Piotr Bubak jest nowym dyrektorem Działu Marketingu Postpaid T-Mobile Polska.
Będzie odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych oraz transmisji danych dla klientów indywidualnych.
Bubak przez wiele lat był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako dyrektor marketingu i PR, czy Account Manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną.
Ostatnie lata pracował jako Head of Mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję CMO w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska.
Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Kilkukrotnie był jurorem EFFIE.
Piotr wnosi do T-Mobile bogate doświadczenia z bardzo konkurencyjnego rynku cyfrowego. Wzmacnia tym samym nasze kompetencje w zakresie digital i online, które pomogą nam zaadresować świat konsumenta digital native, dla którego kanały online i mobile są naturalnym i często jedynym środowiskiem budowy świadomości, rozważania oferty, wyboru i finalnie zakupu produktów - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Markowski Dyrektor Departamentu Marketingu rynku prywatnego w T-Mobile.