygotowały i zrealizowały pierwszy w Polsce komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS. Przedsięwzięcie, którego pomysłodawcą była firma digital One, stanowiło swoistą prezentację atrakcyjnych, różnorodnych i rzadko jeszcze wykorzystywanych akcji reklamowych możliwych do zrealizowania podczas imprezy medialnej. Projekt At Media i digital One spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska reklamodawców, co pozwala agencjom na stałe włączyć tego typu działania do swojej oferty.

21 listopada w klubie SKARPA w Warszawie, At Media zorganizowała dla klientów reklamowych, agencji i domów mediowych imprezę pod nazwą "Apetyt na więcej...". Okazją było dziesięciolecie istnienia firmy oraz wprowadzenie do jej oferty nowych kanałów tematycznych: CLUB, AVANTE, REALTY TV, PLANETE. W programie przewidziano koncerty ( Smolik, Blenders, Glasse ) oraz wiele atrakcji konkursowych, z których najważniejszą stanowił MMS-owy konkurs MTV z nagrodami sponsorowanymi przez Polską Telefonię Cyfrową .

Aby wziąć udział w konkursie należało pojawić się na imprezie z logiem MTV wykonanym dowolną techniką i umieszczonym na wybranej części swojego ciała, po czym zaprezentować je szerokiej publiczności i pozwolić się sfilmować ekipie MTV oraz sfotografować telefonem z aparatem cyfrowym.

Uczestnicy imprezy oraz jej obserwatorzy w Internecie mieli okazję na bieżąco oglądać zdjęcia wykonane osobom biorącym udział w konkursie, wybrać najciekawsze logo głosując na nie poprzez wysyłane SMS-y i śledzić wyniki online. Zebrane dzięki temu fundusze przekazane zostały na cel charytatywny (jako finansowe wsparcie dla dzieci z upośledzeniem wzroku, którymi opiekuje się Stowarzyszenie Tęcza ).

"Telefony obsługujące MMS nie są jeszcze w Polsce spopularyzowane. Szukając pomysłów na ciekawe konkursy znaleźliśmy jednocześnie jeden z interesujących sposobów na wypromowanie tego właśnie produktu. Postanowiliśmy, że podczas imprezy telefony MMS-owe będą używane przez hostessy fotografujące uczestników prezentujących logo stacji MTV. Dzięki temu zabawa stała się szerzej dostępna i znacznie zyskała na popularności. Każdy gość mógł zostać sfilmowany, niezależnie od tego czy jest w posiadaniu telefonu MMS-owego czy nie, każdy - nie tylko uczestnicy imprezy - mógł głosować SMS-em i oglądać zdjęcia publikowane natychmiast po ich wykonaniu na specjalnie w tym celu przygotowanej stronie internetowej www.d1.pl/club - mówi Olgierd Cygan , szef digital One i jeden z autorów pomysłu imprezy.

"Włączenie w organizację i realizację imprezy różnych mediów (TV, prasa, Internet) oraz wielu firm sponsorskich, stwarza szerokie i różnorakie możliwości wspólnej, atrakcyjnej dla odbiorców promocji, a zintegrowanie działań reklamowych, skupienie ich w ramach jednej rozbudowanej akcji pozwala reklamodawcom znacznie obniżyć koszty autopromocji, co nie jest bez znaczenia w dzisiejszej sytuacji rynkowej" - mówi przedstawiciel At Media.

Jak twierdzą sami uczestnicy imprezy, przedstawiciele branży reklamowej, przedsięwzięcia tego typu mają dużą szansę powodzenia i teraz jest świetny moment na zainicjowanie ich rozwoju. Listopadowy projekt zrealizowany przez At Media i digital One jest swego rodzaju wersją demonstracyjną tego, co można jeszcze zrobić na rynku reklamowym.

