Piotr Buława jest odpowiedzialny za 200 tys. klientów ADSL Netii do końca roku

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 3

6 września 2007 roku Rada Nadzorcza Netii powołała Piotra Buławę, Dyrektora Sprzedaży, na stanowisko członka zarządu spółki ze skutkiem natychmiastowym.

Piotr Buława pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży Netii od 11 czerwca br. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą w dużych korporacjach oraz w spółce giełdowej. Przed podjęciem współpracy z Netią pełnił funkcję członka zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w firmie Winterthur Życie TU SA (od 2006 roku). W latach 2000-2005 był współtwórcą sukcesu rynkowego spółki giełdowej Polfa Kutno SA, pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży. Wcześniej, przez ponad siedem lat pracował w Procter & Gamble, Polska, na różnych stanowiskach menedżerskich w obszarach marketingu i sprzedaży.
Piotr Buława jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej, posiada również tytuł MBA.

"Bez wątpienia doświadczenie sprzedażowe Piotra Buławy i jego dokonania w innych spółkach zwiększają nasze szanse na rynku usług internetowych. Naszym celem do końca 2007 roku jest zdobycie ponad 200 tys. klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu. Jestem przekonany, że zespół sprzedaży pod kierownictwem Piotra Buławy stanie na wysokości zadania i wykona ten plan" - mówi Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

6 września 2007 r. Rada Nadzorcza Netii przyznała Buławie 5.000.000 (pięć milionów) opcji uprawniających do objęcia akcji spółki serii K. Przydział obejmuje trzy transze po: 2 miliony, 1,5 miliona oraz 1,5 miliona opcji. Wartość odniesienia dla przyznanych opcji wynosi odpowiednio dla poszczególnych transzy: 5,50 PLN, 7,00 PLN i 8,25 PLN. Przyznane opcje wygasną w dniu 20 grudnia 2012 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    johnyk pisze: 2007-09-11 08:17
    To znaczy że niedługo skończy pracę? Biorąc pod uwage podejście NETII do Klienta. Zamówiłem jedno na stronie a dostałem w umowie coś zupełnie innego. Kurier umowę przywiózł, podpisałem ale, że było inaczej niż zamówiłem więc powoli przenoszę się do innego opka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ash pisze: 2007-09-11 13:05
    Miejmy nadzieję ze tak sie stanie .... to co dzieje sie w Netii to jeden wielki bałagan!!! Ja borykam sie z nimi od 4 miesiecy, Modem przysylja po 4 miesiacach od zamowienia a usługa dostępu do netu dostepna była przez 2 tyg. Faktura do zapłaty oczywiście za 2 miesiące.....Bałagan to chyba słabe określenie
    0
  • Users Avatars Mini
    Wykiwany pisze: 2007-09-12 23:19
    Prośba do życzliwych ludzi : Czy ktoś zna jakiś skuteczny adres mailowy, pocztowy, nr telefonu - przez który można SKUTECZNE skomunikowac się z ktorymś z Prezesów lub Zarzadem Netii ? Pomimo głośnego bicia medialnej piany - "jakaż to ta Netia miła i życzliwa dla ludzi" - olewają i niereagują na korespondencję internetową, pocztową a rozmówki z Infolinią to strata czasu... Powoli dochodzą do poziomu TPSA w takich sprawach...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: