Żaczko będzie odpowiadał za budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszą realizację, media i influencer relations.
Piotr Żaczko przez ostatnie 10 lat związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego.
Odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji i egzekucję działań PR dla wszystkich produktów B2C.
Prowadził działania komunikacyjne dla projektów sponsoringowych, zarządzał działaniami PR dla marek T-Mobile i Heyah.
Stworzył także i prowadził kanał T-Mobile Polska na Twitterze.
Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.
Piotr Żaczko obejmuje stanowisko PR Managera OPPO
— OPPO Mobile Polska (@oppomobilepl) May 7, 2019
Witamy na pokładzie #ekipaoppohttps://t.co/PvLGnR5lCQ