Opinie:

Opinie archiwalne (70):

Komentuj

Komentarze / 70

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-13 19:14
    Wszystko pieknie tylko czekamy na wiecej telefonow z MMS u operatorow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 19:16
    Fujj- spam juz opetal MMS'y - szybko.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 19:33
    Napewno dzieki temu MMS bedzie bardziej rozumiany no i bedzie mial wieksza niz do tej pory reklame,a przez to moze sie spodoabc wiekszej ilosci klienteli.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-13 19:41
    Jakby nie było ememesy są lepszym medium dla reklamy niż esemesy - przy okazji reklamy tekstowej załączona może być ilustracja - to lepiej przemawia do potencjalnego klienta :-) Myślę, że teraz to dopiero sie zacznie zasypywanie użytkowników spamem reklamowym...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 19:57
    Juz widze te codzienne wyrzucanie spamu ze skrzynki MMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-12-13 20:53
    ładne piersi mogli pokazać całe
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2002-12-13 21:15
    dobrze ze nie ma w telefonach kamer cyfrowych bo wtedy szefa nie daloby sie zrobic w balona, ze sie jest tu i tam i zalatwia sie wlasnie sprawy sluzbowe. Po drugie gdyby wprowadzono kamery cyfrowe to chyba gorzej niz smycz ...
    0
  • Users Avatars Mini
    bluffin pisze: 2002-12-13 22:00
    mlukas: jak to sa ladne piersi to nie widziales duzo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-13 22:02
    jakiś zboczeniec to robił. Nie dość że porno, to jeszcze tatuaż, a fe.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 22:03
    Ładna ta pani w tej reklamie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-13 22:13
    Fawu - tak, ale też np. o skrzynkach MMS-owych użytkowników telefonów bez możliwości odbierania MMS-ów (PlusNet daje taką możliwość).
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-12-13 22:17
    ojej to teraz już nawet spam będzie MMSowy :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-12-13 23:06
    piotr.m co zboczonego jest w kobiecych piersiach? bo ja nie wiem...:) no chyba ze ty jestes z tych "kochajacych inaczej":P
    0
  • Users Avatars Mini
    DyGi pisze: 2002-12-13 23:38
    ciekawe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 23:54
    No wlasnie piotrz,daz ma racje.Pierwszy raz widzisz piersi kobiety??? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-12-13 23:58
    dajcie wiecej fotek (szczególnie tych z pierwszej dziesiatki) i przede wszystkim tą która uzyskała nagrodę publicznosci
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-12-14 00:01
    a moze by jakiegos ladnego pana sfotografowali;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    axel97 pisze: 2002-12-14 00:05
    uwazam ze z tym newsem powinna isc w parze mala galeria ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Muki27 pisze: 2002-12-14 00:48
    Ale piekne "MTV" ;) Gdzie reszta zdiec ?
    0
  • Users Avatars Mini
    paco_x pisze: 2002-12-14 02:15
    hihi takie mms'y to rozumie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-14 06:24
    daz: normalna kobieta ma piersi czasem odkryte dla swojego męża i jedną pierś, gdy karmi swoje dziecko. Prostytutka pokazuje piersi i pośladki każdemu, nawet tym, którzy nie mają na to ochoty (na przykład przy drogach). Tatuowanie piersi to już całkowite zboczenie. Gdy będzie miała raka to na rozum już za późno będzie, bo tatuażu i tak sie nie daje łatwo usunąć. Oczywiście przedmiotem reklamy jest mtv, w której jest ciągła promocja takich właśnie zachowań idiotycznych. Współczuję tej Pani i wszystkim entuzjastom golizny, tatuażu i mtv. Szkoda, że gol nie potrafi filtrować gol-izny.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-14 06:29
    Fawu *** dziękuję za troskę o moje zdrowie. Czuję się dobrze i tobie życzę tego samego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-14 08:29
