Piotr Gaweł, dyrektor marketingu w Polkomtelu, na dzisiejszej konferencji prasowej stwierdził, że III kw. był dla Plusa bardzo udany. Sprzedaż we wszystkich segmentach rynku była bardzo satysfakcjonująca. Gaweł stwierdził, że jego sieci nie interesuje chwilowe osiągniecie pozycji lidera, więc Plus nie stosuje żadnych "tricków churnowych". Gaweł stwierdził tylko, że jest duża szansa na to, że jego sieć obejmie pozycję lidera polskiego rynku komórkowego już na koniec września. Gaweł podał dane dotyczące udziału Plusa w rynku klientów biznesowych:
42% firm z rynku SME
53% rynku korporacji
oraz 39% z segmentu SOHO
Gaweł zapowiedział, że nowe taryfy biznesowe to początek jesiennych nowości Polkomtela dla wszystkich segmentów rynku i to będzie "jesień i zima Plusa". Gaweł nie zdradził ilu obecnie klientów ma usługa iPlus. Odmówił także komentarza w sprawie możliwych negocjacji Plusa z Tellem w sprawie rozpoczęcia współpracy obu firm.
Konstrukcją nowych taryf dla segmentu biznesowego kierował Marcin Zdunek, a za komunikację odpowiadała Beata Antosiewicz.