Jet Line przygotował ambient mediowe kampanie dla Ery związane z mistrzostwami świata w piłce nożnej 2006.
Kampania pod hasłem "Takie rzeczy tylko w Erze" to ekspozycja reklamy o formacie 20 x 8 m zawierającej mock-up telefonu Nokia 6280, którego ekran jest wyświetlaczem LED o powierzchni ok. 30 m2. Reklama ustawiona została nad trybuną honorową na Placu Defilad w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicy Marszałkowskiej. Na ekranie pokazywane są wszystkie mecze Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Transmisje umożliwia Cyfrowy Polsat. Dzięki temu kibice również poza domem mogą śledzić kolejne mecze Mundialu. Kampania potrwa do końca rozgrywek, czyli do 9 lipca 2006. Jet Line odpowiada za przygotowanie ekspozycji oraz wynajęcie lokalizacji.
Kampania repliki telefonu Nokia jest realizowana na zlecenie domu mediowego OMD Poland.
Jet Line przygotował także kampanię pod hasłem "Atmosferę Mistrzostw Świata przybliża ERA" polegającą na udostępnieniu miłośnikom footballu stołów do gry w piłkarzki w centrach handlowych w całym kraju. Stoły, o długości 3 m, umożliwiają grę dziesięciu osobom jednocześnie.
Nietypowa kampania odbywa się w miejscach, takich jak: Silesia Center w Katowicach, Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Manufaktura w Łodzi oraz centrum handlowe Plaza w Poznaniu.
Jet Line odpowiadał za produkcję stołów, obrandowanie logotypami ERY oraz za wynajęcie lokalizacji. Kampania "piłkarzyków" rozpoczęła się 9 czerwca i potrwa przez cały okres Mistrzostw Świata, czyli do 9 lipca 2006 r.