    Wydaje mi sie jednak ze to troche za wczesnie, ale przeciez zawsze cos juz bedzie gotowe jak ludzie zaczna sie obkupywac w telefony z mms-ami!
    0
  • Users Avatars Mini
    aqq pisze: 2002-12-14 08:38
    cienkie zdjecie (zbyt malo na nim widac) i ten napis wykonany markerem łeee
    0
  • Users Avatars Mini
    aqq pisze: 2002-12-14 08:38
    otrzymuje lepsze zdjecia MMS-em
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 10:09
    Qba:Ludzie juz zaczynaja kupowac te telfoniki np teraz najtanszy z MMSami T300.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2002-12-14 10:49
    Pozwoliłem sobie przesłać to zdjęcie do fonu jako tapete dziękuję i proszę o jeszcze!
    0
  • Users Avatars Mini
    axel97 pisze: 2002-12-14 19:45
    piotrm , a ja bylem przekonany ze twoj post to byla ironia , i nawet chcialem zrugac tych co na ciebie najechali ... ehh...
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2002-12-14 19:12
    hmm, dekolt ma 10pkt, spam na komórki za pomoca MMS ma -10pkt! Może wymyślą filtry tak jak w poczcie elektronicznej! Nadzieja że na mój tel będą przychodzić same dekolty (a może coś więcej) a nie raklama pasty do butów!!
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2002-12-14 17:00
    Może to jego numery telefonów? Potrzebuje chłopak rozrywki i pewnie chce zobaczyć te MMS-y bo ten na górze jest całkiem przyjemny. Ciekawe gdzie jeszcze ludzie robili sobie loga... tzn na jakiej części ciała.
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2002-12-14 17:03
    Może niedługo będą rozdawać kamerki do telefonów... to byłoby fajnie a i opki by zarobiły na usługach przesyłania. Albo jakiś ryczałcik...
    0
  • Users Avatars Mini
    j1312 pisze: 2002-12-14 18:11
    macie rację, ten co takie tatuaże na gruczołach mlecznych robi, musiał za długo na mrozie siedzieć
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 20:10
    filippoz:JA tez daje za ten dekold 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-12-14 20:21
    piotr.m***: pracujesz może w Radyju Maryja ??? Bo Twoje szowinistyczne i zaściankowe komentarze (nota bene nie na temat) wskazują na taką właśnie proweniencję.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 21:56
    Fau:Dobre,he he :)pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pic pisze: 2002-12-14 21:59
    EJJJJJJJJJ LUDZIE zostawcie piotra m. i Radio Maryja chyba kazdy ma prawo do swego zdania GSManiacu!!! a ze jemu sie nie podobaja to coz....... tyle babek jest na swiecie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pic pisze: 2002-12-14 22:01
    achaaaaaaaaaaaaaa ladna beznadzieja z tym spamem w mmsach to kolejny etap chyba do obnizenia cen za polaczenia!!! moge dostac pare reklam, ale za nizsze rachunki i to o 50% bo sie UMIE CENIC!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-12-15 02:00
    GSManiac, Fawu - to jest do was i jeszcze paru innych jak wy. piotr.m prezentuje jako jedyny chyba zdrową postawę. Czy to nie jest przypadkiem tak, że to wy padliście ofiarą współczesnej propagandy? Propagandy tego, żeby być przeżutym i wyplutym jabłkiem? Zastanówcie się, a jakby co, to odpiszcie swoje bluzgi na mój e-mail, bo tutaj już nie zaglądnę. GSM - jeszcze jedno do ciebie - co w tym jest szowinistycznego? Czy jego odpowiedź wywołuje (lub ma wywoływać) niechęć bądź nienawiść do pewnej grupy ludności, która wyróżnia się cechami fizycznymi, bądź przekonaniami? Nie chodzi tu o przekonania etyczne, bo do ludzi wyznających np. mordowanie dla rozrywki można mieć niechęć, a jeżeli przypisują to religii, to wyłącznie jako typowy kamuflaż. To było nie na temat, ale nie dla punktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-15 11:50
    To co z tego ze najtanszy jest juz za 299 zlotych netto! Przeciz wszycy nie beda latac z takimi samymi telefonami do tego beznadziejnymi z wygladu i robiacymi slabej jakosci zdjecia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-15 13:27
    Sa ludzi ktorym na mysl o telefonie z colorowym wyswietlaczem odejmuje rozum
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-12-15 13:44
    ... a na dodatek pocą się pachy i cieknie ślinka
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-12-15 19:46
    toughluck***: widzę, że pokusiłeś się o znalezienie definicji słowa szowinizm i zarzucasz mi, że użyłem go w złym kontekście... Być może nie było to najbardziej trafne określenie postawy piotra.m ale nie poradzę nic na to, że prezentowana przez niego retoryka narzuca skojarzenia z rozgłośnią Ks. Rydzyka i innymi instytucjami, organizacjami czy doktrynami które za wszelką cenę usiłują narzucać swój punkt widzenia. Zauważ, że to piotr.m zaczął, pomimo, że nikt go o zdanie w tej kwestii nie pytał. Przecież tatuaż na piersiach tej Pani, to jej indywidualna sprawa i zapewne nikt jej do tego nie zmuszał. Ponadto nie sądzę, ażebym "padł ofiarą współczesnej propagandy", jak zdajesz się sugerować. Zapewniam Cię, że potrafię na tyle niezależnie myśleć, i że wszechogarniająca presja kultury masowej promująca nieraz różne zachowania "na pograniczu dewiacji" nie spowodawała zlasowania mojego mózgu. Nie myl jednak normy społecznej i coraz większego permisywizmu ze zboczeniami... Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-12-16 01:57
    Podejrzewam, że w twoim wypadku trudno jest odwoływać się do tradycyjnych wartości katolickich, prawda? Jednakże wszystkim, które są one bliskie (a takich na pewno nie brakuje) mówię: to nie jest normalne, żeby ze wszystkich stron atakowały nas obrazy nagości (ten jest być może łagodny, w porównaniu do chociażby ostatniej reklamy firmy Triumph). Po co to komu? Komu to służy? Zastanawiałeś się kiedyś nad tym? Bo wydaje mi się, że nie. Kto zyskuje na pornografii (bo jeżeli to nie jest pornografia, to dziwię ci się, że masz aż tak wyprany mózg - nie jest to żadna 'erotyka', jak sugerują różne media, ani 'akt', bo nie jest to artystyczne przedstawienie ciała), bo na pewno nie ofiary gwałcicieli, pedofilów, kobiety poniżane i zmuszane do zdjęć i filmów. Bo chyba w to, że kobietom podoba się to, jak je traktują w filmach pornograficznych, to chyba nie wierzysz?
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-12-15 21:20
    GSManiac - mylisz się. To właśnie ty dajesz się manipulować przez współczesne 'instytucje', a przede wszystkim media promujące rzeczony przez ciebie 'permisywizm'. Niestety, ale to już nie jest permisywizm, ale nachalne propagowanie nagości na publicznym medium. Szczerze mówiąc, nie chciałbym, żeby kiedyś moje dzieci oglądając strony zauważyły coś takiego, bo przez to przechodzą obrazy do mentalności jako normalne - a taką postawę ty prezentujesz. Potem zaczyna się oglądanie ostrzejszych treści. Kto na tym zyskuje? Na pewno nie ich odbiorcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-12-16 02:01
    A jeżeli im się podoba, to dlaczego występują posiniaczone i wyraźnie pobite? Kobieta, która prezentuje swój poziom na powyższym zdjęciu być może sama dała się porwać współczesnej propagandzie bezwstydu. Pytam raz jeszcze: komu to służy? Patrz podstawowa zasada: jeżeli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Powiedz mi jeszcze: czy gdy byłeś młodszy, zanim współżyłeś/zobaczyłeś pornografię po raz pierwszy, to tego ci brakowało? Prawda jest taka, że p. wciąga - jak narkotyk. Może to nie jest właściwe miejsce na taką dyskusję, i naprawdę - gorąco zapraszam na kontakt przez e-mail, jeżeli ma pan ochotę kontynuować dyskusję. Acha - jestem normalnym, 21-letnim mężczyzną, mam tradycyjne poglądy na temat seksu, oraz narzeczoną, z którą jestem szczęśliwy, a z którą nie współżyłem. Czy jest to takie dziwne?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-16 08:32
    tytan artjaw, ale na szczescie juz wkrotce bedzie to standard i nie spotkamy juz tak napalonych ludzi, ale pamietac nalezy za za rogiem czaka G4!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-12-16 09:20
    No te MMSy świetnie zareklamowali.Dzięki takim akcją staną się bardzie popularne i dotrą do większej liczby ludzi. Jednocześnie podkreślę fakt zrobienia świetnego zdjęcia tej Pani powyżej, a jeszcze lepsze miejsce na logo MTV. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stiepan pisze: 2002-12-16 09:47
    Cos mi sie wydaje, ze niektorzy zbyt powaznie podeszli do tego zdjecia :-) Jakas laseczka poszla na prezentacje zrobic sobie jaja, a wy tu walicie teksty o pornografii!!! Wyluzujcie troche !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-16 11:02
    ALE I TAK BARDZO FAJNY POMYSŁ
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-12-16 11:08
    piotr.m***czy coś Ci mówi hasło "Wydawnictwo Jedność",jeżeli tak to rozumię Twój krytyczny stosunek do ciała kobiecego,ale nie rozumię komentarza w stylu cyt.Tatuowanie piersi to już całkowite zboczenie.O ile wiem,to ciało to prywana sprawa i dlaczego nazywać zboczeniem,ze ktoś sobie postanowił na piersi zrobic tatuaż.Szanuję Twoje poglady i nie zgadzam się z userami,którzy wysłali by Cię do lekarza,ale jeżeli tatuaż na piersi zrobi sobie męższczyzna jak to nazwiesz.Po drugie,tatuaże są nie tylko wkluwane,ale i malowane,mam piękny zbiór malowideł na ciele,które można w każdej chwili usunąć.I na koniec jest wiele arcydzieł nawet w kościołach,gdzie widać kobiece piersi i jakoś to nikomu nie przeszkadza,co prawda w czasach,gdy były malowane,też były uznawane za wyuzdane lekko mówiąc,ale i spoglądanie na erotykę się zmieniło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-12-16 11:16
    Jak z powyższego wynika MMS-y mogą służyć do różnych celów, nawet do takich,że ktoś sobie zrobi zdjęcie partnerki,czy partnera w negliżu i posle znajomym i niestety,ale tego nie zatrzymasz.Nielepiej uczyc i wychowywać niż pisać zboczenie i milczeć.Jest dziwną regułą,że przeciwnicy aborcji, antykoncepcji, erotyki, czy porno, bardziej stawiają na zakazy niż na wychowanie i oświatę.Może to wina tego,że brak im argumentów dlaczego nie i lepiej coś zakazać niż popracować nad wychowaniem.Lepiej krzyczeć precz erotyke z tv niż zastanowić się jach wychować telewidza by sam nacisnął ten czerwony guzik.Nie przyjmując do wiadomości,że zakaz nic nie daje uchwalaja przepisy,których i tak nikt nie respektuje,ale Oni są zadowoleni bo swoje zrobili.Czasami odpowiedż na tak postawione zadanie wymaga wiecej pracy niż napisac zakaz i iśc w domowe pielesze.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Morfeusz pisze: 2002-12-16 11:59
    Mogli jakiś fajniejszy biust dac do reklamy a nie takie zwisy... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-12-16 14:04
    Kan***: Twój głos w spawie jest b. cenny, a ja Panu ***toughluck'owi postanowiłem odpowidzeć via e-mail, gdyż to rzeczywiście chyba nie miejsce na prowadzenie takich dysput...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-16 14:54
    Morfeusz to nie sa zwisy tylko poprostu szelek (ramiaczek) nie naciagnela i dlatego jest taki efek, ale uwierz mi ze jest to pierwszorzedny silicon, najwyzszej jakosci! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2002-12-16 19:32
    Jak tak czytam te wszystkie wypowiedzi o sylikonach, radiu maryja oraz innych tematach, dla niektórych może drażliwych to chce mi się płakać ze śmiechu bo przecież powinniśmy pisać o powyższym temacie a nie rozpisywać się na inne zupełnie biegunowe sprawy! Niezmienia to faktu, czy to silikon czy nie to i tak mi się podoba, w końcu nie jestem jakiś ograniczony a jak ktoś się wstydzi to sory, w końcu jestem normalnym zdrowym facetem, a wolność wypowiedzi ... piszcie co chcecie, śmiech to zdrowie, WESOŁYCH ŚWIĄT i "(smacznego jajka)"
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2002-12-16 19:52
    Kan*** w 100% popieram to co zostało przez Ciebie napisane! (Jak już zboczyliśmy z tematu to dodam tyko, że Temu ŁOMOWI z LPR też brakuje argumentów, to na tyle!) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-16 20:02
    Jakość tego zdjęcia jest tak wysoka, że gdyby nie kobiece ręce, jakieś włosy i kołnierzyk, w życiu bym się nie domyślił, że to logo jest narysowane na dekolcie (!!!) - bo na pewno nie na piersiach :-) Nie wiem czym wszyscy się podniecacie - nawet nie widzicie jak zaczyna się dojenie Was - speców od płacenia możliwie mało za wyjątkowo dużo. Widać, że goście od reklamy głowy maja od myślenia a nie od noszenia i zużywania na nieefektywne funkcjnowanie mózgu energii. Naiwni... (a już miałem tutaj nic nie pisać ...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-12-16 20:34
    No to już wiem, że nie warto wydawać kasy na telefon z funkcją MMS - zapowiada się że jnajwiększy pożytek z MMSów będą mieli spamerzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-17 00:42
    Zebys wiedzial. Zalew spamu
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-17 08:50
    Nicek ale przeciez to dobra okazja dla naszego rzadu, zeby stwarzac nowe ustawy madrzejsze od innych, na temat spamowani MMS-ami!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-12-17 10:37
    Chciałbym przypomnieć, że zgodnie z Konstytucją RP rząd nie "stwarza" ustaw. Władzą ustawodawczą jest parlament. Rząd ma inocjatywę ustawodawczą i może proponować parlametowi ustawy, jednak to właśnie parlament decyduje o ich ostatecznym kształcie. Nie badałem sprawy szczegółowo, ale o ile dobrze pamiętam to parlament przyjął w tym roku ustawę zakazującą "przesyłania drogą elektroniczną ofert komercyjnych bez zgody odbiorcy" - chodziło właśnie o spam SMSowy i emailowy. Inna sprawa, że co bardziej uciążliwi spamerzy podsuwają "zgodę" drobnym druczkiem na dole przy okazji podpisywania jakiejś innej umowy, więc trzeba uważać co się podpisuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-17 11:13
    Nicek - problem, że to polski rząd przygotowuje zdecydowaną większość ustaw. A wiesz jak to jest pracować nad czymś co sobie kto inny wymyślił? Posłowie w większości nie maja pojecia po co rządowi kolejna ustawa jest potrzebna i głosują (rząd ma większość w parlamencie) jak wcześniej uzgodniono - poprawki cz wręcz wnioski o odrzucenie załości projektu ustawy zgłaszane przez opozycję też nie trudno przegłosować. Zatem... (to się tyczy systemu, nie czeopiam się konkretnych rządów - jestem prawie apolityczny ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-12-17 12:25
    Generalnie tak, nie chciałem tylko aby pozostało wrażenie, że rząd może sobie "stwarzać" ustawy całkiem dowolnie. Rząd wydaje samodzelnie jedynie akty wykonawcze do ustaw - rozporządzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    j1312 pisze: 2002-12-17 12:33
    So funktioniert's Einfach eine SMS mit dem Inhalt „L“ und die A1 Rufnummer deines heimlichen Schwarms an 4444 senden (also z.B. „L 0664 98 76 543“). Dein Schwarm wird informiert, dass er einen heimlichen Verehrer hat - und nur wenn er auch auf dich steht, wird das Geheimnis gelüft. Ansonsten wird dein Auserwählter bzw. deine Angebetete deine Identität nicht erfahren und dir auch keinen Korb geben können! Und das Beste: A1 LOVE SMS kostet nichts extra, es fallen nur die Kosten für den Versand der SMS an. A1 LOVE SMS - Kein Korb, nur die Liebe zählt!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-17 22:36
    j1312 : że co ??
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-17 23:31
    Ten typek to jakis Turek chyba!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-18 09:49
    BOS a wiesz co to jest taka funkcja w kompie wytnij/wklej!??? jak tam twoj kod internetu!????
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-12-19 08:45
    ale tu full z jebów genetycznych jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-22 02:20
    oczywiste jest ze nie jest ro miejsce dal normalnych ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-12-26 13:35
    no widzice jaka to dobra reklama czy sie to komus podoba czy nie i tak o tym nappisze troche cyckow i zaraz afera i jaka to reklama dla mmsow :) hehehe
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: